Gjest Reka Skrevet 8. mai 2008 #441 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva er rammeskeiv? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. mai 2008 #442 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva er rammeskeiv? :klø: hehe..helt skjev. Når junior ligger med rumpa ut på ene siden av magen, og andre siden er nærmest flat av den grunn=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. mai 2008 #443 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, nå tar jeg helg=) Fått lest litt da, men nå stikker jeg ut på en tusletur i sola=) Bort på butikken for å kjøpe iiiiis! Daim-is rettere sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. mai 2008 #444 Del Skrevet 10. mai 2008 hehe..helt skjev. Når junior ligger med rumpa ut på ene siden av magen, og andre siden er nærmest flat av den grunn=) Aha! Da skjønner jeg Må se morsomt ut Ha en flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. mai 2008 #445 Del Skrevet 10. mai 2008 Sliiten! Dagen begynte rolig og greit med en lengre rusletur i fiiineværet. Så solte jeg meg en times tid, også slappa vi av. Dro ned på stranda for å grille sammen med ymse ukjente og kjente mennesker. Grilla vel til klokka 9, så dro vi med oss et dusin folk opp i leiligheten, og fortsatte festivitetene her til 12. Har vært opplagt og i et godt humør i hele dag, så det gikk faktisk veldig greit det da=) Nå har de dratt på byen, jeg har rydda, og satte med ned med pølse i brød og et stort glass isvann, slengte beina opp på en stol, og sank godt ned i stolen...mmmm..skal hente sambo i 3 tiden, så blir nok sittende å surfe en tid tenker jeg. Og det er faktisk så varmt at man kan gå ute i singlet as we speak.. Og hva har vi lært idag?? Jo, at et stk solbrent rød nese og grønnskimrende øyenskygge går serdeles dårlig ilag! Fant jeg ut for 10 min siden da jeg så meg i speilet for første gang på mange timer!! hoho..herlig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. mai 2008 #446 Del Skrevet 10. mai 2008 rød nese og grønn øyenskygge (jeg er sikker på at det var fint altså ) Håper du har hatt en fin kveld, virker sånn fordet om du er sliten! Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. mai 2008 #447 Del Skrevet 10. mai 2008 rød nese og grønn øyenskygge (jeg er sikker på at det var fint altså ) Håper du har hatt en fin kveld, virker sånn fordet om du er sliten! Sov godt hehe..ja hørtes ikke det lekkert ut vel?? Hadde sett greit ut om ikke nesen hadde blitt solbrent da! Gjorde jo det da jeg gikk ut liksom Joda, kvelden var fin den=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. mai 2008 #448 Del Skrevet 10. mai 2008 Nattens sang på repeat: Guns `N Roses - Don`t cry..Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. mai 2008 #449 Del Skrevet 12. mai 2008 29 uker!!=) Nå merker jeg at ukene begynner å gå fort igjen=) Ute er det sol og finevær, men jeg må sitte inne å pugge pensumstoff...blææææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 12. mai 2008 #450 Del Skrevet 12. mai 2008 Kan du ikke sitte ut å pugge pensumstoff? Nå er det ikke lenge til iallfall! Kommer du i mål med alt som må gjøres og kjøpes før babyen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #451 Del Skrevet 12. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. mai 2008 #452 Del Skrevet 12. mai 2008 Kan du ikke sitte ut å pugge pensumstoff? Nå er det ikke lenge til iallfall! Kommer du i mål med alt som må gjøres og kjøpes før babyen kommer? Det jeg driver å leser på nå ligger inne på dataen, og om jeg har med den ut, så er det gjenskinn uansett hvor jeg vender skjermen slik at jeg ikke får sett noen ord (har prøvd det). vi skal kjøpe stellebord om noen dager når engangsstønaden tikker inn på konto, bilstol fikser vi i slutten av juni, og vogn og seng har vi. SÅ jeg må kjøpe noen flere babyklær og handduker og bleiebøtte og slike ting, men har ferie fra 22 mai, så får tid på meg til å fikse alt ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 12. mai 2008 #453 Del Skrevet 12. mai 2008 Mye som skal ordnes, ja. Har du sett lista mi? Tipper ukene går ENDA fortere når vi bikker 30 uker. Og det er ikke lenge til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 12. mai 2008 #454 Del Skrevet 12. mai 2008 Har dere bestemt dere for bilstol forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #455 Del Skrevet 12. mai 2008 Innom med en mandagskveld-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. mai 2008 #456 Del Skrevet 12. mai 2008 Mye som skal ordnes, ja. Har du sett lista mi? Tipper ukene går ENDA fortere når vi bikker 30 uker. Og det er ikke lenge til!! Har sett den korte lista di ja=) hoho..ja mye som skal ordnes på relativt kort tid! Tenk det da..ikke lenge igjen til vi når 30uker nei..hvor blir tiden av? Har dere bestemt dere for bilstol forresten? Tror vi går for å leie..Jeg synes at bilstolen så grei ut, men skal jo selvfølgelig kjenne på tyngden først=) Innom med en mandagskveld-klem Klem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. mai 2008 #457 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Magebilde tatt 28+2 Øh...neivel? Hva skjedde her da? Hvorfor gikk ikke det denne gangen? Endret 12. mai 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 12. mai 2008 #458 Del Skrevet 12. mai 2008 Prøv igjen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #459 Del Skrevet 12. mai 2008 Prøv igjen! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. mai 2008 #460 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Okei..Forsøk 4! Jeej! Da gikk det=) Bilde tatt 28+2 Endret 12. mai 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå