Gjest Indo Skrevet 14. juli 2008 #701 Del Skrevet 14. juli 2008 pff..neei! Føler meg desverre ganske opplagt akkurat nå Bare noen småå murringer.. ARGH! Har faktisk lyst til å ha skikkelig vondt nå...grrr..Nå kjenner jeg at jeg begynner å se mørkt på hele dritten. Kommer til å gå gravid for ever and ever and ever..DET ER SÅ TUNGT! Men samtidig så har jo ting begynt å skje i og med at livmortappen var nesten helt flatet ut på lørdag, og jordmødrene trodde at ting kommer til å skje snart da, men whatever..Oi så negativ=) hehe Men nå er dagens lyspunkt at Niennah er på føden=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #702 Del Skrevet 14. juli 2008 Njet! Tipp i vei=) OK, da tror jeg du får unge på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. juli 2008 #703 Del Skrevet 14. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. juli 2008 #704 Del Skrevet 14. juli 2008 OK, da tror jeg du får unge på fredag. Dato notert=) Hjemme igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. juli 2008 #705 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg tror også innimellom at jeg kommer til å gå gravid for alltid! Men vi gjør nok ikke det, serru Hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. juli 2008 #706 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror de fleste føler at de vil gå gravide forever i de siste ukene. Den kommer nok når den er ferdig, skal du se. Det pleide min bestemor å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. juli 2008 #707 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg tror også innimellom at jeg kommer til å gå gravid for alltid! Men vi gjør nok ikke det, serru Hold ut! Joda, de kommer nok ut tilslutt ja=) Men det er frustrerende når noe begynner, for så å dabbe av igjen. Men fikk noen skikkelige murringer isted da, og noen akkurat nå. Men jeg føler at kroppen min har vært altfor stille idag. Kanskje stille før stormen? *lov å håpe..hehe* Og junior er ikke like livlig idag som han har vært..menmen..Lurte på om jeg skulle ta meg en tur ut igjen, men det begynte å regne å blåse, og jeg har jo slettes ingen jakke som passer, så får ta det igjen hvis været bedrer seg heller. Fått smaken på gul saft=) (med isbiter i såklart ).. Nå kjeder jeg meg litt faktisk..Ingenting på tv, orker ikke gå ut blant folk, er ikke noe som trengs å vaskes eller ryddes her hjemme heller. Da er det bra at KG eksisterer=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. juli 2008 #708 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror de fleste føler at de vil gå gravide forever i de siste ukene. Den kommer nok når den er ferdig, skal du se. Det pleide min bestemor å si. Hehe..joda, det er klart. Han kommer når han er klar. Men aller helst skulle jeg ønske at jeg var synsk, slik at jeg kunne vite når han kommer=) Blir så misunnelig på alle som føder rundt meg..MEN, det er snart min tur uansett, så får vel bare smøre meg med tålmodighet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. juli 2008 #709 Del Skrevet 14. juli 2008 Kjenner meg veldig igjen, altså! Litt som å gå å vente på julaften. Den eneste lille haken er at man ikke vet når julaften er. Nokså frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 14. juli 2008 #710 Del Skrevet 14. juli 2008 Snaaaart kommer han! Du får ta en tur på kino eller noe, det er vel dømt til at det skjer noe midt i filmen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. juli 2008 #711 Del Skrevet 14. juli 2008 Snaaaart kommer han! Du får ta en tur på kino eller noe, det er vel dømt til at det skjer noe midt i filmen da? Hehe..ja, sku kanskje ha gjort det, men orker ikke! Nå er jeg kvalm og det murrer litt..Men jeg orker ikke å analysere hva som betyr hva..Bare driter i det, så får vi se om det skjer noe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. juli 2008 #712 Del Skrevet 14. juli 2008 Hehe, jeg følte jeg kom til å gå gravid for alltid... Syntes liksom det var helt usansynlig at jeg skulle føde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. juli 2008 #713 Del Skrevet 14. juli 2008 Hehe, jeg følte jeg kom til å gå gravid for alltid... Syntes liksom det var helt usansynlig at jeg skulle føde! Ja, det er en usannsynlig følelse Akkurat nå føles den tanken så utrolig fjern, samtidig som den følse svært nær også..Jeg er helt klar mentalt sett, og vil bare at det skal starte for fullt. Vil ikke lenger bare gå rundt å "modne" som en annen frukt Vil ha noen skikkelig tak som indikerer hva som skal til å skje..Går rundt med en følelse av at "jeg ikke kan gjøre det og det, for jeg skal jo føde"..Innstilt på fødsel. En fødsel som drøyer Tror jeg har jinxa meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. juli 2008 #714 Del Skrevet 14. juli 2008 Dato notert=) Hjemme igjen? Jaa!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. juli 2008 #715 Del Skrevet 14. juli 2008 Hehe..Det er bra=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 15. juli 2008 #716 Del Skrevet 15. juli 2008 Skal vi se..Da er vi kommet til første tippedato. Itla tippet 15 juli, så da blir det spennende å se om noe skjer utover dagen. Kynnerne og murringene har tatt seg betraktelig opp siden igårkveld. Hadde endel inatt før jeg sovna, og mye idag. Så er jeg litt urven i magen, og i dårligere forfatning enn igår. Håper det skjer noe snart=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. juli 2008 #717 Del Skrevet 15. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. juli 2008 #718 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 15. juli 2008 #719 Del Skrevet 15. juli 2008 Intet nytt desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. juli 2008 #720 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei! Kom på at jeg har ikke vært innom dagboka di Må innrømme at jeg er litt slapp, og derfor har lest kun de to siste sidene... Men kommer sikkert innom flittig de neste dagene (eller ukene), siden jeg er MYE på KG for tida;) Jeg er helt klar mentalt sett, og vil bare at det skal starte for fullt. Vil ikke lenger bare gå rundt å "modne" som en annen frukt Vil ha noen skikkelig tak som indikerer hva som skal til å skje.. Kjente meg veeeldig igjen i dette! Virker det som det nærmer seg for deg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå