Gjest Qlio Skrevet 15. juni 2003 #301 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg banner med deg, og fortsetter med og krysse fingrene for deg! Men jeg er HELT SIKKER på at det er i orden, jeg la inn noen gode ord for deg, skjønner du....... neida, dette har du jobbet for helt selv. Flink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 15. juni 2003 #302 Del Skrevet 15. juni 2003 Søren da ! Jeg som regnet med å lese godt nytt om eksamensresultatet når jeg logget inn nå. Får smøre meg med tålmodighet da Kuuult - ID-kort og greier da. Regner med at du slipper å levere det inn, kanskje du heller burde spørre om å få det forgylt ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 16. juni 2003 #303 Del Skrevet 16. juni 2003 GRATLA MED DAGEN, ANGEL-VENNEN!! :D Har jo gratulert deg før i dag (og på lørdag), men sånn i tilfelle noen skulle ha gått glipp av at du har bursdag i dag... :blunke: Er spent på om du får eksamensresultatet i dag - og om det blir en ekstra fin bursdagsgave. Krysser fingrene for deg! Ha en super-duper fødselsdag, vennen. Kos deg masse sammen med Angel-mannen! Er sikker på at han finner på noe kos til deg i dag, snill som han er! Stoooor bursdagsklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 16. juni 2003 #304 Del Skrevet 16. juni 2003 Gratulerer så mye med dagen !! Håper du får en fin feiring ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. juni 2003 #305 Del Skrevet 16. juni 2003 Telefonen min piper ANGEL på kg fyller året. GRATULRERE SÅ MASSE MED DAGEN VENNEN Håper du får en kjempe fin bursdag med eksamensresultater og det hele. Angelmannen hva fant han på i dag da?? Ha en kjempefin dag...klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 16. juni 2003 #306 Del Skrevet 16. juni 2003 Har jo allerede sendt deg sms i dag tidlig, men pokker heller: Gratulerer med dagen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 16. juni 2003 #307 Del Skrevet 16. juni 2003 Og så ser jeg at klokken er over midnatt..... håper du hadde en fin bursdag i går...... :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 17. juni 2003 #308 Del Skrevet 17. juni 2003 Grattis med dagen som var, Angel! Håper du hadde en flott feiring Bursdagsklem fra Zafir og Lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #309 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei og takk for alle koslige gratulasjoner!! Det ble en travel dag igår, fordi jeg måtte på skolen fra 7.30 til 16.00! Var veldig trøtt da jeg kom hjem Fikk ikke vite eksamensresultatene, de får jeg vite imorgen! En uke for sent :evil: Er ikke sikkert vitnemålene våre er klar til fredag engang! Dritfolk på skolen Kom hjem rett før Angelmannen, og måtte da rydde litt før familie og venner kom innom på en kakebit. Mannen kom hjem med en DIGER og nyyyydelig rosebukett på 23 roser (fyllte 23), yndlingsparfymen min Laila av Geir Ness, og en Dolly dimples pizza, så jeg slippte å lage mat! Og verdens herligste bursdagskort! Vanligvis går vi ut å spiser på bursdager, men det hadde vi ikke anledning til denne gang, og da var det litt godt med hjembrakt pizza. I tillegg fikk jeg sjokk da jeg så i lokalavisa..joda, der var det jo bilde av meg, og gratulasjoner fra familie og min kjære Angelmann..koselig...(har tilgitt dem nå, hehe)... Jeg fikk masse penger, det ville jeg ha..så nå skal jeg ut å shoppe!!!! So long folks!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #310 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg var ute å handla meg klær (2 bukser, et tøft belte, ny piercing, en sommerkjole og en topp) da tlf min ringte.... det var ei klassevenninne....eksamensresultatene var kommet allikevel!!!!..gjett om det var ei som kjørte hjem forst som F..!!! JEG ER SYKEPLEIER!!!!! Gjennomsnittet i klassen var 3.2......jeg fikk 2.8.... ER SÅ HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 17. juni 2003 #311 Del Skrevet 17. juni 2003 Det var det jeg visste *klemmer på Angel* Nå er det ikke farlig å bli syk i Haugesund.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 17. juni 2003 #312 Del Skrevet 17. juni 2003 Gratulerer så masse som sykepleier, og grattis med overstått!!!!! :kysse: Mange klemmer fra Sessa og Even Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. juni 2003 #313 Del Skrevet 17. juni 2003 Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes!Yes! Gratulerer så mye, vennen! Det var det jeg sa; du er bedre enn de andre! Knallbra jobba, flott resultat, du har fortjent en ekstra god kveld i dag. Gratulerer, Angel, Offisiellt Godkjent Sykepleier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 18. juni 2003 #314 Del Skrevet 18. juni 2003 GRATULERER NÅ ER DU SYKEPLEIER Deilig å endelig å få vite da, så kan du koble av og nyte sommeren. Snart setter dere jo igang med prøvinga skal se at alt faller på plass nå. Så nå sitter du nok snart med et lite nurk i magen skal du se Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juni 2003 #315 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei og hopp! Må få stille meg i køen av gratulanter: GRATTIS SOM SYKEPLEIER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #316 Del Skrevet 27. juni 2003 Tjohoooo! ENDELIG er sommerværet kommet til vestlandet også!!! JIPPI!!! Jammen på tide også da! *snøft* Deilig å ta på seg sommerklær og spise frokost på terrassen...mmmm, livet danser! Frister ikke så mye å gå på jobb snart akkurat! Jobbe fra 2-10, hele dagen går vekk på disse kveldsvaktene..... Men får tenke på pengene..(det er jo ikke så vanskelig ). Nå er både jeg og Angelmannen gira på å få bebi....vi snakker om det hele tiden, sukker når vi ser små barn og trillevogner....håper det blir vår tur snart....har ikke prøvd skikkelig de 2 siste mnd etter jeg slutta på pillene, men nå klarer vi ikke vente lenger! Vi bare MÅ begynne liksom, så vi vet at det kan være en mulighet, :D .....men denne syklusen uroer meg litt...er på dag 23 tror jeg, og tror ikke jeg har hatt EL engang..dette på grunnlag av lite utflod og ikke ømme brystvorter! akk ja, får satse på at mensen kommer i noenlunde skikkelig tid, så jeg slipper å tenke mer på det.....dumme kropp! Men jeg kan vel ikke vente meg så mye heller kanskje, når dette bare er 2 syklus etter pilleslutt???? Kunne ønske man bare kunne trykke på en knapp så var man gravid ...tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 27. juni 2003 #317 Del Skrevet 27. juni 2003 *Trykker på knappen for Angel vennen* ((((((FEBRILSK TRYKKING)))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. juni 2003 #318 Del Skrevet 27. juni 2003 Halloen Angel!!! Ja endelig kom sommer været til vestlandet, det har vært helt herligt. Bare nyter sola så lenge den er her,men den må jo holde seg litt her da så vi føler vi har litt sommer Blir spennende når dere begynner prøvinga nå,håper dere lykkes med en gang så dere slipper denne ventingen det er ikke noe særlig skal jeg si deg!! Lykke til med prøvinga håper vi leser snart 2 BLÅ!!!! sOMMER KLEM FRA PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 30. juni 2003 #319 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei snuppa !! Krysser fingrene for at sommervarmen og ferie gjør sitt til at du sitter med to blå om noen få strakser Love ya ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #320 Del Skrevet 3. juli 2003 Dag 29... Tror dette kan bli en laaang syklus ikke tegn til ømme brystvorter eller mensenvondt i det hele tatt burde hatt ømme brystvorter for nesten 2 uker siden..og da snakker vi ømme! så ømme at de er "off limits" for Angelmannen stakkars..hehe På lørdag får vi besøk fra et vennepar fra Sverige!! Det blir så kosleig! De skal være her i 5 dager, og vi håper på fint vær på søndag så tar vi en tur til Preikestolen i Lysefjorden på dagstur....må jo vise dem flotte Norge! Ellers skal vi kose oss med god mat om kveldene, og litt sånn omvisning av byen vår....*glede seg* Så det blir nok litt rolig fra min kant den neste uka, bare så dere vet Nå skal jeg snart på jobb...igjen Neida, koser meg som sykepleier jeg, men kveldene er SÅ hektiske..får nesten ikke tatt pause å få spist engang :o ..gleder meg iallefall til lønna nå! Og Angelmannen fyller 30 år om en uke!!! Har så lyst til å gjøre noe for ham, men vet ikke..Tvillingsøstera hans i sverige skal jo ha storkalas og ha med hele familien, og jeg vet at han syns det er litt trist at han ikke kan være med..han må jobbe, og jeg må jobbe.....jaja, får gjøre noe koselig med ham jeg da...jeg spurte ham om ikke han ville ha en liten fest med gode venner, men han syns heller det virket kjekkere å ta med det beste venneparet og gå ut å spise noe godt....så vi gjør nok det.... Snakkes folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå