Gjest Indo Skrevet 31. juli 2008 #981 Skrevet 31. juli 2008 Er det ikke sterk mat som skal "funke"? Båda två!=) (Var det korrekt svensk forresten?) Gir meg ikke på at du har et imponerende sosialt liv til tross for omstendighetene! Jeg tror jeg bare hadde lagt rett ut på sofaen og vært fryktelig utålmodig om det var meg. Komle hørtes jo utrolig fristende ut i sommervarmen... Godt, men ikke akkurat sommermat, spør du meg! Nå blir det vel en augustbaby da, men mindre det blir en styrtfødsel? Innser at jeg er dårlig på tipping og sånt. Nå blir det augustbaby uansett ja. Med mindre jeg føder iløpet av de neste 4-5 minuttene, og DET er vel heller ganske usannsynlig Vibrator kan lett fremkalle sex, ja Men det var kanskje fødsel du mente? Det sies at det kan det, men som allt kjerringråd kan man jo si tjaa... Det er ikke farlig å bruke vibrator når man er gravid, vibreringa blir ikke sterk nok til å fremkalle noe farlige greier. Hvilket vel kan bety at vibratoren neppe fremprovoserer en fødsel Men det skader jo ikke å prøve Ha en fin, forhåpentlig fruktbar (kan man si det?) kveld! Ja, vibratorer er jo kjent for det=) hehe
Gjest Indo Skrevet 31. juli 2008 #982 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Vibratorer fremkaller ofte sex, ja... Så nå driver enten Indo og har seg, eller så er hun på føden? Det er jo noen timer siden sist hun var innom? *krysser fingre og tær for action* Hmm...Ingen av alternativene forresten..Har bare slaska meg på sofaen egentlig=) Sambo bakte et brød til meg og dro i bursdag skjønner du..Pølsefest Å det hadde ikke jeg lyst til! Menne..Kanskje litt når han kommer hjem? Om jeg ikke sover da, for DA gidder jeg ikke når jeg i utgangspunktet ikke har lyst på sex... Neeeei, Indo, der er du jo! Halla på`rei! Her er jeg vettu...Like gravid som tidligere idag desverre!! Endret 31. juli 2008 av Indo
Gjest itla Skrevet 31. juli 2008 #983 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Det høres usedvanlig deilig ut å slaske seg på sofaen. Jeg burde snart slaske meg i senga, men jeg ble sittende og lese her på KG, gitt. Hvem skulle trodd det! Augustbaby er fint, det. Ihvertfall ifølge lillebroren min. Han påstår at det er knall å være løve, for da kan han spise opp meg hvis jeg ikke oppfører meg pent (jeg er da tvilling). (Med 9 år mellom oss var vel det løve-argumentet kanskje strengt tatt det beste han hadde å stille opp med frem til for 3-4 år siden. ) (Edit: Men løve hadde vel ungen blitt nesten uansett, når jeg tenker meg om... Går vel fra noen-og-tjuende juli?) Endret 31. juli 2008 av itla
Gjest Indo Skrevet 31. juli 2008 #984 Skrevet 31. juli 2008 Ja, de lillebrødrene må jo hevde seg på en eller annen måte de også!=) Men et lite løvebarn ja? Høres jo tøffere ut enn vannmann som både jeg og sambo er..Eller vannkvinne blir vel mest riktig for min del da=)
Niennah Skrevet 31. juli 2008 #985 Skrevet 31. juli 2008 Trodde jeg skulle få et løvebarn, men så ble det kreps istedet. Passer meg og sambo bedre enn en vilter liten løve. Har du sett bloggen hennes forresten? Så var enda en dag over og du er nærmere å treffe lillegutten din. :-D
Gjest Reka Skrevet 1. august 2008 #986 Skrevet 1. august 2008 Neimen! Du skulle jo ha født innen jeg kom hjem jo! Hadde ikke jeg og lillebabyen en deal der? :klø: Håper formen er bra Lykke til hos legen, hvis det var i dag du skulle dit
Gjest Indo Skrevet 1. august 2008 #987 Skrevet 1. august 2008 Trodde jeg skulle få et løvebarn, men så ble det kreps istedet. Passer meg og sambo bedre enn en vilter liten løve. Har du sett bloggen hennes forresten? Så var enda en dag over og du er nærmere å treffe lillegutten din. :-D Har hun egen blogg? hehe..nei den har jeg ikke sett..Får ta meg en tur å se da vettu=) Ja, en dag nærmere!!!!!!!=) Neimen! Du skulle jo ha født innen jeg kom hjem jo! Hadde ikke jeg og lillebabyen en deal der? :klø: Håper formen er bra Lykke til hos legen, hvis det var i dag du skulle dit Jo, men han er en liten rakker ser du, å bryter alle avtaler! Velkommen hjem forresten=) ---------------------------------------------------------------------------------------------- Var hos legen isted igjen. Ingenting i urinen idag, og blodtrykk på 119/90..Altså ingen fare selv om blodtrykket var litt høyere enn ønskelig. Ble satt opp til ny time neste torsdag. Hun mente jeg ikke trenger den, men jeg tror ikke på disse legene/jordmødrene lengre..De lyver alle sammen!=) hehe Idag har jeg en sånn dag! Begynte å grine til sambo når vi kom ut fra legen, av ingen grunn. Blitt litt bedre nåda, men skal ingenting til før jeg begynner å tute..Er bare så lei av å gå rundt å ha vondt uten at noe skjer, lei av en opphovnet kropp, lei av at alle sender mase-meldinger. Lei av alt egentlig. Føle at alle dager er like og at jeg er fanget i min egen kropp. Får jo ikke gjort noe som helst..Alt er så tungt og trasig at jeg vil ikke mer! *argh* Men sambo skal lage kanel-i-svingene til meg nåda=) Så det er jo et lite høydepunkt! Vi kjøpte oss eltemaskin igår, så nå har bakedilla hans tatt overhånd Også er temperaturen ute grei. Kjenner jeg er glad at jeg ikke går gjennom dette alene..At jeg har min fantastisk samboer og bestevenn ved min side. Han klarer alltid å muntre meg opp når ting er dritt!=)
Cloudberry Skrevet 1. august 2008 #988 Skrevet 1. august 2008 (endret) Idag har jeg en sånn dag! Begynte å grine til sambo når vi kom ut fra legen, av ingen grunn. Blitt litt bedre nåda, men skal ingenting til før jeg begynner å tute..Er bare så lei av å gå rundt å ha vondt uten at noe skjer, lei av en opphovnet kropp, lei av at alle sender mase-meldinger. Lei av alt egentlig. Føle at alle dager er like og at jeg er fanget i min egen kropp. Får jo ikke gjort noe som helst..Alt er så tungt og trasig at jeg vil ikke mer! *argh* Men sambo skal lage kanel-i-svingene til meg nåda=) Så det er jo et lite høydepunkt! Vi kjøpte oss eltemaskin igår, så nå har bakedilla hans tatt overhånd Også er temperaturen ute grei. Kjenner jeg er glad at jeg ikke går gjennom dette alene..At jeg har min fantastisk samboer og bestevenn ved min side. Han klarer alltid å muntre meg opp når ting er dritt!=) Kjenner meg så igjen i det der... Jeg fikk aldri de der barseltårene alle snakker om jeg, men mer eller mindre sammenhengende 3 uker før fødselen istedet. Det føltes iallefall sånn. Men jordmora sa at en sånn fase var helt greit, for da var man mer motivert for fødsel! Håper kanelsnurrer hjelper da, eller det gjør det jo alltid! Endret 1. august 2008 av Cloudberry
Sandra Skrevet 1. august 2008 #989 Skrevet 1. august 2008 Huff, det er ikke greit å være så lei Stort og tungt og vondt , det er slitsomt på slutten av svangerskapet. Det er jo bra på en måte også, man blir i all fall VELDIG klar for å ta i mot en baby på slutten! Sender over en god trøsteklem
Gjest Indo Skrevet 1. august 2008 #990 Skrevet 1. august 2008 Kjenner meg så igjen i det der... Jeg fikk aldri de der barseltårene alle snakker om jeg, men mer eller mindre sammenhengende 3 uker før fødselen istedet. Det føltes iallefall sånn. Men jordmora sa at en sånn fase var helt greit, for da var man mer motivert for fødsel! Håper kanelsnurrer hjelper da, eller det gjør det jo alltid! Kaneisnurrer hjalp ja..Sukker gjorde underverker for humøret, så nå føler jeg meg mye bedre=) Også har jeg fått litt dilla på melk..Uten sjoko/jordbærpulver..Har ikke likt melkesmaken på fler år, så det er litt rart. Vil nesten ha melk MER enn isbiter! Utrolig! Mmmmmmmelk..Må ha NÅ! Huff, det er ikke greit å være så lei Stort og tungt og vondt , det er slitsomt på slutten av svangerskapet. Det er jo bra på en måte også, man blir i all fall VELDIG klar for å ta i mot en baby på slutten! Sender over en god trøsteklem Ja det er sant. Hadde jeg vært redd for fødsel, hadde nok den redselen forsvunnet som et dugg for solen ja=) Men det er jo ingen permanent tilstand dette da, selv om det føles slik ut akkurat nå..Føler faktisk at junior kommer til å ligge inni der i all evighet!
Licota Skrevet 1. august 2008 #991 Skrevet 1. august 2008 Jeg skylder på feriemodus! Såklart mener jeg fødsel. Herregud, er det mulig.
Gjest imli Skrevet 1. august 2008 #992 Skrevet 1. august 2008 Kjenner meg godt igjen ja, skjønner godt at du er lei. Særlig når alle påpeker at man bør være det! (mtp mase-meldinger...) Husker alle sa til meg, "nå er må du være lei, å stakkars deg". Da ble jeg i alle fall lei... Håper det skjer noe snart! Heia baby!
Gjest Indo Skrevet 1. august 2008 #993 Skrevet 1. august 2008 Jeg skylder på feriemodus! Såklart mener jeg fødsel. Herregud, er det mulig. Men nå så faktisk ikke jeg HVA du skrev før det ble påpekt, så skylder på feriemodus her også=) hehe Kjenner meg godt igjen ja, skjønner godt at du er lei. Særlig når alle påpeker at man bør være det! (mtp mase-meldinger...) Husker alle sa til meg, "nå er må du være lei, å stakkars deg". Da ble jeg i alle fall lei... Håper det skjer noe snart! Heia baby! Ja man blir fortere lei på den måten ja! Håper også at det vil skje noe snart=)
Niennah Skrevet 1. august 2008 #994 Skrevet 1. august 2008 Ja, heia baby!! Han har det godt inni der i alle fall.
Gjest Indo Skrevet 2. august 2008 #995 Skrevet 2. august 2008 Ja, heia baby!! Han har det godt inni der i alle fall. Men vil han ikke ha mere plass mon tro? Han har det så trangt nå at han har ligget på skeiva de siste 3-4 dagene. Får nesten ikke på meg undertøy og bukser på egenhånd jo Da var vi på dag 3 overtid gitt. Men idag er det hvertfall regn og kjølig, så humøret er masse bedre. Er meldt crappy vær ut neste uke også, så det er jo en fin tid å føde på. Slippe å ligge på føden i 30 grader liksom=) Her må vi ta alle lyspunkt vi finner;) hehe.. Fikk endelig avrimet fryseren igår, og det trengtes. Store isklumper overalt! Og totalshina kjøkkeninnredningen. Sambo har frihelg nå, så skal bare kose oss og slappe av idag.
Niennah Skrevet 2. august 2008 #996 Skrevet 2. august 2008 Jo, snart finner han nok ut at det vil bli bra med bedre tumleplass. Greit å ikke føde i knallvarme, ja. Slapp heldigvis unna det, men egentlig tenkte jeg ikke så mye på det der og da. Faktisk tror jeg ikke jeg fikk med meg noe vær før tredje dagen på sykehuset.
Ella* Skrevet 2. august 2008 #997 Skrevet 2. august 2008 Hei! Hvordan går det? Måtte innom dagboka di først av alle, var så spent på om det hadde skjedd noe! Venting er kjedelig, men kan love deg at det er glemt med en gang du får møte den lille :rødme:
Gjest Indo Skrevet 2. august 2008 #998 Skrevet 2. august 2008 Hei! Hvordan går det? Måtte innom dagboka di først av alle, var så spent på om det hadde skjedd noe! Venting er kjedelig, men kan love deg at det er glemt med en gang du får møte den lille :rødme: Er du hjemme igjen? Da må jeg straks ile inn i dagboka di=) Kost oss med biffsnadder, munkholm og film! Høljer ned ute, så er kjempekoslig å kose i sofaen=) Har hatt masse vonde sammentrekninger idag, mye verre enn tidligere, men de dabber av og starter opp igjen alt ettersom. Så jeg tar alt med ei klype salt nå!
Scheherazade Skrevet 2. august 2008 #999 Skrevet 2. august 2008 Han kommer vel når han kommer. Her regnet det masse i morges, koselig å våkne til regn på ruten, og ikke bare solen som gjør soverommet kjempevarmt. I år er det egentlig ikke så farlig om det blir høst heller, har hatt en kjempefin sommer med masse finvær, og til høsten kommer jo en liten bebis også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå