Niennah Skrevet 5. mai 2008 #421 Del Skrevet 5. mai 2008 Sjarmøretappen du liksom. Vi har gått opp like mye i vekt, nesten. Har gått opp 6-7 kg totalt. Blir spennende å se hvordan siste trimester blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 5. mai 2008 #422 Del Skrevet 5. mai 2008 Jojo..Må få leve i troa! Ikke ødelegg min visjon frøken :slåss: Blir spennende med vekta videre ja..Så lenge jeg legger på meg under 15 kg skal jeg være fornøyd, og det kan jo virke som om det skal gå bra..Men igjen..you never knoow..Spesielt med tanke på at søtt smaker litt bedre nå enn tidligere i svangerskapet, og at matlysten er helt på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 5. mai 2008 #423 Del Skrevet 5. mai 2008 Sorry! Væssegooo!! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 5. mai 2008 #424 Del Skrevet 5. mai 2008 mmmmm...okay! Du er tilgitt for denne gang=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 5. mai 2008 #425 Del Skrevet 5. mai 2008 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #426 Del Skrevet 6. mai 2008 Happy tuesday!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. mai 2008 #427 Del Skrevet 6. mai 2008 Idag er jeg i et ræva humør. Trøtt og småkvalm og vondt i ryggen. Brakk meg faktisk isted, men spydde heldigvis ikke da. Hodepinen er også på vei tilbake, så jeg driter i å pugge pensum idag. Tar det imorra..Føler meg som det hormontrollet Igår heiv jeg fjernkontrollen i veggen slik at vi har den bulken der nå, og kontrollen gikk i tusen biter. Sambo dreiv å fyrte meg opp til tusen selv om jeg sa ifra at jeg var hormonell som fy (joda, innså det faktisk helt på egenhånd ). Endte med at jeg begynte å grine, også fikk jeg kos og trøst og alt ble bra igjen. Merkelig hvor fort de hormonbølgene går over etter noen tårer. Åsså var det helt fantastisk å knuse kontrollen.. Gud bedre som den mannen klarer å gjøre meg forbanna. Men han er egentlig så søt at jeg blir fort blid igjen. Han kjenner meg godt kan man si=) Men anyhow..Fødselskurset starter i kveld klokka 18.00..Gleeder meg, og håper humøret stiger til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. mai 2008 #428 Del Skrevet 6. mai 2008 Happy tuesday!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 6. mai 2008 #429 Del Skrevet 6. mai 2008 Du kan kjøpe en sånn myk ball å klemme på når du blir sint. (også lager de ikke bulker i vegger og sånt heller) Men hormoner kan være skumle greier, altså. Greit at man er klar over det selv, men de ER nå der og herjer uansett. Spennende med kurs, må få høre hvordan det var. Tror vi skal neste måned en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. mai 2008 #430 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja hormoner kan være skummelt. Som regel skjønner jeg ikke selv at de er der, men det har jeg sagt til sambo, så det er han inneforstått med. Har også opplevd å le så mye av noe på tv (AFV ) at jeg tårer, og rett etter går latteren over i krampegråt. Virker som om hjerna ikke oppfatter at det er lattertårer i byrjan=) Eller offentlig grining av nada og nix. Men sambo elsker å fyre meg når hormonene er på sitt verste..En ordentlig morroklump en han! Tror ikke en myk ball hadde hjulpet meg, da jeg føler en enorm trang til å ødelegge livløse gjenstander som har provosert meg av en eller annen grunn (hoho..det der hørtes jo bare fælt ut). Klarer jo som regel og oppføre meg som et nogenlunde sivilisert mennesken jeg også, så er ikke så mye som blir ødelagt heldigvis=) Yes...Kurs-info kommer sikkert ikveld en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 6. mai 2008 #431 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan du logge deg på msn? Må spørre om noe. Skjemagreier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 6. mai 2008 #432 Del Skrevet 6. mai 2008 Huff, jeg kan også bli ulogisk sint på ting i blant, og det er godt å kaste ting litt! Pleier å begrense seg til å slå hardt i pc-skjermen da (den gang jeg hadde ctr-skjerm, masse merker etter ringene mine i glasset ). Lenge siden sist, kanskje jeg er blitt mer avslappet med årene? Gleder meg iallfall ikke til hormonene begynner! Lykke til i kveld, nå begynner det å nærme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 6. mai 2008 #433 Del Skrevet 6. mai 2008 Tænk ju! Må man legge ved noe papirer som bekreftelse på at man har vært heltidsstudent forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #434 Del Skrevet 6. mai 2008 Ha en fin kveld på fødekurs!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. mai 2008 #435 Del Skrevet 6. mai 2008 Huff, jeg kan også bli ulogisk sint på ting i blant, og det er godt å kaste ting litt! Pleier å begrense seg til å slå hardt i pc-skjermen da (den gang jeg hadde ctr-skjerm, masse merker etter ringene mine i glasset ). Lenge siden sist, kanskje jeg er blitt mer avslappet med årene? Gleder meg iallfall ikke til hormonene begynner! Lykke til i kveld, nå begynner det å nærme seg! Ja, det er så utrolig deilig å delje løs på gjenstander når trykket blir for hardt Ulogisk, men dog. Tænk ju! Må man legge ved noe papirer som bekreftelse på at man har vært heltidsstudent forresten? Jeg gjorde ikke det hvertfall, og hun dama i skranken sa heller ingenting på dette. Ja, da har jeg vært på svangerskapskurs. Helt ok, men hun eine jordmora var en tanke "bla-bla-bla" om dere skjønner! Var egentlig bare en bli-kjent kveld nå, så skal vi snakke med psykolog neste gang. Virka som greie folk da hvertfall=) Først satt vi alle parene sammen og hørte på jordmødrene som snakket om utstyr og diverse, så ble vi jentene flyttet inn på ett eget rom, mens mennene satt igjen i det første rommet. Presenterte oss for hverandre, og snakket litt om løst og fast. Og imorra skal jeg visst på tannlegen=( VIL IKKE! Tannlegeskrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. mai 2008 #436 Del Skrevet 6. mai 2008 hahaha..Nå er magen rammeskeiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 6. mai 2008 #437 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvor mange par var det? Lykke til hos tannlegen. Har utsatt det, jeg. Får dra når jeg er ferdig å gå gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. mai 2008 #438 Del Skrevet 6. mai 2008 Vi var 7 par, men skal være 8. Har ei venninne som skal på samme kurs, men hun hadde kveldseksamen idag, så hun kommer neste gang. Helt grei størrelse på gruppa synes jeg. Hadde utsatt det selv dersom jeg kom på timen før i ettermiddag. For sent å utsette da liksom. Men det blir ingen eventuell borring i dette svangerskapet, det er sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 7. mai 2008 #439 Del Skrevet 7. mai 2008 Da er tannlege timen vel over. Var der inne i 5 min faktisk. Alt så veldig greit ut, med unntak av et mini-hull som hun tar om et års tid. Hun var skeptisk til å legge meg ned på stolen i det hele tatt, og hun hadde rett. Ble så svimmel at jeg så stjerner etter noen få minutter, så det var jo bra at alt så greit ut=) Kosligste - og korteste tannlegetimen i år sa hun=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 8. mai 2008 #440 Del Skrevet 8. mai 2008 Hadde alle tannlegetimer vært så greie, hadde det jo ikke vært noe problem nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå