Gå til innhold

Overlever Meredith i Greys Anatomy? SPOILER

punkyB

Anbefalte innlegg

Litt av vitsen med hele serien blir jo litt borte hvis hun ikke overlever - så jeg regner jo med at hun gjør det - eller?????????????????????????????????????

?????????????????????????????????????

Endret av Glow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun gjør det.

Har sett ferdig sessongen.

Takker - da vil jeg helst ikke viter mer i denne tråden. Måtte bare vite litt ........ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo en grunn til at det heter Grey's Anatomy.. Kjipt hvis hovedpersonen dør

:ler: ja det tenkte jeg også på! men virket jo så håpløst når episoden sluttet i går.

:hoppe: gleder meg til neste tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Grey`s anatomi" er jo ikke bare Meredith Grey da, det er en veldig kjent anatomi bok som blir mye brukt i medisinstudiet i Usa ;)

For min del kunne hun bare død, er skikkelig lei av den "stakkars, nevrotiske meg" typen... fikk nok etter ally mcbeal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kunne hun bare død, er skikkelig lei av den "stakkars, nevrotiske meg" typen... fikk nok etter ally mcbeal.

Enig, hadde ikke gjort meg noe særlig om hun forsvant fra serien, det er ikke hun som bærer den. Men tviler jo på at hun gjør det! Har lite sans for sånne jenter som trenger å bli reddet hele tiden. Hun falt max 2m ned i vannet, man drukner da ikke av det...? :)

Endret av Bex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Enig, hadde ikke gjort meg noe særlig om hun forsvant fra serien, det er ikke hun som bærer den. Men tviler jo på at hun gjør det! Har lite sans for sånne jenter som trenger å bli reddet hele tiden. Hun falt max 2m ned i vannet, man drukner da ikke av det...? :)

Med en diger legeveske eller et eller annet i ene hånden og kaldt vann er det vel fullt mulig å drukne i selv ganske grunne farvann. Jeg tror også at vannet har vært kaldt, for hun var jo nokså kraftig nedkjølt også.

Ellers er hun og Izzy de to jeg har minst sans for i hele serien. Meredith fordi hun rett og slett valser gjennom livet som en elefant i en porselensbutikk, helt ute av stand til å tenke så veldig mange andre tanker enn de som dreier seg om henne. Og Izzy fordi hun rett og slett er en dum blondine som prøver å være "dyp" og "filosofisk".

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av poenget (som kanskje kommer mer tydelig frem senere, er så lenge siden jeg har sett disse episodene) var at dette heller litt mot et passivt selvmord... Hun VILLE ikke svømme og komme seg opp, hun ga rett og slett opp.

Ellers er jeg veldig enig, hun "gjør" ikke så mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Grey`s anatomi" er jo ikke bare Meredith Grey da, det er en veldig kjent anatomi bok som blir mye brukt i medisinstudiet i Usa ;)

Jeg er SÅÅÅ enig med deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av poenget (som kanskje kommer mer tydelig frem senere, er så lenge siden jeg har sett disse episodene) var at dette heller litt mot et passivt selvmord... Hun VILLE ikke svømme og komme seg opp, hun ga rett og slett opp.

OK, da får vi forklaringen i senere episoder. Men episoden i går ble bare for tullete.

Liker Dr montgomery, jeg. Hun er det tak i, så gleder meg til spin-offserien hennes kommer til Norge. Noen som vet når det skjer, forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ikke nødvendigvis min favoritt, heller, men så ille er hun da ikke, og ellers så så det rett og slett ut som om hun gav opp bgynnelsen av gårsdagens episode.

Min favoritt er Callie O'Malley (fett navn! :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
OK, da får vi forklaringen i senere episoder. Men episoden i går ble bare for tullete.

Liker Dr montgomery, jeg. Hun er det tak i, så gleder meg til spin-offserien hennes kommer til Norge. Noen som vet når det skjer, forresten??

Huff, i den spinoffserien (Private Practice) er Addison helt grusom. Jeg har sett alle episodene så langt, men vet ikke om jeg orker mer. Alt fokuset hennes er på å få seg en mann osv. Serien er blankpolert, overfladisk og igrunn litt irriterende.

Kan også nevnes at hun som spilte Amy i Judging Amy spiller enn fjollete psykolog i serien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i den spinoffserien (Private Practice) er Addison helt grusom. Jeg har sett alle episodene så langt, men vet ikke om jeg orker mer. Alt fokuset hennes er på å få seg en mann osv. Serien er blankpolert, overfladisk og igrunn litt irriterende.

Å nei, jeg som hadde gledet meg til denne serien! For i GA er Addison en bra dame! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, jeg som hadde gledet meg til denne serien! For i GA er Addison en bra dame! :)

Ja, i GA er a tøff og stilig... men jeg syns hu blir teit i PP :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...