Gjest imli Skrevet 7. desember 2007 #221 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg trodde lenge at det het Hel-kjøp. Logoen ser jo litt ut som en H liksom. Det trodde jeg og! Skjønte for noen år siden at det ikke var det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. desember 2007 #222 Del Skrevet 7. desember 2007 Samme svgerinne bruker ordet prisnipper når hun mener premisser og omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. desember 2007 #223 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg trodde at Bloksberg var et virkelig sted. Som lå på Tinnheia ( i Kristiansand ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. desember 2007 #224 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg trodde at Bloksberg var et virkelig sted. Som lå på Tinnheia ( i Kristiansand ) Blokksberg er et virkelig sted og ligger i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 7. desember 2007 #225 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg studerte med en som ikke spiste skoleboller fordi hun ikke likte egg... Hun kunne bare spise det som var rundt egget. Hun var da 22 år, og ikke pokker om det var mulig å få henne til å innse at "egget" faktisk var vaniljekrem og ikke en eggeplomme. Da jeg jobba på bakeri så lagde vi da det med eggekrem, ikke vaniljekrem...sistenevnte blei brukt til skillingsboller. Er jo ikke akkurat det samme som eggeplomme da, hehe, men det er jo egg i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. desember 2007 #226 Del Skrevet 7. desember 2007 Blokksberg er et virkelig sted og ligger i Tyskland. Ja men det ligger ikke der jeg var sikker på at det lå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 7. desember 2007 #227 Del Skrevet 7. desember 2007 Blokksberg er et virkelig sted og ligger i Tyskland. Og også et bittelite sted på en øy i Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 7. desember 2007 #228 Del Skrevet 7. desember 2007 Haha!! Jeg skriver kun med venstre hånd for tiden (senebetennelse) Det blir endel knoting, ja... Men denne slo jo ekstra artig ut, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 7. desember 2007 #229 Del Skrevet 7. desember 2007 Haha!! Jeg skriver kun med venstre hånd for tiden (senebetennelse) Det blir endel knoting, ja... Men denne slo jo ekstra artig ut, da! Og jeg som trodde hun sa prisnipper. How stupid am I? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #230 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg er også en av dem... Jeg husker jeg oppdaget det da jeg var på kafè og ble sittende å se på et digert Hennig Olsen-reklameskilt. Jeg flirte godt av den pinlige "skrivefeilen" - også på et digert lysskilt, da, gitt! Hun jeg var der sammen med lo godt, hun også, og hun var mye eldre enn meg. Da var jeg rundt 25 år... Jeg måtte se veeeldig mange Hennig Olsen-reklameskilt før jeg innså at det var jeg som hele tiden hadde tatt feil. Jeg nekter fortsatt å innse at det ikke heter Henning Olsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #231 Del Skrevet 7. desember 2007 Forresten så har jeg også trodd at når man skulle "riste ut" nyvaskede klær, måtte man riste klærne utendørs, ikke riste de for å få ut skrukker og krøller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 7. desember 2007 #232 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg trodde at Bloksberg var et virkelig sted. Som lå på Tinnheia ( i Kristiansand ) Bloksberg ligger også i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 8. desember 2007 #233 Del Skrevet 8. desember 2007 Og jeg som trodde hun sa prisnipper. How stupid am I? Hun kunne forresten godt ha asgt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 8. desember 2007 #234 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg nekter fortsatt å innse at det ikke heter Henning Olsen!! Så, så, det irriterer meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #235 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg nekter fortsatt å innse at det ikke heter Henning Olsen!! For ordens skyld: dette er altså to etternavn (ikke fornavn og etternavn). Den riktige skrivemåten er Hennig-Olsen, med bindestrek mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. desember 2007 #236 Del Skrevet 8. desember 2007 For ordens skyld: dette er altså to etternavn (ikke fornavn og etternavn). Den riktige skrivemåten er Hennig-Olsen, med bindestrek mellom. Ah ... som i Sonja Hennig. <Klaske panne>. DA lærte jeg i vaffal noe nytt i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 8. desember 2007 #237 Del Skrevet 8. desember 2007 Ah ... som i Sonja Hennig. <Klaske panne>. DA lærte jeg i vaffal noe nytt i dag også. Jeg har alltid trodd hun het Sonja Henie jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. desember 2007 #238 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har alltid trodd hun het Sonja Henie jeg da... Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. desember 2007 #239 Del Skrevet 8. desember 2007 Akk ... så enkelt var det ikke asså ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. desember 2007 #240 Del Skrevet 8. desember 2007 Akk ... så enkelt var det ikke asså ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå