Gjest Gjest_Bergenser_* Skrevet 4. desember 2007 #141 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg trodde fram til nylig at det var fem verdensdeler. Og så trodde jeg Bergen var et land. Men nå vet vi altså at det er seks kontinenter, deriblant Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 4. desember 2007 #142 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg trodde i mange år at det het Iman. Det trodde jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billebill Skrevet 4. desember 2007 #143 Del Skrevet 4. desember 2007 Tanta mi tror det heter proGlem. Og her om dagen fortalte hun om at hunden deres hadde stukket av: "Den forsvant ut døren som en profetil!" Vi prøver å si at "Nei, tante - det heter proBlem og proSJEKtil", men hun nekter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #144 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har alltid trodd at det finnes kameler i Afrika, men det gjør ikke det, bare dromedarer. Dette lærte jeg i sommer på ferie. Jeg er 25 år, og jeg følte meg skikkelig lurt. En venninne av meg var med familien sin til Egypt, og der ble faren hennes tilbudt et antall kameler i bytte med min rødhårete venninne. Så jeg tror det finnes kameler i Afrika. Det er vel forresten enkelt å fnne ut av.. En annen venninne av meg utbrøt da hun nærmet seg Værnes og så flytårnet: "se, der er Tyholttårnet"!!! Hun var vel 18 år da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #145 Del Skrevet 4. desember 2007 Da min søster fikk sin første mobiltelefon da hun var 11 år, hadde hun den alltid avslått når hun ikke skulle ringe eller skrive melding. Jeg måtte spørre hvorfor hun ikke hadde telefonen på, og da svarte hun at hun ikke ville bruke opp pengene. Hun trodde at det kostet å ha telefonen påslått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. desember 2007 #146 Del Skrevet 4. desember 2007 Husker jeg trodde at pappa bakte brød da satsen stod og gjæret på badet... Men det ble ikke noe nybakt brød på meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. desember 2007 #147 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) jeg trodde at solen og gjorden stod stille. Og jeg trodde også at Sherlock Holmes og Robin Hood og William tell var ekte personer. Noe de jo ikke er Endret 4. desember 2007 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. desember 2007 #148 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg trodde lenge at detektimen het dekkdekktimen, Ja, og dekkdekktimen handlet om en dekkdekktyv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. desember 2007 #149 Del Skrevet 4. desember 2007 Husker jeg trodde at pappa bakte brød da satsen stod og gjæret på badet... Men det ble ikke noe nybakt brød på meg gitt Ja jeg kunne jo ikke fatte hvorfor vi hadde to vaskemaskiner i kjelleren - mamma måtte jo ha ny, men kastet de den gamle? Nei. På direkte spørsmål om hvorfor vi hadde en "ubrukelig" gammel vaskemaskin i kjelleren fikk jeg beskjed om at det hadde jeg ikke noe med. Da jeg ble voksen fikk jeg forklaringen om varmeaparat og sats og slikt. Jaja ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. desember 2007 #150 Del Skrevet 4. desember 2007 Men nå vet vi altså at det er seks kontinenter, deriblant Bergen. Skal Bergen være med er vi vel oppe i 7 vel ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 4. desember 2007 #151 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Kent - FF Jeg trodde hun sang "Vem var det som dog" der hun synger på fransk "Tellement loin de ce monde" Endret 13. januar 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tull@ Skrevet 4. desember 2007 #152 Del Skrevet 4. desember 2007 En venninne av meg var med familien sin til Egypt, og der ble faren hennes tilbudt et antall kameler i bytte med min rødhårete venninne. Så jeg tror det finnes kameler i Afrika. Det er vel forresten enkelt å fnne ut .. "Alle" turister blir tilbudt x antall kameler for konene sine der nede. Det vil likevel ikke gjøre det mindre sant at det ikke finnes kameler i Afrika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #153 Del Skrevet 4. desember 2007 "Alle" turister blir tilbudt x antall kameler for konene sine der nede. Det vil likevel ikke gjøre det mindre sant at det ikke finnes kameler i Afrika. De finnes i Nord-Afrika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 4. desember 2007 #154 Del Skrevet 4. desember 2007 "Alle" turister blir tilbudt x antall kameler for konene sine der nede. Det vil likevel ikke gjøre det mindre sant at det ikke finnes kameler i Afrika. Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte søke litt - og det finnes da kameler i Afrika? There are two types of camels: the Arabian camel (also known as the dromedary), with one hump, and the Bactrian camel, with two humps. They are native to the arid regions of North Africa and Asia, including the Middle East and Arabia. The Arabian and Bactrian camels can interbreed, producing hybrid offspring. Fra Encarta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 4. desember 2007 #155 Del Skrevet 4. desember 2007 Kom på en ting til som jeg ser ingen andre har nevnt at dem trodde Jeg trodde leng at avisen Aftenposten het Aftenpoften (altså at den Sén var en F) Den overskriften på avisen er jo skrevet med kalligrafiskrift og der er liten s og liten f ganske like da.... (se etter selv i den avisen,så skjønner dere det sikkert) Dette trodde jeg fram til jeg var ca 10 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. desember 2007 #156 Del Skrevet 4. desember 2007 Kom på en ting til som jeg ser ingen andre har nevnt at dem trodde Jeg trodde leng at avisen Aftenposten het Aftenpoften (altså at den Sén var en F) Den overskriften på avisen er jo skrevet med kalligrafiskrift og der er liten s og liten f ganske like da.... (se etter selv i den avisen,så skjønner dere det sikkert) Dette trodde jeg fram til jeg var ca 10 år Eh ... jeg ahem ... trodde den het Aftenposten jeg helt til jeg så avisen. Da måtte jeg spørre. Gjett om de rundt lo godt. Ja jeg var voksen jeg da ... affå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Minni~ Skrevet 4. desember 2007 #157 Del Skrevet 4. desember 2007 Da jeg var veldig liten trodde jeg har folk som "ble skilt" ble til trafikkskilt! Jeg tenkte at det måtte være en trist sjebne og lurte på om trafikkskiltene jeg så var noen jeg kanskje kjente... Og så trodde jeg om så mange andre det het Henning Olsen is inntil jeg var ca 20 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #158 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg trodde fisker som var forgiftet av bly og andre tungmetaller var kjempetunge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #159 Del Skrevet 4. desember 2007 Dessuten trodde jeg at "kjip" betydde "kul". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. desember 2007 #160 Del Skrevet 4. desember 2007 En venninne av meg lurte på hvorfor det sto BRED LAST på biler hun møtte. Grunnen til at hun ikke skjønte hva det betød var fordi hun leste det på engelsk. Bread last - brød last.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå