Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Fremhevede innlegg

Skrevet
Imponert over at du opprettholder det sosiale livet ditt selv om du er supergravid! :sjenert:

Hvilken seng har dere kjøpt forresten? Mulig du har sagt det før men...

Veel..Kan ikke skryte på meg at jeg er veldig sosial fortiden..Er hovedsaklig hjemme, siden jeg ikke orker å være noe særlig ute=)

Vi har min gamle, hvite grindseng=) Altså 22 år gammel!

Så mye rart folk får seg til å si... Blir helt sjokkert jeg! Skjønner godt at du blir j.... irritert.

Virker som dere har det meste i hus, ba det nå som det nærmer seg med stormskritt! Det er jo faktisk bare MAX 3 uker igjen, og sannsynligvis/forhåpentligvis slipper du å vente sååå lenge :) Tror du føder rundt termin jeg.

Ja, satser på det=)

------------------------------------------------------------------------------------------

Det ble barselstur på meg alikavel da=). Var det tidligere ikveld.. Den minste jenta jeg har sett. Og helt fortryllende nydelig der hun lå å smatta og stappa begge hendene inn i munnen på engang=) Fikk enda mer lyst på baby etter det besøket;) Hun veier nesten 2,5 kg, så hun er ikke store tulla..Og de stolte foreldrene da! hehe

Også grilla vi grillspyd, og drakk en iskald munkholm...Årets første=) Såååå deilig! Tror jeg må hente meg ei til jeg! hehe

Nå har vi vaska bilsete-trekket og hengt det til tørk..

Og idag blir det tidlig seng på meg kjenner jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et herlig vær ute..vi drar snart ut å kikker på bylivet tenkte vi..

Fremdeles ingen :babygutt: i sikte!

Skrevet

Det ble en fin bytur og traff endel kjentfolk, men ellers overraskende lite folk! Det er NM i sandvollyball i byen, men jeg mistenker at alle er på badestranda å koser seg istedet!=) Også fikk vi endelig henta bleiebøtta!

Stakk så innom en fiskebutikk og handla krabbeklør til lunch. Laga pasasalat i tillegg da, og hadde jo loff og majones til, og sitronisvann. Så det ble en knallgod lunch=)

Satte på noe Guns n`, og støvsugde og vaska gulva..I denne varmen..Ble jo helt svett, men gulvene trengte en vask. Har ikke prioritert de de siste ukene(kun støvsugd), og igår var jeg faktisk brun under beina, så det var nok på høy tid :sjenert::fnise:

Etterpå måtte jeg inn i dusjen og spyle beina med kaldt vann..Det var så herlig! Har funnet ut at kaldt vann minsker ødemet i ankler og hender, så her spyles det for alle penga=) Gidder ikke å gå ned i boden å hente en egnet balje slik at jeg får fotbad heller, så da blir det inn i dusjen!

Nå sitter jeg med beina høyt opp, og under vifta og drikker store mengder isvann..Sambo er på jobb, så jeg skal bare chille til det er tid å lage middag..Idag skal vi ha trekt torskefilet med poteter, gulrøtter og smelta smør :spise:

Skrevet

Niennah!: Du kanke bare slette dagboka di uten å ha en ny i bakhånd! SÅ værsågod! Start ei ny ei asap!!!!! :sukk: Nemlig!

Skrevet

Høres ut som en fin dag da.... Du har fortjent å slappe av nå, etter heftig gulvvasking :) Kos dere med torskefilet :-D

Skrevet

Synes du er i overraskende god form til å være så nær termin :tommelsmil: Jeg klappa så og si sammen jeg og satt i sofaen og deppa dagen lang. Fordelen med å være i aktivitet er jo at dagene ikke blir så lange, og det er jo en STOR fordel.

Ha ei flott helg :klem:

Skrevet

Sambo fikk fri fra jobb to timer tidligere igår (pga kombinasjonen sol, mange ansatte, null kunder), så vi ble med mamma, pappa og søstra mi på båttur. Var kjempeherlig å bare suse rundt på sjøen, spise frukt, digg og drikke munkholm. Så lagde vi biffsnadder når vi kom hjem(gadd liksom ikke å koke poteter kl 22). Satt på en film, og koste oss i sofaen resten av kvelden.

Nå har sambo frihelg, så vi tar oss vel sikkert en bytur senere idag også. Kjempefint vær ute, men orker fremdeles ikke å koke i sola=)

Skrevet

Deilig med fint vær ja, men åå så varmt! Har ikke sett anklene mine på noen dager nå :ler:

Ha en fin helg :-D

Skrevet
Deilig med fint vær ja, men åå så varmt! Har ikke sett anklene mine på noen dager nå :ler:

Ha en fin helg :-D

Hehe..Nei, har noe av det samme problemet selv..Hvor er ankelkulene??=) hehe

Skrevet

:vinke:

Håper du får en fin lørdag Indo :-D

Kos deg masse, håper ikke varmen er for fæl!

(Om den er det håper jeg du har frysern full av isbiter :ler: )

:klem:

Skrevet

Du får fylle en balje med isbiter og sette deg oppi. ;)

:klemmer:

Skrevet
:vinke:

Håper du får en fin lørdag Indo :-D

Kos deg masse, håper ikke varmen er for fæl!

(Om den er det håper jeg du har frysern full av isbiter :ler: )

:klem:

Fryseren er full av isbiter ja=) Her produseres det i store kvanti! hehe

Du får fylle en balje med isbiter og sette deg oppi. ;)

:klemmer:

Close! Fylte en balje med iskaldt vann (forøvrig uten isbiter), og satte beina oppi. Jævlig kaldt, men akk så godt=)

Beina hovna så sinnsykt opp idag, at det var ubehagelig å gå på de. Klarte heller ikke å krølle tærne en stund:sjenert: Men de er bedre nå da=)

Idag dro vi å grilla etter byturen..Namnam..Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen..Skal ikke gjøre en drit mere idag=)

Skrevet

Skal i bursdagsselskap til lillesøster kl 4, og har heelt glemt av at vi lovte å ta med en gulrotkake :sjenert: Så den skal jeg bake nå..Så kommer ei venninne på besøk halv2 med sin snart 6 uker gamle datter halv 2=) Så idag blir det minimalt meg kg..Så derfor må dere ikke tro at jeg ligger å føder :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...