Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Så kjedelig da... Skjønner godt hvis du fikk litt forhåpninger.

Joda, men dere "prøvde" i hvert fall ;)

Trøster meg med at det kan skje plutselig. Mamma fortalte i går hvordan hun satt i en stol, 6 dager på overtid, og sa at nå kunne ungen gjerne komme, ventetiden begynte å bli lang. Da hun reiste seg, sparket jeg i skikkelig, og vannet gikk!

hehe..Du var en flink og lydig unge duda=) Prøvde nettopp det samme her, men med nada resultat;( *grrr* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..Du var en flink og lydig unge duda=) Prøvde nettopp det samme her, men med nada resultat;( *grrr* :ler:

Hehe :ler: Rart hvordan tilfeldighetene spilte inn ja :)

Tror nok det er mye annet du kan prøve som virker bedre ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bør sannelig ikke ta lang tid nå som modningsriene har begynt, altså!

Ungen må nemlig enten komme i løpet av morgendagen, ellers må den vente helt til lørdag. Kommer den på fredag får den nemlig samme fødselsdag som meg, og det er uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :ler: Rart hvordan tilfeldighetene spilte inn ja :)

Tror nok det er mye annet du kan prøve som virker bedre ja ;)

Tror jammen med jeg skal gå meg en kjapp tur jeg..Har en utrolig nervøs følelse i hele kroppen. Føles som jeg sitter på nåler..Det er ikke dumt å gå tur med litt høyt blodtrykk vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bør sannelig ikke ta lang tid nå som modningsriene har begynt, altså!

Ungen må nemlig enten komme i løpet av morgendagen, ellers må den vente helt til lørdag. Kommer den på fredag får den nemlig samme fødselsdag som meg, og det er uaktuelt!

Åh! Herlig! Gjett om ungen din kommer på fredag da=) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen med jeg skal gå meg en kjapp tur jeg..Har en utrolig nervøs følelse i hele kroppen. Føles som jeg sitter på nåler..Det er ikke dumt å gå tur med litt høyt blodtrykk vel?

Sikkert lurt å gå en tur og bli kvitt spenningen i kroppen, tror ikke du har vondt av det selv om du har høyt BT, nei. Og så kanskje litt :sengekos: senere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert lurt å gå en tur og bli kvitt spenningen i kroppen, tror ikke du har vondt av det selv om du har høyt BT, nei. Og så kanskje litt :sengekos: senere? ;)

hehe..ja kanskje det..Selv om det er det aller siste jeg har lyst til akkurat nå..Men alt må prøves=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja kanskje det..Selv om det er det aller siste jeg har lyst til akkurat nå..Men alt må prøves=)

Har flere venner som sverger til det i hvert fall :) En venninne hadde sex etter at hun begynte å kjenne at noe var på gang, for å få det i gang skikkelig - rett etterpå pakket de bag og kjørte til sykehuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det de kaller for maserier , håper ikke du må gå med det i flere dager , iallefall ikke hvis de er så vonde at du ikke får sove .

Men de sier at alt av maserier og kynnere og hele pakka er med på å modne der nede , så bare negativt er det heldigvis ikke . Tyder iallefall på at man er nær tror jeg :jupp: .

Men du Indo , jeg er veldig interessert i å høre hvordan man greier å få Epidural på en styrtfødsel siden jeg kanskje får en styrtfødsel neste gang og gjerne kunne tenke meg å holde alle muligheter åpne mht smertelindring .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er maserier/modnigsrier du har, sa jordmor til meg senest i går at om de ble for ille, var det bare å ta en paracet og prøve å slappe av. Ingen vits i å "lide" seg gjennom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det de kaller for maserier , håper ikke du må gå med det i flere dager , iallefall ikke hvis de er så vonde at du ikke får sove .

Men de sier at alt av maserier og kynnere og hele pakka er med på å modne der nede , så bare negativt er det heldigvis ikke . Tyder iallefall på at man er nær tror jeg :jupp: .

Men du Indo , jeg er veldig interessert i å høre hvordan man greier å få Epidural på en styrtfødsel siden jeg kanskje får en styrtfødsel neste gang og gjerne kunne tenke meg å holde alle muligheter åpne mht smertelindring .

Hvordan vet jeg virkelig ikke, for jeg kan bare gjengi det hun sa=) Men iallefall: Hun begynte rett på rier med 3 minutters mellomrom, dro direkte til sykehuset, fikk epidural relativt kjapt, også var jentungen ute etter 2 timer. Jordmødrene hennes betegnet det som en styrtfødsel hvertfall.

Håper ikke jeg må gå med maserier lenge ja..

Om det er maserier/modnigsrier du har, sa jordmor til meg senest i går at om de ble for ille, var det bare å ta en paracet og prøve å slappe av. Ingen vits i å "lide" seg gjennom dem.

ja, tar paracet om de blir for ille, men til nå har jeg bare hatt to stk som var til å skrike av. Murringene blir stadig litt vondere, men absolutt levelige ennå=)

Å da har jeg visst to venninner som har født idag :danser: Kjempestas=)

Murrer litt mer etter gåturen min (som forøvrig ble ganske så kjapp. Les: 10 min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modningsriene dine høres verre ut enn mine ... Jeg har ikke hatt noe skrikebehov ennå, i hvert fall. Men det høres jo lovende ut for deg! :jepp:

Hurra for venninnefødsler! Også to på en gang, da gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 min er bedre enn ingenting :) Du fikk litt frisk luft ihvert fall :)

Murringer er bra :tommelopp:

Det er helt sant=) Var nok bra med litt luft=)

Modningsriene dine høres verre ut enn mine ... Jeg har ikke hatt noe skrikebehov ennå, i hvert fall. Men det høres jo lovende ut for deg! :jepp:

Hurra for venninnefødsler! Også to på en gang, da gitt :)

ja to stk med bare timers mellomrom er jo helt fantastisk=)

Nå har jeg lest litt om maserier, og jeg vil IKKE ha det lenge hvis det er det jeg har..Så nå må gubben til pers her=) Om han vil eller ikke :fnise: Han skal få se ferdi programmet sitt før jeg drar ham med meg inn i senga;) hehe..Vi er utrolig romantiske for tiden skjønner dere! :ler: Lenge leve spontaniteten :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det spennende, altså! Håper at vondtene blir "skikkelige" snart og at knøttet ser sitt snitt til å komme ut! :)

(Og jeg tenker som så at når gubben tross alt var en relativt vesentlig faktor i å få knøttet inn, får han værsågod hjelpe til alt han kan med å få knøttet ut også! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det spennende, altså! Håper at vondtene blir "skikkelige" snart og at knøttet ser sitt snitt til å komme ut! :)

(Og jeg tenker som så at når gubben tross alt var en relativt vesentlig faktor i å få knøttet inn, får han værsågod hjelpe til alt han kan med å få knøttet ut også! ;))

Ja nettopp! :fnise:

Fikk en murring igjen, så dropper intimiteten til ikveld. Han må uansett snart på jobb=( Får forføre ham seinere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi er også veldig spontane og romantiske for tiden :fnise:

Men du skal se at det kan hjelpe...

hehe..Bra det ikke bare er oss=)

Ja, vi får se nå da ikveld om det kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt vondt i magen i 2-3timer. Hatt vondt i ryggen også, men ikke like ille. Mye kynnere og stikkinger også, men synes ikke at de kommer i ordentlige tak. Mer konstant murrende smerte som ikke går an å time. Så da er det vel ikke rier. Men jeg har på følelsen at noe kommer til å skje ikveld/inatt/imorratidlig. Håper magefølelsen min stemmer. Spenningen er til å ta og føle på :fnise:

Og junior er hvertfall i bevegelse kan man si=)

Nå skal jeg snart lage pannekakerøre til sambo kommer hjem fra jobben rundt halv9=) Det blir nam=)

Har nettopp sett jordmødrene en gang til. Må si at det føles litt skumlere nå enn for noen mnd siden. Nå er jo hele fødselen så nært forestående at jeg blir litt nervøs kjenner jeg! Men dette skal gå så bra så=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...