Gjest Indo Skrevet 22. april 2008 #381 Del Skrevet 22. april 2008 Vært slapp på internettfronten de siste dagene gitt. Har hatt en jævlig av/på hodepine siden lørdag, så orker ikke se på skjermen noe særlig lenge i gangen. Må bruke de gode stundene på eksamensoppgaver og shait! Sikkert en blanding av dårlige lesebriller, pollensesong uten medisiner og en lett forkjølelse. Ellers så er vogna på plass! Fikk låne ei eldre Simo-vogn, som faktisk så ganske grei ut. Trenger såklart en god vask og en ny vognpose, men thats it! å sola skinner og varmer, og har hatt solings-besøk idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 22. april 2008 #382 Del Skrevet 22. april 2008 Oioi, vogn på plass, da begynner jo ting å ordne seg. Så heldig du var som fikk låne da, barnevogn er jo ganske dyrt. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. april 2008 #383 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, kjekt å kunne låne slikt=) Spesielt siden de vokser så fort ut av vogna. Kan heller investere i en annen vogn når den tiden kommer! Er så fysen..Men vet ikke på hva..Aprikos kanskje? eller skalldyr..Ja..skalldyr er tingen! Åh..Nå fikk jeg sååå lyst på reker, sitron og majones på loffskive..og hummer og kreps og nam! Eller potetball...Nei! Må slutte å tenke på mat jeg ikke har i kjøleskapet mmm.. I går så jeg en fot i siden min..Tror junior lå på tvers :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. april 2008 #384 Del Skrevet 22. april 2008 ÅÅh, reker! Har akkurat kommet fra butikken. Bare måtte ha sjokkis. Hvordan kan du se at det er en fot? Jeg ser bare bungler, jeg. Men hva hun gjør eller hva det er som stikker ut hvor det aner jeg ikke. Kjennes ut som at hun tar salto av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. april 2008 #385 Del Skrevet 22. april 2008 ÅÅh, reker! Har akkurat kommet fra butikken. Bare måtte ha sjokkis. Hvordan kan du se at det er en fot? Jeg ser bare bungler, jeg. Men hva hun gjør eller hva det er som stikker ut hvor det aner jeg ikke. Kjennes ut som at hun tar salto av og til. Kan jo likegodt være en arm, men tror det var en fot siden sparkene var så harde og mange. Kom ut en liten søt kul gang på gang som liksom sveipa over huda og kicka til=) Dette er på min venstre side, hvor majoriteten av sparkene treffer...Salto taes det her og i hytt og gevær. Kjennes det ut som hvertfall! =) Mmm..Sambo kom hjem me en overraskelse bak ryggen sin=) Vært innom foreldrene sine og knappa til seg noen helt ferske, fremdeles varme Kanel i svingene..nammis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. april 2008 #386 Del Skrevet 23. april 2008 reker.. Mmm, nå ble jeg sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 23. april 2008 #387 Del Skrevet 23. april 2008 Du har skifta avatar jo! Den var søt! Men dog ikke heelt reka=) How`s it swinging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 23. april 2008 #388 Del Skrevet 23. april 2008 Sitter å lekker fra venstre bryst.. Føler meg såå lekker! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 24. april 2008 #389 Del Skrevet 24. april 2008 Det er nesten umulig å sove godt om natta nå synes jeg. De siste nettene har det vært tungt å puste når jeg ligger enten på ryggen eller på sidene, og jeg klarer ikke puta lengre. Har byttet den ut med ei utrolig stygg julepute jeg fikk en eller annen gang. Grusom å se på, men helt hærlig å ligge på. Megamyk og deilig stoff=) Men får vondt i nakken av den når morgenen kommer. Så må jeg legge ei anna pute halvveis under ryggen for å kunne sove okey. Trives nå best på høyre side, men den skuldra har jeg kronisk vondt i. Sover jeg på venstre side hører jeg både mine og sambos hjerteslag. En anelse forstyrrende. Jeg er normalt sett en magesover som ikke liker hodepute og har vansklig for å sovne i andre stillinger enn på magen, så dette sliter jeg mye med. I tillegg har jeg syke mareritt ofte nå, og må opp minst en gang om natta for å gå på do i tillegg. Er det for masse å be om en god natts søvn?? Er heller ikke spesielt trøtt om dagene lengre, noe som passer meg helt ypperlig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. april 2008 #390 Del Skrevet 24. april 2008 innom og leser litt! her går det fremover ja, over 26 uker allerede. kos deg med junior på innsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 25. april 2008 #391 Del Skrevet 25. april 2008 Hei igjen Kjenner igjen det med sovinga - selv om magen er Mini. Om jeg ligger pa ryggen kommer det kynnere med en gang.. (om jeg ligger helt flatt ut - ikke san pa sofan lissom) og i tillegg driver snuppa automtisk med gymnastikk! Det er min sikre metode det na, om hun ikke vil sparke nar noe legger handa pa magen - legger jeg meg rett og slett ned pa gulvet og der kommer det reaksjoner med en gang! rart det der Sa jeg har har sovet pa siden siden uke 16 jeg, ikke mye variasjoner her i garden nei... Kjedelig dag pa jobben igjen.... Godt jeg har noen "ofre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 25. april 2008 #392 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) hehe..jeg driver å skal finpusse å få inn noen ord til i ei oppgave, meeeen d er jo så kjedlig, så du får være "offer" du også=) Og junior har turnet siden rundt kl 11..han er overalt på en gang=) :rødme: Og han liker ribbeina svært godt! Igår måtte jeg stoppe bilen å gå ut å strekke på meg og dytte han vekk..hihi Endret 25. april 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 25. april 2008 #393 Del Skrevet 25. april 2008 *fnis* Mange oppgaver igjen nå? Blir det skriving i helga eller slipper du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 25. april 2008 #394 Del Skrevet 25. april 2008 *fnis* Mange oppgaver igjen nå? Blir det skriving i helga eller slipper du det? Har innlevert oppgave nr 2 nå (3 dager før fristen), og kommentert på en annen oppgave. Skal kommentere to oppgaver til idag, og to på mandag(andre studenters oppgaver), så tar jeg fri på tirsdag=) Så etter det skal jeg kommentere 5 oppgaver til, videreutvikle de to oppgavene jeg har levert inn til sluttoppgaver og så har jeg ei pensumprøve på 4timer som jeg må pugge til. Utenom den pensumprøven har jeg med andre ord bare sjarmøretappen igjen=) Ferdig senest 27mai, men tror nok jeg kan ta ferie 24 mai! Så nå skal jeg se friends, vaske gulvet, sette på ei maskin med klær, og kommentere to prøver. Hvis de er like elendig skrevet som den jeg nettopp har kommentert, blir jeg fort ferdig. Poenget med å kommentere hverandres oppgaver er å gi konstruktiv kritikk som vi kan forandre oppgavene våres etter. Så tar jeg lørdag og søndagsfri med god samvittighet! *hurra* Duda N? Helgeskriving på deg, eller har du noen andre skumle planer for helga?=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. april 2008 #395 Del Skrevet 25. april 2008 Du har skifta avatar jo! Den var søt! Men dog ikke heelt reka=) How`s it swinging? Japp, det var tvangsskifting, men jeg trives ikke med den.. Så prøver å finne meg en ny som er litt mer Reka.. Tar gladlig imot tips Good helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 25. april 2008 #396 Del Skrevet 25. april 2008 God helg du også! Kjempeherlig med helg når man virkelig har gjort seg fortjent til å ta helt fri, det er jo ikke alltid så lett når man studerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 25. april 2008 #397 Del Skrevet 25. april 2008 Veiledning av andre studenters oppgaver gjør vi også. Veldig greit. I begynnelsen var vi kanskje litt snille med hverandre, men nå går det på den konstruktive kritikken som vi skal gi. En læring det også, og det har vært obligatorisk på studiet. Jeg må gjøre noe praksisarbeid i helga, men det er greie oppgaver så helga blir på en måte ikke ødelagt av skolearbeid. Det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 25. april 2008 #398 Del Skrevet 25. april 2008 Japp, det var tvangsskifting, men jeg trives ikke med den.. Så prøver å finne meg en ny som er litt mer Reka.. Tar gladlig imot tips Good helg Skal si ifra dersom jeg kommer over noe "brukbart" =) Good helg til deg også! God helg du også! Kjempeherlig med helg når man virkelig har gjort seg fortjent til å ta helt fri, det er jo ikke alltid så lett når man studerer. Ja, det er helt sant. Mye deiligere å ha fri når man vet at man har gjort det man skulle og mere til enn når man vet at "åh! Det og de BURDE jeg ha gjort før helga". Eneste som er kjipt er at sola er borte nå... Veiledning av andre studenters oppgaver gjør vi også. Veldig greit. I begynnelsen var vi kanskje litt snille med hverandre, men nå går det på den konstruktive kritikken som vi skal gi. En læring det også, og det har vært obligatorisk på studiet. Jeg må gjøre noe praksisarbeid i helga, men det er greie oppgaver så helga blir på en måte ikke ødelagt av skolearbeid. Det er deilig. Ja, jeg var vel også litt snillere før, men nå blei jeg skikkelig provosert og hadde problemer med å holde meg konstruktiv. Ei oppgave med kun vrøvl og ingen holdepunkter, kildeliste eller noe. Han som skrev den MÅ ha vært dopa/full når han skrev oppgava! hehe..Men lett å kritisere den da, den skal han ha=) Bra du kun har greie oppgaver å sysle med i helga. Så får vi håpe at sola holder seg vekke når du skal skrive, og dukker opp nor du e ferdig=) Good helg=) Nå tar jeg helg fra skolearbeid og går å setter en pizzadeig. Noe skal man vel ha igjen for at man har jobba i pizza-sjappe og derfor er en mester på pizzabunner=) hehe.. Imorra tror jeg jaggu med jeg skal være sosial på kveldstid og dra på vors eller noe. Sambo skal i bursdag til en ny kollega, men er er så mange ukjente tryner at jeg rett og slett ikke gidder. Bedre og være sammen med fulle venner enn fulle ukjente=) Og på søndag er svigermor 50 år, så da skal vi dit på kake og kaffeslaberas=) Så har helga planlagt hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 27. april 2008 #399 Del Skrevet 27. april 2008 Hatt en bra helg? Hørtes ut som du hadde nok av planer iallfall... Jeg ble nesten litt matt bare av å lese om de. Lat for tiden, neida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 27. april 2008 #400 Del Skrevet 27. april 2008 Så du er pizzabunnmester? *misunne* Pizzabunner er vaaaanskelig. Blir sånn toro-pizzabunn som man tilsetter vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå