Gå til innhold

Klarer jeg jobben???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Jo blåere de blir, jo mer lettet blir jeg!

Tror nok ikke jeg får den ,nå, er jo godt litt lang tid.

Men det gjør meg ingenting, er lettet over at jeg antakelig slipper å tenke noe mere på det!

Men alt alle har skrevet har uansett vært til nytte videre i jobbsøkingen! Takk alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivi

Vil bare si at jeg sitter i nøyaktig samme situasjon som deg. Sitter og venter på svar fra jobbintervju, en jobb jeg gjerne vil ha, er redd jeg ikke vil klare jobben (helt ny utfordring i forhold til tidligere) og siden det nå er gått litt lenge siden jeg var på intervju, så får jeg vel antagelig ikke jobben. :cry:

Vil også bare si at alt det Sissan har skrevet er helt sant. Men det er selvfølgelig lettere å se det når det gjelder andre og ikke en selv.

Din største utfordring framover (av egen erfaring) er å ikke miste troen på deg selv. Det å få mange avslag på jobbsøknader, særlig etter en intervjurunde, er tungt å bære. Men ikke gi opp, det er det viktigste.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men....hvordan gikk det?? Har du fått jobben?

Etter å ha lest gjennom alle inleggene her er jeg jo så nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Har fremdeles ikke hørt noe...

Så jeg får den nok ikke :D

Skulle imidlertid ønske jeg fikk noe annet, men lite å søke på om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Vil bare si at jeg har nå fått et vikariat noen mnd, et sted der jeg har vært sommervikar tidligere. En trygg jobb i statlig sektor, muligens med litt reising :D

Ikke 100% mitt felt, men litt. Har lite direkte med min utdannelse å gjøre, men det kreves høyere utdannelse for å få en slik jobb, og det pleier å være plenty av meget godt kvalifiserte søkere. Er spent, men klarer det forhåpentligvis, kjenner jo folk som begynte der i fjor, og de klarte det jo, da gjør nok jeg det også.

Takk igjen kjære venninde..... :wink:

Også sier hun at siden personen som er borte nå kommer til å være syk lenge, er det nok mulig jeg kan bli der en stund....

Den andre jobben har jeg ikke hørt noe fra enda. Det er ganske dårlig spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...