Gjest Indo Skrevet 3. august 2008 #1001 Skrevet 3. august 2008 Isbit-trikset ditt funker perfekt hehe..Det var bra=) Kan ikke slippe opp for isbiter vettu!
Gjest Indo Skrevet 3. august 2008 #1004 Skrevet 3. august 2008 Here I am, once again!! (sunget med høy, skjærende stemme..og husker ikke resten av teksten:)) Vært hos svigers å spist kjøttkaker..Intet mer spennende enn som så desverre=)
Sandra Skrevet 3. august 2008 #1005 Skrevet 3. august 2008 Håper det skjer noen ting innen jeg kommer hjem på torsdag! Masse lykke til
Gjest itla Skrevet 4. august 2008 #1007 Skrevet 4. august 2008 Godt humøret holder seg oppe! Men nå er det vel ikke så mange dagene til du evt blir satt i gang, heller? Hvis han ikke skulle finne veien ut på egenhånd, mener jeg?
Gjest Indo Skrevet 4. august 2008 #1009 Skrevet 4. august 2008 Godt humøret holder seg oppe! Men nå er det vel ikke så mange dagene til du evt blir satt i gang, heller? Hvis han ikke skulle finne veien ut på egenhånd, mener jeg? Om han skulle velge å bli der inne, blir jeg vel satt i gang om 7 dager tror jeg..Så det er jo uansett ikke lenge til i det hele tatt=) Men vil jo helst at fødselen skal starte av seg selv da. Høres ikke videre digg ut å måtte ligge med drypp gjennom hele fødselen..Menmen, vi må ta det som det faller seg.. Sleng over en kanelsnurre a! *poff* bortevekk..Rart med det=)
Gjest itla Skrevet 4. august 2008 #1010 Skrevet 4. august 2008 Jeg stemmer også på naturlig fødsel. Men en uke! Maks! Det er jo ikke lenge, alt tatt i betraktning. Åh...
Gjest Indo Skrevet 4. august 2008 #1013 Skrevet 4. august 2008 Jeg stemmer også på naturlig fødsel. Men en uke! Maks! Det er jo ikke lenge, alt tatt i betraktning. Åh... Nei, det er jo absolutt ikke lenge i det hele tatt=) Har gått over 9 mnd nå, så skal klare ei til om jeg må!! tilbake=) Bare innom og kikker litt Bare å kikke det=) Da fikk jeg tatt meg en liten strekk i senga siden jeg stod opp så tidlig (9.30)..Vant til å sove endel lengre enn det ja Sambo kommer hjem om litt under en times tid, så skal lage noe med kylling..Men hva? Får google litt på oppskrifter.. Ellers så har isbit-dilla begynt å trå litt tilbake faktisk..Trenger de ikke noe særlig lengre Fått endel mer vann i kroppen nå kjenner jeg, så kunne gått blitt kvitt det nå...Men disse 5 dagene på overtid har faktisk gått ganske fort synes jeg..Håper de neste dagene går enda kjappere=)
Cloudberry Skrevet 4. august 2008 #1014 Skrevet 4. august 2008 litt med Indo! Nå kan det da ikke være lenge igjen...
Scheherazade Skrevet 4. august 2008 #1017 Skrevet 4. august 2008 De neste dagene går nok kjempefort, og vips så sitter du der med en ilskrikende baby, våken på tredje natten, mens du lurer på hvorfor du ikke slappet mer av de siste dagene før han kom. Neida, baare tuller, din baby blir nok ikke slik. Men kanskje det er siste uken med bare deg selv å tenke på?
Gjest Indo Skrevet 4. august 2008 #1019 Skrevet 4. august 2008 litt med Indo! Nå kan det da ikke være lenge igjen... Nei, nå må det være rett rundt hjørnet!! et par dager til nå, så er du mamma. Ja=) Snaaart nå! :-D Om han vil eller ikke. hehe..Ja, nå går han snart tom for egne valg ang det å bli født eller ei;) De neste dagene går nok kjempefort, og vips så sitter du der med en ilskrikende baby, våken på tredje natten, mens du lurer på hvorfor du ikke slappet mer av de siste dagene før han kom. Neida, baare tuller, din baby blir nok ikke slik. Men kanskje det er siste uken med bare deg selv å tenke på? hehe..ja, da lengter jeg nok tilbake til stillere tider..Gresset er jo alltid grønnere på den andre siden vettu=) Hjulpet mormor med å flytte litt..Eller dvs at jeg så på, mens de andre bar=) hehe..Noen fordeler må man ha som høygravid også=) Så ble det taco hos svigers til middag/kvelds..
Gjest Reka Skrevet 5. august 2008 #1020 Skrevet 5. august 2008 Heihei Indo Hva er planene for dagen? Litt fødings kanskje? Håper du uansett får en fin tirsdag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå