Yummy_Mummy Skrevet 22. februar 2008 #281 Del Skrevet 22. februar 2008 Tror nok foreldre liker deg, så det er ikke noe problem! Ha en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 22. februar 2008 Hihi, jeg har vunnet vin i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 24. februar 2008 #283 Del Skrevet 24. februar 2008 Håper du har en kjempefin helg med kjæresten og foreldrene hans. -og med vinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. februar 2008 #284 Del Skrevet 24. februar 2008 Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 24. februar 2008 #285 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei søta. Så bra at du har hatt en fin helg. Håper det gikk bra med svigers og sånt, men det høres ut som om du reiser veldig mye i den nye jobben? Husk å sette av masse tid til egenpleie. stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 24. februar 2008 Gikk kjempefint med svigersbesøket. Hyggelige folk, overlevde til og med familieselskap i anledning farens bursdag, så har møtt onkler og tanter og hele gjengen. Og moro å se hvor H. kommer fra! Sliten nå - kom hjem for en halvtime siden etter herlig ettermiddag i Oslo med kjæresten. Har dusjet, stelt ordentlig med håret med kur og sånt, og sitter på msn med ei venninne mens håret tørker. Så blir det tidlig i seng, kjenner jeg! Og om to uker kommer visst mamma og pappa til Oslo, spørs om jeg får lurt H. med på å møte dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #287 Del Skrevet 25. februar 2008 Slapp start på dagen. Hadde klokka på tidlig, men kom meg ikke opp - var så tydelig på kroppen at jeg var rett på å få mensen at trening var fullstendig uaktuelt. Men nå har jeg fått den, så jeg kan ta det igjen i ettermiddag! Blir hektisk dag. Skal på et møte i Oslo i kveld, så blir jeg over hos H., for jeg skal undervise i Oslo i morgen. Og skal prøve å stikke litt tidlig fra jobb her nede, så jeg kan få skvisa inn en treningstime før det møtet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #288 Del Skrevet 25. februar 2008 Jippi, da har jeg kaffedate med Lano på lørdag. Lenge siden sist! Og H. har ingen betenkeligheter med å møte mamma og pappa neste helg. Så moro! Kanskje jeg kan få lurt ham med nordover en tur i påska? Har skikkelig lyst til å vise ham Trondheim fra "mitt" ståsted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 25. februar 2008 #289 Del Skrevet 25. februar 2008 Hurra for kaffedate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 25. februar 2008 #290 Del Skrevet 25. februar 2008 Skulle da bare mangle om ikke han var villig til å møte sine "svigerforeldre" når du har blitt kastet inn i fullstendig familieselskap. Han høres ut til å være en mann som er verdt å ta vare på. Kos deg på møte og trening, og send gjerne noen treningsvibber denne veien (vondt i øret er en utmerket unnskyldning for å ikke trene, ikke sant?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. februar 2008 #291 Del Skrevet 25. februar 2008 Godt å se at du stadig er rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #292 Del Skrevet 26. februar 2008 Vondt i øret er en utmerket unnskyldning, Yummy, på linje med mensen (= eneste næringsgruppe kroppen vil høre om, er sjokolade) og vondt under føttene etter å ha gått for lenge på for høye hæler... Tror ikke det blir mye trening på meg i dag, nei! H. og jeg var og så "Sweeney Todd" på kino i går. Skrekkelig blodig, forferdelig bra - og hvem visste at Johnny Depp kunne synge?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 26. februar 2008 #293 Del Skrevet 26. februar 2008 Nå falt sko-shoppe-konsulenten min noen hakk her. Vondt i føttene etter å ha gått for lenge på høye hæler??? Finnes det forresten noe med litt hæl som det er mulig å gå på isen med? (Håper jo at vinteren er over nå, men det er bare februar, så det er vel fare for mer snø... eller is som det tydeligvis heter der jeg bor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #294 Del Skrevet 28. februar 2008 Til mitt forsvar var det EKSTREMT høye hæler, Yummy, og jeg gikk på dem i to dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 28. februar 2008 #295 Del Skrevet 28. februar 2008 Høye hæler, ja. Jeg er kjempelav (160), men bruker det ganske så sjelden, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #296 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg bruker det HELE tida, GG, så føttene mine burde strengt tatt være godt oppdratt... Sitter og lurer på om jeg skal kidnappe H. i påska? Surfer etter billetter til Berlin eller Køben, finnes mye til overkommelig pris. Men kan man komme unna med så omvendte kjønnsroller som at jenta spanderer tur på gutten? :klø: (Altså, jeg kan, men er det fare for at han kan få stoltheten såret eller noe?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 28. februar 2008 Åh, finner fine priser til Paris også... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 28. februar 2008 #298 Del Skrevet 28. februar 2008 Hørtes kjempedeilig ut med en liten påsketur -og skulle stoltheten mot formodning få seg en knekk, så kan du jo la ham spandere noen gode middager der dere havner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #299 Del Skrevet 3. mars 2008 Har vært kjempefin helg i Oslo med kjæresten - to turer på kino, familieselskap med hans nevøs toårsdag i går, vin med min søster og kjæresten hennes lørdag kveld. Koselig! Nå er jeg i Trondheim. Og jeg hadde glemt at det kan være vinter nord for Dovre... Fy søren, som det snør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 3. mars 2008 #300 Del Skrevet 3. mars 2008 Har hørt rykter om denne snøen. Men det varer vel ikke, i morgen er det is Selvsagt kan du "kidnappe" han og reise på tur. Hvorfor skulle det være noe problem? (Hadde vært fin på skuddårsdagen den der. "Jeg er ikke helt klar for å fri, men vil du være med til paris i påska istedenfor?") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå