Niennah Skrevet 8. juni 2008 #521 Del Skrevet 8. juni 2008 *gir en gulrot...og et eple* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. juni 2008 #522 Del Skrevet 9. juni 2008 33 uker Så herlig med koldtbord og kaker Det har nemlig ikke jeg spist, så synes du er heldig!! :-D Men du kan få en gulerot altså *her* Ha en flott mandag Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. juni 2008 #523 Del Skrevet 9. juni 2008 Takk, takk=) hehe Idag stod både jeg å sambo opp halv 4 dårlig vær ute, så har ikke dårlig samvittighet heller! Så tusler rundt i pysjbukse og sambos t-shirt enda..Skal ikke gjøre noe som helst idag har jeg bestemt meg for, og det er herlich=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juni 2008 #524 Del Skrevet 9. juni 2008 Halv fire? Herlig! Lykke til med å få sove i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. juni 2008 #525 Del Skrevet 9. juni 2008 hehe..våkna i 12tida, og dubba av til halv2. Så stod jeg opp en halvtime for å spise frokost, så gikk jeg inn igjen til sambo og dubba av og på til halv4..Men er faktisk ganske trøtt allerede kjenner jeg Babyen tar hvertfall nok energi! Nå driver han og romsterer villt der inne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juni 2008 #526 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, du har jo ferie OG er snart høygravid, så greit å sove så mye og lenge man kan uten å ha dårlig samvittighet. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 9. juni 2008 #527 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjipt vær her i dag også, så jeg lå på sofaen en time etter jobb jeg også. Skjønner hva du mener, jeg får også litt dårlig samvittighet av slikt dersom det er fint vær her ute. Jeg har faktisk allerede spist en monstergulrot, men nå lurer jeg på å gå på butikken å kjøpe en pose ostepop... Tenker å spille gravid-med-merkelige-lyster-kortet overfor samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. juni 2008 #528 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, du har jo ferie OG er snart høygravid, så greit å sove så mye og lenge man kan uten å ha dårlig samvittighet. :-D Ja nettopp=) Var akkurat det jeg sa til sambo..Må benytte meg av det nå når jeg kan Kjipt vær her i dag også, så jeg lå på sofaen en time etter jobb jeg også. Skjønner hva du mener, jeg får også litt dårlig samvittighet av slikt dersom det er fint vær her ute. Jeg har faktisk allerede spist en monstergulrot, men nå lurer jeg på å gå på butikken å kjøpe en pose ostepop... Tenker å spille gravid-med-merkelige-lyster-kortet overfor samboer. Ja det kortet må spilles ut, helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #529 Del Skrevet 10. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. juni 2008 #530 Del Skrevet 10. juni 2008 ÆæÆæÆæ! Høygravid om 10 dager jo..hvor blir tida av? Høljer ned utafor..Elsker lyden av regn og vind, så da passer det bra at jeg bor her jeg bor=) Masse liv i magen er det også..Beveger seg og hikker som bare det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. juni 2008 #531 Del Skrevet 10. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 10. juni 2008 #532 Del Skrevet 10. juni 2008 Link i dagboka mi til tråd om gratispakker og bleiebøtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #533 Del Skrevet 10. juni 2008 Åå Det er helt egent følelse når man sitter inne og hører regnet tromme på taket, og så sitter man inne og er kjempe nær regn og vind, men likevel er man helt varm Deiligste følelsen jeg vet om egentlig, har også lyst på regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. juni 2008 #534 Del Skrevet 10. juni 2008 Link i dagboka mi til tråd om gratispakker og bleiebøtte. Iler inn å sjekker asap! Takk=) Åå Det er helt egent følelse når man sitter inne og hører regnet tromme på taket, og så sitter man inne og er kjempe nær regn og vind, men likevel er man helt varm Deiligste følelsen jeg vet om egentlig, har også lyst på regn Ja det er det! Spesielt når man skal sove=) Herregud så hormonell jeg er idag..Egentlig i et skikklig dritthumør! Hadde lyst til å kvele alle kundene i butikkkøa iste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #535 Del Skrevet 10. juni 2008 Hadde lyst til å kvele alle kundene i butikkkøa iste! Det hadde vel tatt seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. juni 2008 #536 Del Skrevet 10. juni 2008 Det hadde vel tatt seg ut Ja, det hadde nok ikke blitt spesielt populært nei=) Nei, håper humøret er bedre når jeg våkner imorra tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. juni 2008 #537 Del Skrevet 11. juni 2008 God morgen Indo :-D Hvordan er formen og humøret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. juni 2008 #538 Del Skrevet 11. juni 2008 Joda! Humøret er myye bedre idag kan man si=) Begynt å bli ganske trøtt igjen og litt hodepine, men ellers er alt i sin skjønneste orden! Skal innom dagbøkene deres seinere idag, for nå skal jeg på cafe med ei god venninne...tudeluuuuu=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. juni 2008 #539 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei sveis! Håper det står bra til med deg. Tenk, snart høygravid Tida flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. juni 2008 #540 Del Skrevet 11. juni 2008 Joda, står bare bra til med meg=) Litt vondt i ryggen da, men men..skal ikke klage! Snart høygravid ja..Iiiiiiik! Skal jo snart få ansvar for et lite knøtt jo Nettopp sett film..Blackbook! Veldig bra film, den må dere se=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå