Gå til innhold

Babyboka

Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Hehe..ja nå er det lenge siden du har vært innom ja! Her er alt bra=) Der da?

Jo her går det fremover :)

Lurer på om det er noe jeg skulle a handlet eller gjort klart.... men kommer ikke på så mye hmmmmm :-D mener å huske jeg styra mer sist hehe men men, det kommer nok når det nærmer seg mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt magebilde tatt nå! 35+2

Edit: Ser at jeg har hatt på meg samme pysjbukse de siste 3 bildene (og på mange flere bilder her hjemme skal vite)! Den BLIR vaska altså :fnise:

post-18058-1214346836_thumb.jpg

Endret av Indo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk trøtt idag, men har mye som skal gjøres, så kan ikke slumre lenge. Nå er jeg så vannvittig drittlei av å ikke få sove skikkelig. Klarte å sovne rundt halv5, våkna igjen 6(måtte på do). Men da var jeg så lei av å ikke få sove, at jeg slengte opp et svart teppe over gardinene. Da sov jeg faktisk fra 6.30 til 11.15 uten å våkne!! Wohoo..Har ikke skjedd på flere uker jo! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Lyst i rommet, måkeskrik, enorm tissetrang og dovne bein er bare en tragisk kombo :skratte:

Så nå skal jeg snakke med lånekassen, skolen, hente konsertbillettene til sambo, innom babycomfort å bytte den nasty badekarproppen, handle litt mat, og gjøre meg klar til kino!=) Nærmere bestemt Sex and the city-filmen!

Må gå å sminke meg og spise litt mer frokost..tudeluuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sånne flotte netter du også. :ler:

Har faktisk kjøpt meg ørepropper, for noen ganger er det fugleorkester i trærne utenfor, særlig en intens jævel! :frustrert:

Kos deg på kino! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! :hoppe: Fine magen!!

Takk, takk=)

Du har sånne flotte netter du også. :ler:

Har faktisk kjøpt meg ørepropper, for noen ganger er det fugleorkester i trærne utenfor, særlig en intens jævel! :frustrert:

Kos deg på kino! :)

Skulle hatt ørepropper ja! Vi har flatt hustak, å der har det selvfølgelig slått seg til en måkefamilie. Rett overfor soverommet vårt..Skriker og skriker og skriker..Jeg HATER måker noe så inni helv...! :kjefte: Håper de dør alle sammen rimlig kjapt=) Ifjor ble alle måkeungene påkjørt til slutt=) DA var vi glade da kan du tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indo, da!!!

:nei:

Kan de ikke flyttes på? Kanskje de angriper da. hehe

hehe..Belive me! Om du hadde en flokk måker rett over hodet ditt om natta, hadde du også desperat ønsket at de skulle dø! Nei de kan ikke flyttes på=( Og ja! De angriper om du nærmer deg! Måkeungene detter tilslutt ned fra taket, og da vandrer de rundt utfor døra og piper noe jævlig! Hvis du da skal inn og ut av bilen/huset, blir du fort en målskive for måkemamma og måkepappa.. :fnise: De klikker i vinkel! hehe..Ellers så trives ungene under biler/tilhengere :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...sikkert det beste=)

Ble ikke kino idag da! Venninna mi måtte være ringevakt på jobben, også var jeg mongotrøtt. Så det var egentlig til det beste kjenner jeg..Så måtte bare sove på sofaen en times tid..

Oh! "Sofies sjokoladeterapi" fra "Cafe Bakeriet" må smakes! En helt utrolig deilig cookie=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom en kjapp tur før jeg køyer!=) Nettopp sett "The notebook" igjen, og kost meg med en liter isbiter :lur:

Sov kun 3 timer inatt, så nå er det lalletid - alene! Sambo dro jo på guttetur idag tidlig, og kommer ikke hjem før søndag kveld. Nå sitter de å griller og småpilser på campingplassen..Blir rart å sove alene igjen. Får aldri sove spesielt bra når sambo er vekke en natt (på byen ol), så blir spennende med 3 netter alene! hehe..I tillegg er de aller fleste av vennenne mine som fremdeles bor her i byen vekkreist eller har full arbeidshelg, så dette blir spennende! hehe..Finner nok alltids på noe=)

Imorgen skal jeg til legen igjen kl 11..Blir spennende med vekt og blodtrykk..

Ellers så har jeg fått kjøpt meg en ammebh og noen topper idag. Ammebhen var jo bare noe av det mest behagelige jeg har hatt på meg på evigheter, så den blir nok ni-brukt fremover=)

Åja! Så har jeg fått vognteppet som mamma har laget til oss..Nydelig=)

Natta godtfolk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fikk du sove litt?

Lykke til hos legen i dag. :)

Du får legge ut bilde av vognteppet hvis du vil. :)

Joda, fikk jo det, men vokna en 2-3 ganger allikavel da, men!

Kan ikke legge ut bilde via min egen data, og sambo har med sin. Så jeg må nok vente noen dager iallefall=)

Gikk jo fint hos legen da..magen vokser jevnt og trutt, masse liv, god hjertelyd, blodprosenten har økt, men litt høyere blodtrykk enn tidligere målt da..120/87, men ikke noe stress. Urinen var helt fin, litt ødemer...Lagt på meg 14kg totalt, men endel av det er vann merker jeg..Så ganske fornøyd=)

Etterpå møtte jeg en venninne, og vi tok oss ei lita shoppingrunde. Fått kjøpt ammeinnlegg, babyolje, undertøy og mat til helga.

Så nå er det full avslapping resten av dagen. Blir fort sliten av å vandre rundt gitt. Merker at jeg ikke orker stort mere sosial samvær idag..hehe..Får vel sette på en film ikveld, og kose meg med smågodt og frukt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo! I kveld kommer sambo hjem igjen=)

Noe mindre hyggelig er at jeg tror jeg merker at en aldri så liten bekkenløsning er i anmarsj..Vondt i halebeinet, og rompa dovner ganske fort vekk..Håper det ikke blir verre.

Isja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...