Gå til innhold

Lavt stoffskifte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvordan er det mulig å plutselig gå opp 10 kg +- på kort tid hvis man spiser sundt og trener. DET er et tegn på sykdom det gjest.

Verre hvis man ikke gjør noe for å gå ned igjen og fortsatt syter om overvekt og lavt stoffskifte. Det kan jeg være enig i at er irriterende. Noen veldig få bruker sykdommen som en slags unnskyldning for både det ene og det andre, men dette vil jeg tro gjelder de fleste sykdommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet
Hvorfor kan ikke folk bare akseptere at de blir feite pga livsstilen sin istedet for å finne på alle slags diagnoser for å unnskylde seg? :roll:

Der gikk du langt over streken! Vekta mi hadde ikke endra seg med en kilo fra jeg var 14 til jeg var 19, og jeg hadde ikke endra livsstilen min på noe som helst måte når jeg plutselig gikk opp, om noe så hadde jeg begynt å leve sunnere! Fy, så frekt. Vektøkninga er det jeg har aller minst problemer med! Selvfølgelig vil jeg gjerne ned igjen, men det er ikke så big deal. Når man ikke GREIER å gå ned, selv om man lever på salat og vann og trener flere ganger i uka, så sier det seg selv at det er noe galt med kroppen.

Skrevet
Hvorfor kan ikke folk bare akseptere at de blir feite pga livsstilen sin istedet for å finne på alle slags diagnoser for å unnskylde seg? :roll:

:nei:

"Finne på alle slags diagnoser..." ?? :roll:

Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om, Gjest!

Ofte er det nok "viktigere ting" enn vekta det oppdages på, forstår du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...