Gå til innhold

Hvordan er formen jenter?


*Lene*

Anbefalte innlegg

Vi får starte noen nye emner her, så julifødende i år bli skvisa ut! Hehe...

Jeg er skikkelig kvalm og uggen om dagen. Værst fra formiddagen og til kvelden. Får ikke i meg annet enn vann!

Ellers er puppene som ballonger, og magen enormt utblåst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen symptmer bortsett fra kvalmen...

Satt på jobb og brakk meg i dag liksom, veldig lett å skulle vente noen uker med å fortelle da liksom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhodet ingen symptomer ... Nesten så jeg ønsker å bli kvalm, bare for å få et tegn på at jeg faktisk er gravid ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ganske kvalm de siste to ukene, og også ganske trøtt og sliten. Det siste skyldes nok bare delvis graviditeten, for vi har nettopp kommet hjem etter et to måneders opphold i USA, og jeg sliter fortsatt med døgnrytmen.

Men det som plager meg mest av alt er at jeg har hatt blødninger de siste ukene. Hadde litt av det samme i forrige svangerskap, men det er mye verre nå, så jeg frykter at ikke alt er som det skal. Jeg har time til ultralyd på torsdag, så jeg bare krysser fingrene for at alt er bra, men jeg har min tvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har virkelig kommet for fult her også, men det er annehver dag morgen og kveld. Jeg liker best når jeg har det på kvelden, siden jeg pendler til jobb og det ikke alltid er like greit å sitte å brekke seg på toget. Eller jogge gjennom kupeen for å finne wc som viser seg å være opptatt....

Ellers er det masse småkramper, men det er blitt en vane nå.

Har allerede hatt to tidlige ul, så jeg veit det er liv der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også super kvalm. Utrolig slitsomt, presser i meg mat. Bare tanken på mat gjør meg kvalm… når jeg tenker meg om er det bare en ting jeg har lyst på og det er ostepop ( har ikke spiste det på årevis).

I morgen skal jeg til akkepunktur i morgen mot kvalmen – har hørt at dette skal hjelpe – håper virkelig det.

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som plager meg mest av alt er at jeg har hatt blødninger de siste ukene. Hadde litt av det samme i forrige svangerskap, men det er mye verre nå, så jeg frykter at ikke alt er som det skal. Jeg har time til ultralyd på torsdag, så jeg bare krysser fingrene for at alt er bra, men jeg har min tvil...

Huff da! Men det er jo mange årsaker til at gravide kan begynne å blø. Det kan ikke være slimhinnene da?

Håper hvertfall at alt ordner seg for deg! Lykke til på ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er ganske vekslande. Eg har hatt nokre dagar med kvalme/av og til kombinert med hovudverk, men har ikkje spydd til no. Dei fleste dagar er eg fin i formen, berre eg passar på å ikkje bli for svolten. Då blir eg lett kvalm og det kjem litt brekningar. Ellers er eg oppblåst og har litt treg mage, men det var verre før. Har merka no den siste veka at eg er meir trøytt, slapp og tiltakslaus enn vanleg, men det går også opp og ned.

Eg gler meg til UL som sikkert blir i beg av februar, og til å kjenna liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Men det er jo mange årsaker til at gravide kan begynne å blø. Det kan ikke være slimhinnene da?

Håper hvertfall at alt ordner seg for deg! Lykke til på ul!

Takk for det! Det er jo ganske vanlig å ha noen blødninger i første trisemester, men det har vært så mye denne gangen. Klarer ikke slutte å bekymre meg før jeg har sjekket det ordentlig. Men jeg har heldigvis ikke hatt smerter, så jeg har fremdeles et lite håp om at alt er bra med den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er heldigvis stort sett veldig bra. Litt småkvalm noen kvelder nå, men det er til å leve med.

Puppene kjennes ut som de skal sprenge, så det er umulig å ligge på magen, noe jeg stort sett gjør hver natt. Så jeg sover litt dårligere enn jeg pleier.

Men jeg er kjempe glad for at formen er så bra som den er!!

Synes virkelig synd på dere som er veldig kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Det er jo ganske vanlig å ha noen blødninger i første trisemester, men det har vært så mye denne gangen. Klarer ikke slutte å bekymre meg før jeg har sjekket det ordentlig. Men jeg har heldigvis ikke hatt smerter, så jeg har fremdeles et lite håp om at alt er bra med den lille :)

Skjønner godt at du ikke klarer å slutte å bekymre deg før du har sjekka med lege. Kan ikke du dra inn på legevakten?

Den lille har det helt sikkert fint=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke klarer å slutte å bekymre deg før du har sjekka med lege. Kan ikke du dra inn på legevakten?

Den lille har det helt sikkert fint=)

Nå har jeg vært på UL og alt var bra med den lille :) :)

Det var en utrolig lettelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på UL og alt var bra med den lille :) :)

Det var en utrolig lettelse!

Så utrolig deilig å høre! Kan tenke meg at du er i hundre nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig svært lite symptomer, men går rundt og raper, og det er absolutt ikke vanlig til å være meg. Og matlysten er nesten ikke tilstede, og det virker som om matsekken har skrumpet inn for det skal ingenting til før jeg er stappmett...

Ellers har jeg fått ekstremt god luktesans, og det kan være litt plagsomt til tider.

Siden jeg mistet forrige gang så har jeg vært en del plaget med angst (ligger våken om nettene etc), så i morgen skal jeg til tidlig UL for å sjekke at alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært småkvalm hittil, men nå....nå begynner morroa skjønner jeg! Har ikke fått dusja enda engang! Og klokka er halv1. :gråte: Kvaaaaalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjent meg småkvalm de siste dagene, men har heldigvis ikke vært så ille at jeg har kastet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL idag og der var alt normalt, målte til 7 uker og 4-5 dager. Hjertet banket og alt vel.

Så da gleder jeg meg over å ha lite symptomer, men har seaband med meg overalt i tilfelle kvalmen skulle ramme meg. "Bank i bordet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...