Gjest itla Skrevet 11. juni 2008 #541 Del Skrevet 11. juni 2008 Heisann! Jeg er innom og gjør meg litt kjent i graviditetsdagbøkene. Må si du har veldig fin ticker, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. juni 2008 #542 Del Skrevet 11. juni 2008 Heisann! Jeg er innom og gjør meg litt kjent i graviditetsdagbøkene. Må si du har veldig fin ticker, altså! Hehe..jo takk det samme frøken=) Hei til deg også forresten! Alltid hyggelig med nye "fjes" i boka=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #543 Del Skrevet 12. juni 2008 Inne og koser i boka di jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. juni 2008 #544 Del Skrevet 12. juni 2008 Men det skulle jo absoutt være lov reka=) Kos ivei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #545 Del Skrevet 12. juni 2008 Da koser jeg litt mer jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. juni 2008 #546 Del Skrevet 12. juni 2008 Da koser jeg litt mer jeg da Da må jo jeg nesten kose tilbake :kys_2: (cola) (rødbrus) :juhu: :juhu: :banantroll: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #547 Del Skrevet 12. juni 2008 Åå :-D Jeg ble koset tilbake av Indo :juhu: Bra du skåler i cola, rødbrus og kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 12. juni 2008 #548 Del Skrevet 12. juni 2008 Kosing? Så koooselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. juni 2008 #549 Del Skrevet 12. juni 2008 Åå :-D Jeg ble koset tilbake av Indo :juhu: Bra du skåler i cola, rødbrus og kaffe Passer seg jo ikke heelt for ei i min tilstand å skåle i alkohyl, så da tok jeg like så godt en mildere versjon=) Kosing? Så koooselig! Jepp, kos er kos=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. juni 2008 #550 Del Skrevet 12. juni 2008 mmmmmmm..idag ble det pannekaker igjen=) Isbiter til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. juni 2008 #551 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva f...? Kvalm IGJEN??? Var litt smådårlig igår, men idag er alt så masse verre..Spydd to ganger på 30 min, men vært kvalm i stort sett hele dag..Er det vanlig eller? Var litt kvalm for to uker siden også, men da bare litt uvel. Er det babyen som presser på magesekken tro? Litt svimmel i tillegg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. juni 2008 #552 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei på deg Indo! Har kvalmen gitt seg? Mmmm..istbiter til dessert hørtes ut som en dessert etter min smak. Sitter og koser meg og med et halvt brett isbiter nå mens jeg skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juni 2008 #553 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei på deg Indo! Har kvalmen gitt seg? Mmmm..istbiter til dessert hørtes ut som en dessert etter min smak. Sitter og koser meg og med et halvt brett isbiter nå mens jeg skriver Hehe..isbiter er nammis ja=) Idag har jeg foreløpig ikke merket noe kvalme heldigvis..har sovet noen timer lengre, så kanskje det er det som gjore susen?=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. juni 2008 #554 Del Skrevet 13. juni 2008 Bra du ikke er kvalm idag Kos deg med isbitene dine :-D håper du får en herlig helg! Har du noen planer eller skal du bare slappe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juni 2008 #555 Del Skrevet 13. juni 2008 Bra du ikke er kvalm idag Kos deg med isbitene dine :-D håper du får en herlig helg! Har du noen planer eller skal du bare slappe av? Ikveld blir det taco og hjemmekos hvertfall. Imorra på dagen skal jeg å sambo på utflukt Setter oss bare i bilen, har med niste, og kjører dit vi føler for=) På kvelden vet jeg ikke enda. Kanskje vi får besøk av eyt vennepar og tar en filmkveld? Søndag sal vi bare sove og slappe av=) Der da?? Plans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 13. juni 2008 #556 Del Skrevet 13. juni 2008 Usj, kvalme er ikke noe kjekt. Men det går heldigvis fort over nå, ikke som den tidligere kvalmen! Kos dere på road trip i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. juni 2008 #557 Del Skrevet 13. juni 2008 Ønsker deg en fiiiiiiin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juni 2008 #558 Del Skrevet 13. juni 2008 Usj, kvalme er ikke noe kjekt. Men det går heldigvis fort over nå, ikke som den tidligere kvalmen! Kos dere på road trip i morgen! Ønsker deg en fiiiiiiin helg! Takk, takk=) Roadtrip og helga generelt blir kos=) God helg til alle sammen!!!Btw! Ikke se "King of California" drittfilm!! Nå driver vi å vasker sofaene=) en i gangen selvsagt, kan jo ikke sitte på gulvet! gammelt ektepar sa du? Vasker sofa på en fredagskveld?? Men for å si det slik..Rød stoffsofa = flekker (selv om vi har hatt de i over ett år, og ikke fått flekker før nå *stolt*) Åsså har vi jo spist taco og sett film, så vi er jo ikke helt kjipe heller! hoho Åsså måtte jeg bare innom kg mens sambo spiller el-gitar på rommet=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. juni 2008 #559 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikveld blir det taco og hjemmekos hvertfall. Imorra på dagen skal jeg å sambo på utflukt Setter oss bare i bilen, har med niste, og kjører dit vi føler for=) På kvelden vet jeg ikke enda. Kanskje vi får besøk av eyt vennepar og tar en filmkveld? Søndag sal vi bare sove og slappe av=) Der da?? Plans? Så herlig! Taco er godt og utflukten hørtes morsom ut Idag var det filmkveld, litt slitsomt, men hyggelig. I morgen blir det jobbing og deretter jentekveld! Søndag skal jeg også bare sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 14. juni 2008 #560 Del Skrevet 14. juni 2008 Har begynt å legge på meg på halsen ser jeg..IIIIIIIIIIK! VIL IKKE! VIL IKKE! Åsså har jeg fått noen bittesmå, men dog synlige strekkmerker helt øverst bakpå venstre legg..Hvorfor kommer de dit da? På leggen liksom? Lyst til å begynne å grine av mindre! Eller ser lårene og rumpa alt annet enn lekre ut med massevis av lyserøde merker og endel cellulitter. Skal aldri mer ha på meg bikiniunderdel offentlig! Gleder meg som en helt til å begynne å trene i slutten av 2008. Skal jogge og løfte vekter til alt blir stramt igjen!! (sier jeg nå) Sorry, måtte bare syte litt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå