Gjest marihan Skrevet 28. november 2007 #21 Del Skrevet 28. november 2007 Ja, i GA er a tøff og stilig... men jeg syns hu blir teit i PP Å,nei det var dumt.. Hadde gledet meg til den serien.. Synes hun er en så flott dame i Grey's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 28. november 2007 #22 Del Skrevet 28. november 2007 Vi får håpe på det beste, at det bare er jeg som ikke liker henne og at dere syns det er like bra fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 28. november 2007 #23 Del Skrevet 28. november 2007 OK, da får vi forklaringen i senere episoder. Men episoden i går ble bare for tullete. Neste episode er ennå mer tullete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. november 2007 #24 Del Skrevet 28. november 2007 Neste episode er ennå mer tullete Ja, den er tåpen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. november 2007 #25 Del Skrevet 28. november 2007 Utruleg enig med beskrivelsen. Var jo sånn eg oppfatta det også, ho låg jo under vatnet i badekaret i første episoden av desse "ferge-ulykke-episodane" og krangla med McDreamy pga. det. Nok ein grunn til at ho er litt irriterande... Kva er de tosm liksom er så gale med livet hennar i serien? At ho lagar vevrdensproblemer av filleting og ikkje tar i mot når folk strekk ut ei hand? Dette kommer frem i slutten av serien/i begynnelsen av sesong fire.. Meredith ble forlatt av faren sin da hun var liten, og moren har også sviktet henne. Det er en grunn til at hun er som hun er.. Men jeg skal ikke avsløre for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 1. desember 2007 #26 Del Skrevet 1. desember 2007 Dette kommer frem i slutten av serien/i begynnelsen av sesong fire.. Meredith ble forlatt av faren sin da hun var liten, og moren har også sviktet henne. Det er en grunn til at hun er som hun er.. Men jeg skal ikke avsløre for mye.. Hm... Kan du sende meg en pm og utdype? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 1. desember 2007 #27 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg er enig i at episodene etter dette blir litt for mye av det gode, men guri lann, i det store og det hele må jeg si at jeg synes serien bare blir bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå