Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 http://theskinnywebsite.com/site/2007/11/2...lite/#more-6471 Jeg er en del tynnere enn henne, men ellers har vi samme kropp: slank overkropp, men en del fett rundt hofte- og rumpepartiet, komplett med cellulitter og litt ridebukselår. Jeg er så fryktelig usikker på utseendet mitt, og føler at dette ødelegger helheten, samtidig synes jeg egentlig ikke at hun ser så ille ut! Selv ville jeg ikke drømt om å gå i bikini, og gruer meg til jeg en gang må vise baksiden min til min kommende kjæreste...
Mediocre Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Synes hoftene er litt for brede, men ellers helt OK.
ski.glad Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Ingen grunn til å grue seg eller være flau over å gå i bikini
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 En pen,helt normal kvinnekropp synes jeg.Det ingenting "feil"på denne kroppen.Desverre er jenter seg selv verst når det gjelder ting som dette..Gutter flest bryr seg ikke særlig om en jente er noen kilo mer eller mindre enn "idealet",og de fleste gutter vet heller ikke hva cellulitter er..
Gjest P-jente Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Helt normal, men med fin mage og midje og fine pupper.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jeg har alltid likt utseende hennes. Jeg ser at hun har lagt på seg, men allikevel nydelig! Må si jeg ble litt glad, for fra halsen og ned kunne det like gjerne vært meg som sto der. Samme type pupper, mage, rumpe, lår, legger og ankler. Rumpe også, men hennes er littt bredere enn min. Og mannen påstår hun har mer cellulitter enn meg her, men DER tar han feil. Han vil ikke se feilene hos sin egen kone tror jeg Jeg ble dritglad jeg Og det burde du være og!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Hun ser flott ut! De som kaller dette "overvektig" ANER ikke hva de snakker om..!! Selv har jeg kommet meg ned på normalvekt (fremdeles 6-7 kg over idealvekt) og jeg er MYYYE tykkere enn henne..
aline Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes hun er flott, og hun har da fått barn for ikke så altfor lenge siden, har hun ikke? Er det ikke ganske normalt, for de som lever normalt og ikke overgjør verken dte ene eller det andre, å få litt mer fylde litt her og der? Synes hun har en fin kropp, som sitter pent på en voksen kvinnes kropp. alle de andre er jo gjerne tatt i rett vinkel, retusjert og fikset på, så det er nok flere som ser deilig normale ut, om det ikke blir fjernet før trykk i media.
Gjest Evie Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes hun ser flott ut! (Ikke alle ser sånn ut etter å ha fått barn. De fleste forandrer seg mer enn det der...)
Amalie_85 Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Syns hun så flott ut jeg jeg ser litt sånn ut jeg og, bare med litt mer mage! All in all, can’t help but be impressed, because she seems very happy with her figure despite it not being perfect. Go Jennifer! Whaaaaat??? Fy skamme seg h*n som skrev det på siden! Hva er perfekt? I mine øyne er jeg så perfekt som jeg kan bli, men hadde denne personen sett meg hadde h*n vel sagt ÆSJ!!! Dumme dyr
Gjest Bodillen Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 Hun er en av de flotteste damene jeg vet om. Jeg synes det er forfriskende å se damer fra amerikansk film- og TV-industri med former - ekte former! Hun har skikkelig timeglass-fasong, sånn som damene traktet etter for 50 år siden. Jeg synes hun er nydelig både med og uten klær, og jeg ville absolutt ikke vært flau over å vise meg i bikini med en sånnkropp.
Ambivalent Skrevet 30. november 2007 #15 Skrevet 30. november 2007 Hun er vakker. Og hun har all grunn til å være glad og løpe rundt i bikini. Jeg hadde iallefall ikke skammet meg over en sånn kropp, hun er jo hot! Jeg blir så sliten av det konstante jaget etter den perfekte kroppen, noen av kommentarene på siden der provoserte meg kraftig... Tenk å bli "imponert av at "ikke-perfekte" mennesker kan være glade i kroppen sin." Fy f. Verden har gått av hengslene.
Gamle gode 10na Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes det er eventyrlig fantastisk å se at stjernene er dønn like oss "vanlige" kvinner.
FrizzleSizzle Skrevet 30. november 2007 #18 Skrevet 30. november 2007 Hun er fin, tilnærmet perfekt. Hva slags strender går dere på, egentlig? Der jeg går, velter folk rundt i alle slags fasonger, og bra er det. Syk verden, ja.
Gjest Opa Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 Jennifer Love Hewitt har da ikke fått noen barn??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå