Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Skal i bursdagsselskap til lillesøster kl 4, og har heelt glemt av at vi lovte å ta med en gulrotkake :sjenert: Så den skal jeg bake nå..Så kommer ei venninne på besøk halv2 med sin snart 6 uker gamle datter halv 2=) Så idag blir det minimalt meg kg..Så derfor må dere ikke tro at jeg ligger å føder :ler:

Beskjed mottatt :) Greit å vite, så vi ikke blir helt elleville :fnise:

Kos deg med baking, besøk og bursdag :-D Så satser vi på fødsel i kveld, kanskje? ;)

:klem:

Endret av Ella*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vet vi det :jepp:

Hvis vi ikke "snakkes" på kg før, så får du ha en herlig uke og jeg satser på at du har fødet den lille før jeg er hjemme igjen!! :hoppe:

Kos deg i dag!

:klemmer:

Skrevet

Åååh, gulrotkake. Fikk veeeldig lyst på! :-D

Kos deg i dag.

Skrevet
Beskjed mottatt :) Greit å vite, så vi ikke blir helt elleville :fnise:

Kos deg med baking, besøk og bursdag :-D Så satser vi på fødsel i kveld, kanskje? ;)

:klem:

DET hadde vært herlig=)

Da vet vi det :jepp:

Hvis vi ikke "snakkes" på kg før, så får du ha en herlig uke og jeg satser på at du har fødet den lille før jeg er hjemme igjen!! :hoppe:

Kos deg i dag!

Stemmer det! Du drar jo til Stockhom du nå! Kose deg=)

Åååh, gulrotkake. Fikk veeeldig lyst på! :-D

Kos deg i dag.

Den var faktisk kjempegod ja=)

Har kost meg under parasollen=) Også smelta jeg helt da vi hadde besøk tidligere. Hun var jo bare helt skjønn det lille nurket som lå i sofaen min, sparket vilt rundt seg, sutta på smokken og lagde koselyder :rødme:

Fikk bare enda mer lyst på min egen lille tass=)

Etter grilling/kake/kaffe, fikk jeg skikkelig vondt, og måtte bare dra hjem..Vonde kynnere og mye luft i magen tror jeg..Men det gav jo seg da! Menmen..Fremdeles 3 dager til termin, bare at nå er jeg overbevist at jeg går over tiden!!

Skrevet

Unner deg absolutt ikke å gå over tiden. Du skal nok se at du føder 2 dager +- termin. Var det jeg håpet på, nå håper jeg på det samme for deg ;)

Skrevet
Har kost meg under parasollen=) Også smelta jeg helt da vi hadde besøk tidligere. Hun var jo bare helt skjønn det lille nurket som lå i sofaen min, sparket vilt rundt seg, sutta på smokken og lagde koselyder :rødme:

Fikk bare enda mer lyst på min egen lille tass=)

Jammen, du får jo snart en egen en... Ikke lenge igjen nå vettu! :)

Skrevet
Unner deg absolutt ikke å gå over tiden. Du skal nok se at du føder 2 dager +- termin. Var det jeg håpet på, nå håper jeg på det samme for deg ;)

Ja, har enda noen dager igjen til termin=)

Jammen, du får jo snart en egen en... Ikke lenge igjen nå vettu! :)

jeg vet det, meeeeeen..så nært, men alikavel så fjernt=)

Imorra skal jeg på besøk å se enda et lite knøtt, også skal jeg på cafe sammen med ei venninne som er hjemme på besøk en tur!

Er faktisk knalltrøtt, så går å køyer tror jeg..Tar ei dagbokrunde imorra!

Skrevet (endret)

Nå er ventetiden heldigvis snart slutt Indo :-D

Snart er det din lille som ligger og spreller og sparker og koser seg :hjerter_rundt:

Endret av Sandra
Skrevet (endret)

*gjesp*

Hvorfor må man som gravid hovne opp? Bein, fingre, ansikt=(..Føler meg så lekker..Gidder ikke gå ut..Kan kose meg her under vifta med isvann før jeg hopper i dusjen..

Edit: Så er jeg visst 40 uker idag da. 2 dager til Ul-terminen, og 1 dag til mensterminen min. Så nå er det uansett ikke mer enn 2 uker til jeg er mamma=)

Endret av Indo
Skrevet

Rart å tenke på :rødme: Du er nok mamma før du aner det :)

:hoppe: 40 uker! :hoppe: Forhåpentligvis siste ukebytte for din del!

Skrevet

Ja, la oss håpe det!!=) Vil IKKE komme til uke 41 hvertfall=)

Skrevet

Nei, det er ikke noe å skryte av... :sjenert: Så det håper jeg du slipper.

Skrevet (endret)
Hvordan går det? ;)

Klarer ikke å bestemme meg helt for hvordan det går..Hatt ganske masse vondt siden igår kveld, og i egentlig hele dag, men nå de siste timene har det blitt litt verre. Vondt å sitte/ligge, så går egentlig bare å tusler rundt litt hvileløst hjemme akkurat nå. Orker ikke stort. Ganske vondt i mageområdet, men det er vondt såpass lenge i gangen at det kan vel ikke være rier? (godt over 1 minutt i slengen), og de kommer helt uregelmessig. Ca 3 pr 10 min, give or take. Så har jeg ca 15 minutters hviletid i ny og ne, før det begynner på igjen. Magen blir av og til heelt hard, noen ganger halvhard, og der igjen nesten ikke hard. Litt sånn hipp som happ egentlig! Hva kan dette være da? Skal jeg ringe føden for å høre? Føler meg helt hysterisk egentlig, men det er vondt, slik at jeg må puste meg gjennom noen og gå meg gjennom noen..Har hatt to stk siden jeg begynte å skrive dette innlegget her da..

Edit: Ringte føden for å høre hva de mener, og jeg skulle avvente litt hjemme siden jeg ikke blør eller har vannavgang. Skulle se om evt. rier tar seg opp og blir vondere. Så nå håper jeg de blir det! Gidder ikke flere slike runder med vondter som gir seg plutselig hvertfall..Da streiker jeg!

Fått litt mer vondt i korsryggen/hoftene nå, og litt mindre i magen.

Endret av Indo
Skrevet

Ja, kan det ikke det?? Vææær så snill og la meg slippe dette her i to drittuker til!! (varmen og smerter gjør meg gretten :ler: ).

Hvis smertene gir seg denne gangen, kommer jeg til å forvandles til et surt hormontroll!! hehe..

Skrevet

Hååååååper det er noe på gang her.

:-D

Utrolig spennende. Går bare å venter jeg også. :ler:

Skrevet

:hopper: litt for mulig fødsel! Krysser fingrene for at det virkelig er noe på gang for deg denne gangen. :)

Skrevet

Håper også det er noe på gang hos deg. Høres jo sånn ut... Vi satser på regelmessige, kraftige rier, blødning eller vannavgang snart.

Sitter her og puster meg gjennom rier med 3 minutters mellomrom... Håper du kommer etter snart :)

Skrevet

Det her er jo akkurat sånn som en venninne av meg hadde. Hun skjønte ikke at hun hadde rier en gang, det gjorde jo ikke "sånn" vondt.

Krysser fingrene for deg, og hei forresten! :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...