Gå til innhold

Ting du har gått rund og trodd som var helt feil

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg trodde lenge at det het Hel-kjøp.

Logoen ser jo litt ut som en H liksom.

Det trodde jeg og! Skjønte for noen år siden at det ikke var det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
Jeg trodde at Bloksberg var et virkelig sted. Som lå på Tinnheia ( i Kristiansand )

Blokksberg er et virkelig sted og ligger i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte med en som ikke spiste skoleboller fordi hun ikke likte egg... Hun kunne bare spise det som var rundt egget. Hun var da 22 år, og ikke pokker om det var mulig å få henne til å innse at "egget" faktisk var vaniljekrem og ikke en eggeplomme.

Da jeg jobba på bakeri så lagde vi da det med eggekrem, ikke vaniljekrem...sistenevnte blei brukt til skillingsboller. Er jo ikke akkurat det samme som eggeplomme da, hehe, men det er jo egg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen
:fnise:

Haha!! Jeg skriver kun med venstre hånd for tiden (senebetennelse) Det blir endel knoting, ja... Men denne slo jo ekstra artig ut, da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Jeg skriver kun med venstre hånd for tiden (senebetennelse) Det blir endel knoting, ja... Men denne slo jo ekstra artig ut, da! :fnise:

Og jeg som trodde hun sa prisnipper. How stupid am I? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Jeg er også en av dem... Jeg husker jeg oppdaget det da jeg var på kafè og ble sittende å se på et digert Hennig Olsen-reklameskilt. Jeg flirte godt av den pinlige "skrivefeilen" - også på et digert lysskilt, da, gitt! :ler: Hun jeg var der sammen med lo godt, hun også, og hun var mye eldre enn meg. Da var jeg rundt 25 år... Jeg måtte se veeeldig mange Hennig Olsen-reklameskilt før jeg innså at det var jeg som hele tiden hadde tatt feil. :sjenert:

Jeg nekter fortsatt å innse at det ikke heter Henning Olsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Forresten så har jeg også trodd at når man skulle "riste ut" nyvaskede klær, måtte man riste klærne utendørs, ikke riste de for å få ut skrukker og krøller.. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars
Jeg trodde at Bloksberg var et virkelig sted. Som lå på Tinnheia ( i Kristiansand )

Bloksberg ligger også i Trondheim. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nekter fortsatt å innse at det ikke heter Henning Olsen!!

For ordens skyld: dette er altså to etternavn (ikke fornavn og etternavn). Den riktige skrivemåten er Hennig-Olsen, med bindestrek mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
For ordens skyld: dette er altså to etternavn (ikke fornavn og etternavn). Den riktige skrivemåten er Hennig-Olsen, med bindestrek mellom.

Ah ... som i Sonja Hennig. <Klaske panne>. DA lærte jeg i vaffal noe nytt i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ah ... som i Sonja Hennig. <Klaske panne>. DA lærte jeg i vaffal noe nytt i dag også.

Jeg har alltid trodd hun het Sonja Henie jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...