Gå til innhold

Hva slags forhold har du til jobben din?


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber på en veldig interessant arbeidsplass, utfordrende, spennende og til tider veldig hektisk. Men, jeg liker det sånn. Ingen dag er lik og jeg lærer noe nytt så og si hver dag. Sjelden man blir helt "utlært" i min bransje. Lønna er god med muligheter for kurs, videreutdanning m.m. Jeg har mye ansvar for at ting blir gjort og legger arbeidsdagen selv. Ingen som står å puster meg i nakken og spør "har du gjort det og det?"

Veldig trivelige kollegaer. Aldersspenn fra 32 til 65 år, noe som gjør at hvis man trenger hjelp og råd i en sak er det mange man kan spørre.

Spretter ikke opp av senga om mårran, men jeg ser fram til en ny arbeidsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni

Jeg brenner for jobben min, men kan ikke på noen måte kalle det en livstil eller hobby. Har hatt jobb som livstil tidligere og det kostet rett og slett for mye. Men jeg brenner for jobben ja. Som leder har man riktignok ofte verdens mest utakknemlige jobb, men på den annen side får man muligheten til å påvirke, støtte, hjelpe og rådgi menneskers liv på en god måte. Dessuten er jeg veldig prestasjonsorientert. For meg gir det livsglede og energi å levere gode resultater. Være litt helt. Ordne opp der andre gir opp. Alt dette får man mulighet til som leder, all den tid du som leder er den i organisasjonen med størt påvirkningskraft.

Og kanskje tjene noen slanter på det underveis :) Min innstilling i forhold til økonomi har alltid vært at jeg ikke skal jobbe med det jeg tjener mest mulig på, men jeg skal tjene mest mulig på det jeg jobber med. Filosofien funker for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hat-elsk-forhold til jobben min. Det er meget givende, stimulerende og kreativt, men samtidig veldig krevende. I tillegg er hverdagen ofte fylt med administrative ting som bare må gjennomføres, og som spiser for mye tid av det jeg egentlig skal holde på meg. Velkommen til livet som forsker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker jobben min! Det er bare en deltidsjobb ved siden av studier, men jeg håper inderlig på å få meg fast stilling der når jeg er ferdig på skolen om et år.

Jeg jobber på hotell, og det er absolutt å anbefale! Det er mye strev og ofte lange dager, men ingen ting kan måle seg mener nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...