Gjest Indo Skrevet 20. mai 2008 #481 Del Skrevet 20. mai 2008 Duste-NAV! Er 15 dager siden jeg leverte inn søknaden, men ingen engangsstønad i sikte ennå..Snakka med ei dame der på fredag, og hun sa at søknaden hadde blitt innvilget 13 mai..javel ja..hvor blir pengene av da? 7 dager siden det, snart 8..Det er jo Masse som skal kjøpes og bestilles, så er litt utålmodig nå kan man si..Menmen ikke noe jeg kan gjøre med fra eller til.. Formen ellers er god..Vondt i ryggen og vanskelig å finne gode sitte/liggestillinger, men kan liksom ikke klage siden det er den eneste plagen jeg har "bank-i-bordet". Har heller ikke hatt halsbrann på noen uker nå=) Åsså har vi vært på svangerskapskurs idag igjen. Var med fysioterapeut, og lærte litt om spedbarns utvikling.. Imorgen har mamma og pappa sølvbryllupsdag, så da skal vi ut å spise middag. Tenkte på å kjøpe en flaske champagne og en fin blomsterbukett som en liten oppmerksomhet til de. Vil liksom ikke kjøpe noe nyttig til en slik annledning..Så kan de kose seg litt seinere=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. mai 2008 #482 Del Skrevet 20. mai 2008 Treg saksbehandling?! Har fått pengene, jeg. Ble overraska over at de kom så kjapt. De er nok like rundt hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 20. mai 2008 #483 Del Skrevet 20. mai 2008 :slåss: Jeg å vil ha! Helst igår!!!=) Nå er ikke tålmodighet blant mine dyder riktignok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. mai 2008 #484 Del Skrevet 22. mai 2008 hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. mai 2008 #485 Del Skrevet 22. mai 2008 hei Hei selv=) Ja da er det bare å rope ut! FERIEEEEEEE! Eneste som gjenstår er å tusle meg bort på posten imorra for å poste noen egenmeldingsskjemaer til skolen, og å lever selve oppgavene. Men det er jo gjort på et tastetrykk, og gjøres imorra. Alt e ferdigskrevet og nå kan jeg nyyte moen digge måneder fremover!=) Fremdeles ingen NAV-penger i sikte, enda jeg fikk et brev hvor de sa at jeg skulle få pengene utbetalt i forrige uke..Er så helteit at jeg tror jeg døøør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. mai 2008 #486 Del Skrevet 22. mai 2008 Åååh, heldige du! Nyyt, nyt, nyt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 22. mai 2008 #487 Del Skrevet 22. mai 2008 Så deilig med ferie, skulle ønske det var meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. mai 2008 #488 Del Skrevet 22. mai 2008 Åååh, heldige du! Nyyt, nyt, nyt! :-D Ja, gjett om jeg skal=) Å nå er jo det heller ikke lenge igjen til du har ferie! Så deilig med ferie, skulle ønske det var meg! =) Sa til meg selv at når skolen var ferdig, så skulle jeg begynne å få ferdi alt baby-stæsjet..Så når den pokkers engangsstønaden kommer seg inn på den kontoen hvor den hører hjemme, så blir det stellebord, mykbag og klær/tepper ol. Tenkte jeg sku vaske vogna i juni før jeg blir alt for stor, så det seg jeg virkelig frem til. Ellers får jeg bare godta at kontor-kroken på soverommet vårt hvor senga skal stå, må være der noen uker til. Selv om sambo aldri i verden kommer til å bruke pulten da! menmen, skal føye meg litt til=) Var innom naboen til foreldrene mine en kjapp tur. De fikk en liten sønn for 6 dager siden, og han var helt nydelig! Massevis (å da mener jeg MASSEVIS) av mørkt hår på en liten pjokk! Nå er det heller ikke ofte jeg har sett virkelig nydelige nyfødte før, men han her var bare såå knallsøt!=) Rart og tenke på at jeg snart har en slik liten en selv :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. mai 2008 #489 Del Skrevet 22. mai 2008 Har forresten fått cravings på å tygge isbiter! Har tatt meg selv i å bli veeeldig glad når jeg kommer på spisesteder hvor de har knuste isbiter i vannet. Lettere å tygge fler i gangen da=) Åsså er det stas når isbitene i vannglasset mitt her hjemme blir så små at de knuses lett I tillegg er både tomat og banan godt nå. Ingen av disse har jeg likt spesielt godt tidligere..Var i dåp i helga, og hadde mest lyst til å ta all koldtbordpynten bestående av oppskjært tomat over på mitt eget fat..men det hadde jo sett en tanke teit ut, så tok bare noen da MmmmMmm..NAM=) Meen så har sjokoladesuget kommet tilbake da, men prøver å holde meg i skinnet. Men har såå lyst på noe søtt etter varm mat bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 23. mai 2008 #490 Del Skrevet 23. mai 2008 Her går det i vannmelon og fersk ananas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 24. mai 2008 #491 Del Skrevet 24. mai 2008 Her går det i vannmelon og fersk ananas. Nam, nam=) Idag har jeg solt meg og fått vaska masse klær..Så spiste vi middag hos svigers, og bare slappa heelt av=) Har hatt så sinnsykt vondt i ryggen og på sidene de siste dagene..Skikkelige mensmurringer..Ringte til føden tidligere idag, og hun dama sa at det nok helt sikkert var junior som pressa seg nedover. Siden jeg ikke hadde verken blødninger eller livmorsammentrekninger samtidig, var det nok ingen fare heldigvis..For noen timer siden fikk jeg ganske vondt i den nederste delen av magen, men nå er jeg heelt fin igjen..Ikke vondt i ryggen heller. Har slitt veldig med ryggen de siste ukene (spesielt når jeg har sittet osv), men nå har jeg mest lyst til å ta meg en laaang gåtur, for jeg er helt pigg=) Kanskje babyen har festa seg? Lov å håpe hvertfall=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 25. mai 2008 #492 Del Skrevet 25. mai 2008 Isbiter er jo ikke det verste du kan spise. Spennende at du merker at det egynner å nærme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 26. mai 2008 #493 Del Skrevet 26. mai 2008 Da var vi kommet til uke 31 gitt! Wohoo=) Legger ut nytt magebilde de nermeste dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 26. mai 2008 #494 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm, jeg hadde skikkelige murringer i går. Var faktisk litt ubehagelig. Tenkte å nevne det for jordmor i morgen. Gleder meg til å se magebilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 26. mai 2008 #495 Del Skrevet 26. mai 2008 Da kom endelig pengene fra NAV akkurat når banken stengte(halv 4), så skal hente stellebordet imorra siden de ikke hadde flere på lager idag, kommer en ny leveranse i morgen, bestillt mykbag som kommer neste torsdag, kjøpt oss en flott gassgrill(sambos våte drøm ), ny støvsuger og mange andre småting. Imorgen skal jeg kjøpe litt babystesh (bare måå), før vi henter stellebordet, innvier grillen og drar på svangerskapskurs igjen! Da skal vi snakke om fødselen visstnok.. Ikveld har jeg vært ute på kafe med to venninner. Hun ene er også gravid, så det ble jo litt babyprat da=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 26. mai 2008 #496 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm, jeg hadde skikkelige murringer i går. Var faktisk litt ubehagelig. Tenkte å nevne det for jordmor i morgen. Gleder meg til å se magebilde. Ja, spør henne, og oppdater meg etterpå=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. mai 2008 #497 Del Skrevet 27. mai 2008 Du er selvfølgelig inviter i bryllupet mitt da Indo Ha en fin ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 27. mai 2008 #498 Del Skrevet 27. mai 2008 Oppdatert i boka mi. Var helt vanlig, når et lite hode begynner å presse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. mai 2008 #499 Del Skrevet 27. mai 2008 Du er selvfølgelig inviter i bryllupet mitt da Indo Ha en fin ettermiddag Ja, det er best det!=) Looking forward to it!=) Oppdatert i boka mi. Var helt vanlig, når et lite hode begynner å presse på. " jordmødre med samme mening...flotte saker=) Iler inn å leser nåååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. mai 2008 #500 Del Skrevet 27. mai 2008 Fine dagen! Sola har skint i ett sett (litt kjølig, menmen), og vi har vært ute å spist lunch, handla noen nye sommerklær (en rosa knallfin kjole og svart capri/shorts)..Så grilla vi middag på nygrillen, dro på svangerskapskurs og leide oss en film og kjøpte snop=) Tidlig sommerferie er tingen gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå