Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!

Angel

Anbefalte innlegg

ÅH Herregud så spennende da!!!

JEG KRYSSER ALT JEG HAR FOR AT DET BLIR TO BLÅ!!!!!

LYKKE TIL ANGEL OG ANGELMANNEN.

Klem fra

Lille nurket 7+0 og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det så spennende å følge med deg og @lfakrøll, må innom flere ganger om dagen for å se etter nyheter.

Krysser armer og bein for at du tester 2 blå i løpet av ettermiddagen. Sender deg litt støv, og håper at det hjelper.

Lykke til

Cobra 15+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet nettopp NEGATIVT! :cry: :cry: :cry:

Hvorfor gjør kroppen dette mot meg????

jaja, får sette meg ned og vente på den pokkers tanta..

Gjett om vi er skuffa!!!! Ser på Angelmannen at dette tok han hardt, uff blir nesten mer lei meg pga det jeg.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :cry: :cry: Uff da....

Men det er fortsatt håp vet du.. Krysser armer og ben for at du er en av de som produserer hcg sent!

Klemmer fra Sessa og Bebis 15+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit ,men du vet så lenge den forbaskade tanta holder seg borte er det fortsatt håp :wink:

krysser armer og bein for at du tester 2 blå om noen dager jeg :P

klem fra sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da det var ikke det jeg ville lese :evil: :evil:

Men som de andre sier her inne..så lenge tante er vekke er det fortsatt håp!!!

LYKKE TIL JENTA MI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei, nei.................. :(

Dette var ikke det jeg ville lese nå.........

Kan ikke si noe annet enn det som allerede er sagt. Så lenge tanta er borte, så er det håp!

Tenker på deg vennen min.........*klemmer hardt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Lille vennen... :cry:

Du virket kjempetrist da jeg snakket med deg på MSN...fikk så dårlig samvittighet fordi jeg måtte forlate samtalen.

Vil jo så gjerne at du oxo får oppleve 2 blå . Skjønner at du blir stressa og lei pga tidspresset. Har tenkt masse på det samme selv iom at vi er i utgangspunktet i samme situasjon med studier...

Selv om du ikke tør å håpe fullt ut på sen hcg, så xxxer jeg fingre for at det er det som skjer nå.

Trøste-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

ja, da tror jeg at mensen er kommet :( Fikk litt blodig utflod da jeg gikk på tolaettet nettopp. Har ingen smerter eller har kjent antydninger til tantebesøk, så kanskje jeg ikke har hatt EL denne mnd??? Temper jo ikke denne mnd, så jeg kan jo ikke vite :-?

Denne mnd skal jeg iallefall TEMPE!

Takk for støtten jenter, jeg er så glad jeg har dere!

Og det er med vemodighet at jeg igjen skriver:

DAG 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o

Altså, nå gir jeg snart opp!!!!

Har visst ikke fått mensen allikevel jo! Har jeg brukt to OB for ingenting idag???? :evil: :x :hoho:

Dag 35 da, 6 dager etter forventet mens.....

:-?

Kjedelig å ikke vite hva som egentlig skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅ :o :o :o

Kanskje du har hatt en festeblødning kjære Angel......

Har lest at de som opplever det mange ganger har trodd det har vært mensen som kommer - fordi den gjerne kommer rundt de dagene man skulle hatt mensen.

Tror jammen ikke du skal skrive dag 1 enda jeg..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det ble dag 1 likevel... :cry:

Så rart at syklusen din lurer deg slik da?!?

Sikkert lurt å begynne temping igjen, så har du litt mer føling på hva som skjer ang EL.

Har du tenkt å snakke med lege/gynekolog?

Eller vil du vente med det?

Du har 1.prøvemåned igjen, ikke sant?

Så surt at det tar sånn tid :evil:

Kan bare forestille meg din frustrasjon akkurat nå...

Klem fra Zafir 13+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei og atter nei det var ikke det jeg ville lese :sur:

Hvordan går det med deg?? Er så plagsomt når grusomme tante lurer deg sånn og 6 dager over da begynner man hvirkelig og lure.

Men du må ikke gi opp enda vi får prøve og ikke tenke på det bare se framover NY SYKLUS NYE MULIGHETER

Ville så gjerne at du skulle få to blå denne gangen, men juni er jo en kjempefin mnd og føde i(vi vet jo begge to det er en flott mnd og ha bursdag i)

Lykke til og ikke gi opp jenta mi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

først...Pia, det hadde isåfall blitt mai, ikke juni :wink:

Ja, Kjære dagbok....idag har jeg tatt min første p-pille igjen :(

Ja jenter, prøvingen er dessverre over for denne gang :cry:

Skulle egentlig prøvd en måned til, men to lange sykluser har nok ødelagt den ideen ja....

Prøver å tenke positivt..nå får jeg bli ferdig med utdannelsen, vi kan ha litt mer tid sammen mannen min og jeg, får bedre økonomi når ungen en gang kommer osv..må tenke slik, ellers flipper jeg ut!

Selvfølgelig synes jeg og mannen at det er leit....men vi vil ikke få barn når det er uvisst hvilke økonomisk bidrag vi vil få...jeg vil ikke gå gravid å bekymre meg om jeg føder før eller etter eksamen (etter eksamen får man ikke penger fra lånekassen nemlig). jeg vil nyte et svangerskap og vite at den økonomiske situasjonen ikke vil plage meg....da venter vi heller 1 år, slik at jeg er i jobb...

Vil takke alle jentene her inne for støtte, råd, veiledning, omsorg, empati...osv dere er bare best!!!! :D

Jeg kommer til å savne dere sååå mye, men kommer selvsagt til å komme innok avogtil for å se hvordan det går med dere!!!..

Kommer til å savne dagboka mi, men skal skrive den ut om et par dager, så Gry, ikke slett dagboken min enda please...jeg vil ha den et par dager til så jeg får muligheten til å skrive den ut....vil ha et minne av denne epoken i livet mitt.

Disse 5 mnd har vært en berg og dalbane av følelser. Men aller mest vi jeg huske gleden av å "kjenne" dere KG-jenter...gleden av å lese hyggelig innlegg fra dere, gleden over det "fellesskapet" som vi har fått, gleden over hvor lykkelige dere gravide er.....*sukk*...

Jeg kommer til å tenke på dere hver dag allesammen! Og jeg kommer jo til å stikke innom dagbøkene deres, dere blir ikke kvitt meg så lett! :wink:

Jeg vil ønske alle prøvere lykke lykke til!!! og ønske lykke til videre i svangerskapet for de som har vært så heldige å klart det!

Jeg er glad i dere alle sammen, men Qlio og @lfakrøll har fått en spesiell plass i mitt hjerte...love you girls! Gleder meg til vi snart treffes igjen!

Ha det bra allesammen!!!! :D

Med de beste ønsker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobben og gråter.

Det var meget vakkert og følelsesladet innlegg.

Vit en ting, du kommer til å bli savnet. Men vi mister ikke kontakten fordi om du ikke er en prøver lenger. Du blir nok hverken kvitt meg eller @lfakrøllen!

Jeg er kjempeglad i deg, vennen min! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååå - skjønte at det ville komme et slikt innlegg nå Angel- vennen. Men samme hvor forberedt jeg var så tok du meg litt på senga. :cry: :cry: I likhet med Qlio sitter jeg på jobben og gråter.....

Men du kommer igjen - jadajadajada.......og vi er her for deg. For ever...

Du blir ikke kvitt denne @krøllen så lett nei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Dette var fryktelig trist å lese Angelvennen :cry: ...men jeg forstår at fornuften seirer. Det hadde som du sier blitt et nervepirrende svangerskap (ved en fulltreffer) om du kunne like godt føde før eksamen som etter...dette er noe man ikke kan planlegge dessverre.

Og det vil bli mye tryggere for dere økonomisk når du er ferdig utdannet og fått jobb...

Jeg kommer til å savne Dagboka til Angel noe fryktelig, du er en av de som har skrevet samtidig som meg pluss at vi begge hadde i utgangspunktet en nokså lik situasjon (tidsfrist pga studier)...og jeg er virkelig lei meg for at jeg gikk videre alene. Ville så gjerne ha med deg også....

Ønsker deg lykke til videre i livet, og håper at savnet etter baby ikke overskygger resten av studiet.

Men en viktig ting har du med deg (foruten felleskapet med KG-jentene), og det er erfaringen med kroppens lunefulle sprang...du vil bli bedre rustet til neste prøveperiode og har erfaringer med at sykluslengden kan spøke for deg.

Du har også erfaring med temp og el-slim...noe som du kanskje kan dra nytte av før du begynner prøvinga igjen.

Takk for at du har vært her som Dagbokskriver kjære Angel, du er ei super jente å ha blitt "kjent" med :wink:

Kos og klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...