Gjest itla Skrevet 30. juli 2008 #961 Skrevet 30. juli 2008 Du er tilgitt for at du sovnet fra oss, altså. Men jeg lurte jamen en stund - og så ble jeg litt bekymret for at det hadde skjedd noe på veien. Hehe, er det ikke rart hvor opptatt man blir av folk man bare har "snakket med" på nett? Håper ikke det er svangerskapsforgiftning på gang? Hvis det er det så setter de vel i gang fødselen veldig raskt, vil jeg tro? Han er jo ikke akkurat prematur lenger. Men jeg håper ikke det er noe alvorlig! Stilig drøm! Men jeg skjønner deg godt - det er vel hjernens forsøk på å bearbeide all ventingen, tipper jeg. Jeg har ikke akkurat kommet så langt at jeg har fått beskjed om å si fra med én gang fødselen starter til noen, men jeg er enig med deg om at dere må få litt tid før utenforstående begynner å besøke! Det vil jo være nytt og annerledes for både dere og babyen, og det tar jo litt tid å lære hverandre å kjenne bare litt. Jeg synes du kan si fra, jeg, om at du ikke ønsker besøk av andre enn nær familie (f.eks.) den første/de to første dagene. Det er lov å være litt "kjip" i en sånn situasjon, dere blir neppe foreldre for første gang flere ganger. Håper hoftevondtene og ryggvondtene holder seg litt i sjakk.
Gjest Indo Skrevet 30. juli 2008 #962 Skrevet 30. juli 2008 Hehe..Det var litt skummelt å kjøre bil alene, selv om det ikke er lange biten, men det gikk med et nødskrik. Men nå er magen såpass iveien at jeg såvidt klarte å trykke inn clutchen Så dette var siste gang jeg kommer til å kjøre bil som gravid bestemte jeg meg for. I tillegg hadde jeg jo ganske vondt overalt, kynnere og hoftevondt..Sambo er fornøyd med den beslutningen, for han vil ikke at jeg skal kjøre bil nå, "i tilfelle". =) Pr idag var hun ikke veldig bekymra for svangerskapsforgiftning (sa hun hvertfall), men det er derfor hun vil sjekke igjen på fredag. Så føler meg absolutt trygg der da..Har jo endel ødemer også, så bare bra at de vil følge meg tett opp nå i innspurten..Veldig hyggelig vikar var hun hvertfall=) Fått vaska litt klær, begynt på middagen og skifta på senga nå..Inatt har jeg visst lekket noe sinnsykt..Våknet av at jeg var klissvåt på hånda, så råmelkproduksjonen holder seg hvertfall oppe Grur meg til jeg må sove med ammebh..Føler meg så "fanget" da på en måte..
Cloudberry Skrevet 30. juli 2008 #963 Skrevet 30. juli 2008 Kul drøm du har hatt da. Er jo litt sånn det føles da, når man har passert termindatoen og andre sniker i køen. Ganske så urettferdig. Håper ikke du får svangerskapsforgifting, men hvis legen sa det ikke var noe fare så stemmer vel det. Er jo ikke uvanlig at både den ene og den andre verdien stiger rett før. Kanskje det er et tegn? Ang besøk og sånn. Vi hadde ikke det der problemet siden all familie bor langt unna, men jeg er veldig enig med deg i at det kan være lurt å ha noen timer for seg selv. Man har jo tross alt vært gjennom en stor påkjenning som ofte tar litt tid. Vi hadde imidlertid et annet problem, siden familien bor så langt unna, nemmelig at de ville komme på besøk (og for ikke å måtte betale flerfoldige tusen måtte de jo bestille flybilletter i forveien). Vi gav dem beskjed om at de tidligs fikk komme tre uker etter termindato, som da ble 14 dager etter fødselen. Angrer ikke på det i det heletatt! Vi gav også beskjed om at de ikke fikk være så lenge, siden de faktisk måtte ligge over. Har dere tenkt på om dere skal varsle familie når dere drar inn? Vi varslet mine foreldre siden de ønsket det, men hadde avtalt at de ikke fikk ta mer kontakt før vi kontaktet dem. Nå tror jeg de angret seg litt da vi reiste inn i sjutida på morran (ringte vel dem rundt ni) og så kom ikke lillemannen før nærmere midnatt. Tror den vordende morfar hadde en laaang dag Og du... Man venner seg faktisk til å sove med BH.
Scheherazade Skrevet 30. juli 2008 #964 Skrevet 30. juli 2008 Nå trodde jeg seriøst det var noe på gang her! Var nemlig innom og snoket på jobb, men kan jo ikke skrive melding som gjest. Jeg har ikke lyst på besøk av "alle" med en gang, tenker kanskje nærmeste familie, som blir mamma, pappa og min søster først, så resten litt etterhvert. Samboers familie bor i en annen by, så vet ikke hvordan det blir. Spørs vel hvor lenge man klarer å holde spente oldeforeldre borte riktignok... Og jeg skjønner jo at alle er spente og vil se babyen, men som du sier, aner jo ikke hvordan det vil bli!
Gjest Indo Skrevet 30. juli 2008 #965 Skrevet 30. juli 2008 Kul drøm du har hatt da. Er jo litt sånn det føles da, når man har passert termindatoen og andre sniker i køen. Ganske så urettferdig. Håper ikke du får svangerskapsforgifting, men hvis legen sa det ikke var noe fare så stemmer vel det. Er jo ikke uvanlig at både den ene og den andre verdien stiger rett før. Kanskje det er et tegn? Ang besøk og sånn. Vi hadde ikke det der problemet siden all familie bor langt unna, men jeg er veldig enig med deg i at det kan være lurt å ha noen timer for seg selv. Man har jo tross alt vært gjennom en stor påkjenning som ofte tar litt tid. Vi hadde imidlertid et annet problem, siden familien bor så langt unna, nemmelig at de ville komme på besøk (og for ikke å måtte betale flerfoldige tusen måtte de jo bestille flybilletter i forveien). Vi gav dem beskjed om at de tidligs fikk komme tre uker etter termindato, som da ble 14 dager etter fødselen. Angrer ikke på det i det heletatt! Vi gav også beskjed om at de ikke fikk være så lenge, siden de faktisk måtte ligge over. Har dere tenkt på om dere skal varsle familie når dere drar inn? Vi varslet mine foreldre siden de ønsket det, men hadde avtalt at de ikke fikk ta mer kontakt før vi kontaktet dem. Nå tror jeg de angret seg litt da vi reiste inn i sjutida på morran (ringte vel dem rundt ni) og så kom ikke lillemannen før nærmere midnatt. Tror den vordende morfar hadde en laaang dag Og du... Man venner seg faktisk til å sove med BH. Skal si ifra til svigers og mine foreldre, men kun at vi drar inn og en stund etter junior er født, med mindre det drøyer ut i det evinnelige da såklart. Da må de nesten bli oppdaert underveis=) Og må si at jeg er glad for at begge foreldrepar bor såpass nærme som de gjør, for da slipper vi overnattingsstyr. Ikke det at vi hadde hatt plass heller, siden vi har 1 soverom. Nå trodde jeg seriøst det var noe på gang her! Var nemlig innom og snoket på jobb, men kan jo ikke skrive melding som gjest. Jeg har ikke lyst på besøk av "alle" med en gang, tenker kanskje nærmeste familie, som blir mamma, pappa og min søster først, så resten litt etterhvert. Samboers familie bor i en annen by, så vet ikke hvordan det blir. Spørs vel hvor lenge man klarer å holde spente oldeforeldre borte riktignok... Og jeg skjønner jo at alle er spente og vil se babyen, men som du sier, aner jo ikke hvordan det vil bli! Nei, må nesten ta det som det faller seg tror jeg=) Null matlyst kjenner jeg. Orka nesten ikke middag iste heller. Blir hvertfall tidlig kveld her i gården!
Niennah Skrevet 30. juli 2008 #966 Skrevet 30. juli 2008 Du var i min drøm i dag. I dag, ja...hadde meg en liten strekk sammen med lillepia. Uansett, du hadde nettopp født og kom krøkende hjem til meg uten ungen. Aner ikke hvorfor.
Gjest Indo Skrevet 30. juli 2008 #967 Skrevet 30. juli 2008 Du var i min drøm i dag. I dag, ja...hadde meg en liten strekk sammen med lillepia. Uansett, du hadde nettopp født og kom krøkende hjem til meg uten ungen. Aner ikke hvorfor. Nei det er sjelden at drømmer henger på greip=)
Gjest Indo Skrevet 31. juli 2008 #970 Skrevet 31. juli 2008 Hvordan står det til i dag da? mye det samme! hehe Håper det skjer noe snart Ja, det gjør jeg også! Han kan komme nå synes jeg.. Men pappa måtte reise vekk fra idag til mandagsmorgen, og han var veldig bekymra for at jeg skulle få mens han var vekke (pappajente jeg;)). Så tror han går på nåler der han er..hehe Nå får vi snart besøk..Og sola er borte
Gjest Indo Skrevet 31. juli 2008 #973 Skrevet 31. juli 2008 Innom og hilser på! Hei tilbake=) Hehe, du får drøye den til mandag da vet du. Nei helst ikke=) Idag blir det potetball til middag..Det beste jeg vet!! Og skal ikke tung mat være et kjerringråd? I såfall blir det tung mat nå og sex senere=)
Cloudberry Skrevet 31. juli 2008 #974 Skrevet 31. juli 2008 Idag blir det potetball til middag..Det beste jeg vet!! Og skal ikke tung mat være et kjerringråd? I såfall blir det tung mat nå og sex senere=) Er det ikke sterk mat som skal "funke"?
Scheherazade Skrevet 31. juli 2008 #975 Skrevet 31. juli 2008 Gir meg ikke på at du har et imponerende sosialt liv til tross for omstendighetene! Jeg tror jeg bare hadde lagt rett ut på sofaen og vært fryktelig utålmodig om det var meg. Komle hørtes jo utrolig fristende ut i sommervarmen... Godt, men ikke akkurat sommermat, spør du meg! Nå blir det vel en augustbaby da, men mindre det blir en styrtfødsel? Innser at jeg er dårlig på tipping og sånt.
Licota Skrevet 31. juli 2008 #976 Skrevet 31. juli 2008 Jeg leste at vibrator mot livmorhalsen skal fremkalle sex. Hmm.
Cloudberry Skrevet 31. juli 2008 #977 Skrevet 31. juli 2008 Jeg leste at vibrator mot livmorhalsen skal fremkalle sex. Hmm. Føler meg litt som den som setter spørsmålstegn ved alt i dag, men er det ikke sånn at man ikke skal bruke vibrator når man er gravid?
Gjest imli Skrevet 31. juli 2008 #978 Skrevet 31. juli 2008 Vibrator kan lett fremkalle sex, ja Men det var kanskje fødsel du mente? Det sies at det kan det, men som allt kjerringråd kan man jo si tjaa... Det er ikke farlig å bruke vibrator når man er gravid, vibreringa blir ikke sterk nok til å fremkalle noe farlige greier. Hvilket vel kan bety at vibratoren neppe fremprovoserer en fødsel Men det skader jo ikke å prøve Ha en fin, forhåpentlig fruktbar (kan man si det?) kveld!
Gjest itla Skrevet 31. juli 2008 #979 Skrevet 31. juli 2008 Vibratorer fremkaller ofte sex, ja... Så nå driver enten Indo og har seg, eller så er hun på føden? Det er jo noen timer siden sist hun var innom? *krysser fingre og tær for action*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå