Gjest Roxie Hart Skrevet 28. november 2007 #1 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hvis du fikk fjerne en rollefigur fra seriene du følger med på, hvilken ville det vært? For min del: Home & Away - Martha Fordi hun aldri har vokst ut av trassalderen Hotel Cæsar - Fabian Solo solo solo.... Endret 29. november 2007 av Roxie Hart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. november 2007 #2 Del Skrevet 28. november 2007 Frustrerte Fruer - Edie Home and away - Amanda Kommer sikkert på noen flere etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s0l Skrevet 29. november 2007 #3 Del Skrevet 29. november 2007 Hotel Cæsar: Storm Home and away: Amanda ...jernteppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 29. november 2007 #4 Del Skrevet 29. november 2007 Grey's Anatomy: Meredith Hm - det er visst det eneste jeg følger med på for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Del Skrevet 29. november 2007 Buffy - Dawn (teit tenåringsopplegg) (og må bare påpeke: Det heter rollefigur, ikke karakter. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 29. november 2007 #6 Del Skrevet 29. november 2007 Hotell Cæsar: Fabian of course Grey's anatomy: Ingen, ev Meredith Kjetil & Kjartan show (hehe. følger ikke med på så mye for tida): Der Bobilturist (vi vil ha det graatiiis...jada.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 29. november 2007 #7 Del Skrevet 29. november 2007 (og må bare påpeke: Det heter rollefigur, ikke karakter. ) Hehe, jeg satt å grublet på det da jeg skrev innlegget, og jeg trodde at begge deler var greit. Takk for hjelpa, har endret nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #8 Del Skrevet 29. november 2007 Hehe, jeg satt å grublet på det da jeg skrev innlegget, og jeg trodde at begge deler var greit. Takk for hjelpa, har endret nå Woho, takk for at du rettet på det, endelig en som har sympati med en som lider av lettere pedanti Det er ikke rart folk lurer på det, avisene bruker jo karakter i hytt og pine når de så fint skal oversette fra engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 29. november 2007 #9 Del Skrevet 29. november 2007 Home & Away: Amanda Hotell Cæsar: Pelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 29. november 2007 #10 Del Skrevet 29. november 2007 Greys Anatomy: Meredith CSI Miami: Horatio Heros: Nikki/Jessica (har begynt å like henne mer etterhvert, men er fortsatt min minst likte rollefigur i serien) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. november 2007 #11 Del Skrevet 29. november 2007 Oi, først nå så jeg at det er målskjema inne på produktinfoen, men jeg setter likevel pris på om noen vil svare, siden jeg ikke har målene hennes. Kan selvsagt prøve å fritte henne ut litt før jeg bestiller da. Kongen av queens - Arthur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. november 2007 #12 Del Skrevet 29. november 2007 Hotel Cæsar: Fabian! Home&Away: Martha trodde jeg skulle ha flere å bidra med men kommer ikke på noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 29. november 2007 #13 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Home and away: Colleen Endret 29. november 2007 av fuerza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 29. november 2007 #14 Del Skrevet 29. november 2007 Brothers & Sisters: Kitty Grey's Anatomy: Meredith Home and Away: Amanda & Dan (føler på meg at dette med gamblingen kan bli veeeldig langdrygt) Samtlige karakterer/serier TVNorge sender i reprise for 3. gang på lørdager og søndager...) Top Model: Vendela (vet det ikke er en serie, men kunne ikke dy meg...) Og sikkert mange flere som jeg ikke kommer på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. november 2007 #15 Del Skrevet 29. november 2007 Top Model: Vendela (vet det ikke er en serie, men kunne ikke dy meg...) Og sikkert mange flere som jeg ikke kommer på nå Ja kan vi ikke utvide det til programledere? God Kveld Norge: Dorthe Plastikk Skalpell (U)lyden av lørdag: Tore Strømøy Grosvold: Robert Stoltenberg (vet du jeg begynner faktisk å bli litt sliiiiiiiiten av disse rollekarakterene hans) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 29. november 2007 #16 Del Skrevet 29. november 2007 Jo, det var en god idé! Veldig enig i Skappel og Vendela. I tillegg vil jeg fjerne Øyvind Mund fra "Alle mot en". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 29. november 2007 #17 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg vil fjerne Nadia Hasnaoui fra alt, hun er irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 29. november 2007 #18 Del Skrevet 29. november 2007 Home and away: Colleen Hæ, er hun med enda? Det er jo helt sinnsykt! Jeg har sett en og annen episode, sikkert i gjennomsnitt fire i året, siden 2003 eller noe. Det kvinnemennesket er rett og slett utrolig irriterende. Rollefiguren er grusom og skuespillet så stusselig at det gjør vondt i kontaktlinsekantene å se på henne. Det pussige er jo at hun har vært på vei ut av serien tusen ganger – hun har kreft, skal flytte, planlegger ferie, fur hjernesvulst og en haug andre sykdommer, blir kastet ut av bobilen, og listen fortsetter i det uendelige. Hver gang man får forventninger om at Colleen endelig pakker rumpetasken for godt blir man like skuffet. Akk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 29. november 2007 #19 Del Skrevet 29. november 2007 Må legge til Martha i Home & Away, huff, er så lei av henne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. november 2007 #20 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Grey's Anatomy: Meredith House M.D.: Dr. Chase Teachers (UK): Penny Dawson's Creek: Dawson (var grei for en stund, men forferdelig sutrete og egoistisk.) That '70s Show: Kelso (kan til tider være morsom, men synes han egentlig for det meste bare er "slitsom".) Mvh Yvonne Endret 29. november 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå