Gjest Indo Skrevet 7. august 2008 #1041 Skrevet 7. august 2008 Dag 8 på overtid! *hipp hurra* =) Til legen om knappe 2 timer..Bestiller de overtidskontroll til meg nå, eller er dette noe jeg må gjøre selv? Vil jo ikke gå så lenge..Babyen må jo ha det bra, det er det viktigste. Skal til vikaren til vikaren til fastlegen min. Synes det er litt dumt. Skulle jo aller helst ha gått til jordmor, men hun er på ferie til 14 tror jeg det var. Og da MÅ jo jeg ha født. Hmm Hadde litt smerter i natt, men er blitt ganske vant til det nå så.
Cloudberry Skrevet 7. august 2008 #1042 Skrevet 7. august 2008 Hva sa legen? (eller vikaren til vikaren til legen )
Gjest Indo Skrevet 7. august 2008 #1044 Skrevet 7. august 2008 (endret) Veeldig høyt blodtrykk, og noe i urinen, så nå venter jeg på telefon fra føden. Må visst inn til en sjekk, men det var ganske fullt der, så de skal ringe meg når jeg skal komme inn. *skummelt* =) Edit: Da ringte de fra føden. Skal inn å sjekkes for mulig svangerskapsforgiftning og modenhet kl 3..Uææææ! hehe Endret 7. august 2008 av Indo
Gjest itla Skrevet 7. august 2008 #1045 Skrevet 7. august 2008 Veeldig høyt blodtrykk, og noe i urinen, så nå venter jeg på telefon fra føden. Må visst inn til en sjekk, men det var ganske fullt der, så de skal ringe meg når jeg skal komme inn. *skummelt* =) Edit: Da ringte de fra føden. Skal inn å sjekkes for mulig svangerskapsforgiftning og modenhet kl 3..Uææææ! hehe Oi! Guffent med mulig svangerskapsforgiftning, men på den annen side er det vel da en god mulighet for at de setter deg i gang i dag? Lykke, lykke til!
Gjest Indo Skrevet 7. august 2008 #1046 Skrevet 7. august 2008 Oi! Guffent med mulig svangerskapsforgiftning, men på den annen side er det vel da en god mulighet for at de setter deg i gang i dag? Lykke, lykke til! JA! Det er det=) Håper på det da, men gidder ikke å skru opp forventningene. Blir vel sendt hjem igjen tenker jeg..Føden er visst ganske full idag selvfølgelig, så her taes sorgene på forskudd! hehe
Gjest Indo Skrevet 7. august 2008 #1049 Skrevet 7. august 2008 takk takk=) Niennah: Sender deg en mld om noe skulle skje jeg..Siden jeg har nr ditt allerede.. Om det er greit da?=) Sambo begynte å lage muffins han! hehe
Gjest imli Skrevet 7. august 2008 #1050 Skrevet 7. august 2008 Lykke til! Får jo ikke håpe det er svangerskapsforgiftning, men greit å vite at du blir satt i gang i så fall
Lilith Skrevet 7. august 2008 #1052 Skrevet 7. august 2008 Ik! Så spennende! Og litt skummelt ... Venter i spenning på oppdatering! Lykke til!
Gjest Indo Skrevet 7. august 2008 #1053 Skrevet 7. august 2008 (endret) 2 cm åpning, hatt tegningsblødning, og har visst begynnende rier. Jordmor mente bestemt at blodtrykket var så høyt fordi jeg er i fødsel!=) Så skulle bare dra hjem å vente til de tok seg opp! Så da skjer det sikkert inatt/imorgen sa hun. Så nå driver det å detter ut blodige slimklumper her, også fikk jeg med en voksenbleie i tilfelle vannavgang! hehehe..Den var så lekker atte! Undersøkelsen av mormunnen var VOND! Og hun trykte på hodet til junior=) Endret 7. august 2008 av Indo
Niennah Skrevet 7. august 2008 #1054 Skrevet 7. august 2008 ojojoj! :-D ulekre bleier, men du og du så praktiske.
Gjest Indo Skrevet 7. august 2008 #1056 Skrevet 7. august 2008 ojojoj! :-D ulekre bleier, men du og du så praktiske. Kan tenke meg de er praktiske om vannet skulle gå ja!=)
Scheherazade Skrevet 7. august 2008 #1058 Skrevet 7. august 2008 Endelig! Så spennende! :hoppe: Lykke, lykke til!
Ella* Skrevet 7. august 2008 #1059 Skrevet 7. august 2008 :hoppe: Så spennende! Endelig skjer det! Er så godt når kroppen kommer i gang selv. Masse lykke til om det skjer noe i natt
Cloudberry Skrevet 7. august 2008 #1060 Skrevet 7. august 2008 Om jeg har spist litt tidligere, så gjør jeg det iallefall nå! :popcorn:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå