Gå til innhold

hvordan finne ut

Gjest helt anonym

Anbefalte innlegg

Gjest helt anonym

Hun og jeg er de to single der jeg jobber. De hinter om at hun er interessert i meg … og det er ikke det at jeg ikke liker henne, men jeg forstår ikke signalene hennes. Hun er hyggelig men sier så lite om seg selv. Hun er så reservert over for meg. Jeg klarer ikke å forstå om hun er beskjeden eller ikke interessert. I den posisjonen jeg har så må jeg ikke bare prøve meg uten å vite at hun også er interessert. Jeg er ikke sjefen hennes men er eldre en henne og sitter i en posisjon hvor det kan bli vanskelig for oss begge dersom hun ikke liker meg. Dersom hun liker meg så er hun virkelig drømmen, men hvordan kan jeg finne ut av hva hun egentlig føler, for jeg ønsker ikke å innlate meg på noe som hun ikke er innstilt på.

…. Småfortvilet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår problemstillingen veldig godt. Enkelte av oss damer kan fort bli litt reserverte hvis vi er interessert i en person. Samtidig som enkelte kan bli reserverte hvis vi ikke er interessert i en som helt tydelig er interessert i oss.

Nå virker det som om du er forsiktig med signalene som du selv gir, så da har du helt sikkert ikke skremt henne på noen som helst måte. Men jeg tror at noe av det første du må ta tak i er å stille deg selv spørsmålet om det virkelig haster med å såkalt prøve seg.

Det virker som om du ikke kjenner henne godt nok til å kunne tolke henne på rett måte. Så hvorfor ikke bare prøve å få henne i en slags daglig vennskapelig dialog helt til å begynne med. Og når du kommer tettere innpå og blir nærmere kjent, så vil ting antagelig gå mer av seg selv. Signalene blir klarere og du vil forstå litt mer av hvordan du skal forholde deg til vedkommende. Du kan gi noen små "drypp". Og hvis hun da virker mottagelig kan du eventuelt prøve deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og jeg er de to single der jeg jobber. De hinter om at hun er interessert i meg … og det er ikke det at jeg ikke liker henne, men jeg forstår ikke signalene hennes. Hun er hyggelig men sier så lite om seg selv. Hun er så reservert over for meg. Jeg klarer ikke å forstå om hun er beskjeden eller ikke interessert. I den posisjonen jeg har så må jeg ikke bare prøve meg uten å vite at hun også er interessert. Jeg er ikke sjefen hennes men er eldre en henne og sitter i en posisjon hvor det kan bli vanskelig for oss begge dersom hun ikke liker meg. Dersom hun liker meg så er hun virkelig drømmen, men hvordan kan jeg finne ut av hva hun egentlig føler, for jeg ønsker ikke å innlate meg på noe som hun ikke er innstilt på.

…. Småfortvilet!

Jeg kjenner meg igjen i den situasjonen.Bare jeg er en jente som er interessert i en mann på jobben min.Har prøvd med blikk kontakt og har følt det samme tilbake igjen.Jeg er selv sjenert,så det kan være at den damen er også av beskjeden type.Prøv å vise hun signaler med smil og øyekontakt og se om hun gir det tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne bli veldig reservert om jeg blir interessert i en mann, jo mer reservert jo mer interessert! Det kan jo være litt vanskelig å vite om det heller skyldes at man absolutt ikke liker den andre, men da er ihvertfall ikke jeg reservert, da er jeg mere like fram og viser det tydelig at jeg ikke liker vedkommende. Mye lettere å le og spøke med menn jeg kun er venn med. En annen ting er jo at man kanskje vil prøve å skjule seg mest mulig på jobben, redd for at andre skal oppdage det, redd for å ødelegge vennskap...

Jeg tror man bør prøve å komme litt mer på tomannshånd, prøve å ta på den andre, så burde man vel merke om det er noen "gnist" der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...