Gjest Indo Skrevet 5. august 2008 #1022 Skrevet 5. august 2008 Heihei Indo Hva er planene for dagen? Litt fødings kanskje? Håper du uansett får en fin tirsdag! Vi får se hva dagen bringer=) Men ellers skal jeg støvsuge gulvet og vaske badet..Drittvær ute, så blir hjemme med god samvittighet!=)
Gjest Reka Skrevet 5. august 2008 #1023 Skrevet 5. august 2008 Heldig som har drittvær, jeg håper det blir skikkelig dårlig vær her en dag neste uke slik at man bare kan sitte inne og kose.. Ha en fin dag
Gjest Indo Skrevet 5. august 2008 #1024 Skrevet 5. august 2008 Ja drittvær er egentlig ganske digg..Spesielt når man ikke kan sitte ute i sola og sole seg eller gå å bade (orker ikke med magen) når det er finevær. Ha en fin dag du også=)
Ella* Skrevet 5. august 2008 #1025 Skrevet 5. august 2008 Håper du får en fin dag - en dag nærmere møtet med den lille nå
Gjest Indo Skrevet 5. august 2008 #1026 Skrevet 5. august 2008 Håper du får en fin dag - en dag nærmere møtet med den lille nå Ja, er jo det=) ------------------------------------------------------------------------------------------- Da har jeg vært flink å vaska bad, såtte på maskiner med klær og støvsugd hele leiligheten. Når man først begynner, så er det vanskelig å stoppe..Men gulvvask, det dreit jeg i=) hehe..Har jo et lite håp om at husarbeidet skal sette i gang noe men sikkert ikke=) hehe..Ja, også har jeg forberedt middagen..Lagt oppskårne kyllingfileter i hjemmelaget marinade, og skåret opp all garnityren som skal stekes sammen med kyllingen, og puttes i pitabrød=) Grei syssel når man har god tid! Blir jo ikke middag før sambo kommer hjem fra jobb rundt halv9..Lang dag på ham idag, så da skal han få mat når han kommer..FOR et husmorsemne hva? Så nå skal jeg først dusje, så benke meg foran tven med home and away, friends, Scrubs og kontoret x2..Må innrømme at det er ganske deilig å ha leiligheten helt for seg selv av og til..Kan bare daffe rundt usminka i shorts og singlet og se på tv og surfe på nettet. Sove så lenge man vil..Ute regner det også=) Får nyte stillheten mens en kan tenker jeg..NOE positivt må det jo være i å gå på overtid også! Er merkelig nok i et godt humør i dag også..Føler at tiden flyr av gårde, og at ingenting haster..Hvem hadde trodd det for noen dager siden? Men hey! Works for me=)
Ella* Skrevet 5. august 2008 #1027 Skrevet 5. august 2008 Så flink du er, Indo Kjempebra at du klarer å nyte stillhet og ro disse siste dagene, for jeg har i hvert fall merket litt forskjell etter at lille H. kom til Det er veldig fint å være mamma, men litt slitsomt også. Alt er jo nytt. Middagen hørtes kjempegod ut
Gjest Indo Skrevet 5. august 2008 #1028 Skrevet 5. august 2008 Så flink du er, Indo Kjempebra at du klarer å nyte stillhet og ro disse siste dagene, for jeg har i hvert fall merket litt forskjell etter at lille H. kom til Det er veldig fint å være mamma, men litt slitsomt også. Alt er jo nytt. Middagen hørtes kjempegod ut Ja, kan tenke meg at det er litt av en omveltning å ha ansvar for et lite hjelpesløst menneske som er total avhengig av deg 24/7..Høres jo absolutt koslig ut å da, og gler meg masse til det blir min og sambos tur=) Men skal nyte den siste stillheten ja..Er ikke så lenge igjen til det braker løs nå! Går det forresten an å få vite navn på PM? =)=) Håper middagen blir god..Er alltid spennende med hjemmelaget marinade, så det gjenstår jo å se da=)
Ella* Skrevet 5. august 2008 #1029 Skrevet 5. august 2008 Ja, kan tenke meg at det er litt av en omveltning å ha ansvar for et lite hjelpesløst menneske som er total avhengig av deg 24/7..Høres jo absolutt koslig ut å da, og gler meg masse til det blir min og sambos tur=) Men skal nyte den siste stillheten ja..Er ikke så lenge igjen til det braker løs nå! Går det forresten an å få vite navn på PM? =)=) Håper middagen blir god..Er alltid spennende med hjemmelaget marinade, så det gjenstår jo å se da=) Bare å glede seg ja Ikke lenge igjen i det hele tatt nå, nei. PM sendt
Lilith Skrevet 5. august 2008 #1030 Skrevet 5. august 2008 Så bra du klarer å bruke de siste dagene fornuftig og er ved godt mot! Kjekt å samle krefter før det braker løs med en liten en ...
Gjest Indo Skrevet 5. august 2008 #1031 Skrevet 5. august 2008 Bare å glede seg ja Ikke lenge igjen i det hele tatt nå, nei. PM sendt Flott navn! Et av de navnene jeg kunne tenkt meg selv til junior, jeg får bare ikke sambo med på det=( Har alltid likt det! Så fint navn=) hehe Så bra du klarer å bruke de siste dagene fornuftig og er ved godt mot! Kjekt å samle krefter før det braker løs med en liten en ... Ja, det er deilig å kjenne at jeg "lades opp"=)=) hehe Vært hos svigers å hilst på ene svigerinna mi som er kommet hjem en kjapp tur..Og nå skal jeg og sambo spille scrabble tenkte vi=)
Gjest Indo Skrevet 6. august 2008 #1033 Skrevet 6. august 2008 God morgen :kaffe: Morn`morn`=) Stod egentlig opp 9.30, men gikk å la meg igjen 15 min senere, og stod opp nå Så nå skal jeg ta meg en lang dusj, spise en god frokost, brette sammen håndduker, og surfe litt=) Da er jeg 7 dager på overtid da! Only 5 to go i verste fall (tror overtidsgrensa går ved 12 dager her). inatt hjalp ikke, men det murrer litt da..*supriiiise* Så nå har jeg gått i over 4 uker med maserier og modningsrier og "mensmurringer" i skjønn harmoni..
Gjest imli Skrevet 6. august 2008 #1034 Skrevet 6. august 2008 Fint du er ved godt mot Og klarer å bruke disse siste dagene før fødsel på å slappe av og kose deg. Det er viktig! Har dere bestemt navn? (føler jeg spør alle om det nå, så unnskyld meg om jeg har spurt deg 4 ganger før )
Ella* Skrevet 6. august 2008 #1035 Skrevet 6. august 2008 Hvordan går det? :-D (Må jo følge med litt...)
Cloudberry Skrevet 6. august 2008 #1038 Skrevet 6. august 2008 (endret) Synes du fortjener en stor Jeg var ikke ved så godt mot da jeg gikk på overtid.. Endret 6. august 2008 av Cloudberry
Gjest Indo Skrevet 6. august 2008 #1039 Skrevet 6. august 2008 (endret) Fint du er ved godt mot Og klarer å bruke disse siste dagene før fødsel på å slappe av og kose deg. Det er viktig! Har dere bestemt navn? (føler jeg spør alle om det nå, så unnskyld meg om jeg har spurt deg 4 ganger før ) Navn ja..Nei, det er litt vanskelig..Vi har noen få alternativ, men ingen vi riktig klarer å se for oss..Så må nok se junior før vi navngir ham=) Hvordan går det? :-D (Må jo følge med litt...) *sender noe vibber* :-D Innom og sjekker! Synes du fortjener en stor Jeg var ikke ved så godt mot da jeg gikk på overtid.. Er her ennå!! Trodde jeg hadde mista hele slimproppen for mange uker siden, men har slimet noe sykt masse idag..Ikke blod i desverre, men mye slimproppdeler..Åsså har jeg hatt vondt i magen/ryggen i timesvis, så håper det tar seg opp og blir til rier=) Men våkner vel like skuffa imorra tenker jeg! hehe.. Skal til legen rundt kl 1 imorra, og møte noen venninner med deres babyer på cafe etter det=) Har jo møtt alle babyene før, men de er så søte når de er pittesmå, så det blir bra=) Nå har vi vært å sett film og kost oss.. Må ta meg ei dagbokrunde iløpet av morradagen, for alkkurat nå har jeg ikke ork til det! hehe...Skal lage meg litt kveldsmat, også hoppe til køys! Endret 6. august 2008 av Indo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå