Midnattsol Skrevet 11. april 2008 #321 Del Skrevet 11. april 2008 Så fin mage! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. april 2008 #322 Del Skrevet 11. april 2008 Så fin mage! :-D Takk, takk=) Skal du legge inn flere bilder av din mage snart da? hehe..Er så kjekt å se på bilder av andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. april 2008 #323 Del Skrevet 11. april 2008 TROR forresten småen tissa i dag tidlig..Magen dirra liksom, og jeg har hørt at når babyene tisser, så blir fostervannet varmere slik at de får skjelvinger, og da rister magen! hehe..så det lå jeg å så for meg og smålo litt for meg selv=) Også kjente jeg mange små, rytmiske dunk etter hverandre igår..Helt ulikt sparkene og bevegelsene han lirer av seg daglig ellers..Så da tror jeg han hikka :rødme: Har forresten begynt å få vondt i korsryggen, og bekkenet lager skumle knekkelyder når jeg går. Ikke vondt på noen måte, men håper ikke det utvikler seg til bekkenløsning bare. Tenk så tungt dette vil komme til å bli i lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. april 2008 #324 Del Skrevet 11. april 2008 Bilde ja..får se om det ikke blir et snart. Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 12. april 2008 #325 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Idag har jeg tatt meg sjøl i nakken og tvnget meg selv til å støvsuge, vaske gulv(sikkert 3-4mnd siden sist eller no ), vaske klær, rydde på kjøkkenet og tørke støv. Så nå er jeg fornøyd med meg selv=) Vi hadde en sein middag, åsså skal vi kose oss med vafler og film på tv snart..Gammelt ektepar ja? hehe..er så koslig atte..Var sosial nok igår, så idag blir det sløvings.. Husvask er et slit, spesielt når tiden går så fort, syns det er en uke siden hele tiden jeg... Så stolt når jeg har vasket badet, så er det brått to uker siden. Samboer hadde en liten husrengjøringsraptus her de to siste kveldene, så det hjalp veldig bra på! Deilig å være to om det iallfall. Vi skal ha vafler i dag, leeenge siden sist, sikker ikke siden i fjor sommer eller noe. Vafler er namnam, med rørte jordbær og rømme. (Forresten håper jeg at det går bedre i magen min enn i mine nyanlagte minidrivhus... ) Endret 12. april 2008 av Scheherazade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. april 2008 #326 Del Skrevet 12. april 2008 Husvask er et slit, spesielt når tiden går så fort, syns det er en uke siden hele tiden jeg... Så stolt når jeg har vasket badet, så er det brått to uker siden. Samboer hadde en liten husrengjøringsraptus her de to siste kveldene, så det hjalp veldig bra på! Deilig å være to om det iallfall. Vi skal ha vafler i dag, leeenge siden sist, sikker ikke siden i fjor sommer eller noe. Vafler er namnam, med rørte jordbær og rømme. (Forresten håper jeg at det går bedre i magen min enn i mine nyanlagte minidrivhus... ) Husvask er noe dritt! Som egentlig er ganske merkelig med tanke på at jeg i normaltilstand faktisk liker å vaske leil..nuvel..håper det bedrer seg, men tviler! Vafler er namnam ja, men jeg har på smør og brunost siden junior ikke vil at mamman sin skal spise så mye søtt (spesielt ikke søtt pålegg) Vi hadde vefler igår=) går det dårlig med minidrivhusene( :rødme: ) allerede, eller er du bare utålmodig??=) hehe..tålmodighet er ikke blant mine dyder, så skjønner isåfall den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. april 2008 #327 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Aaaarg! Halsbrann er en uting! Klarer ikke bøye overkroppen fremover før halsen blir angrepet engang. Igår fikk jeg faktisk slim i munnen av halsbrannen(mmm..details...), og skikklig varm mat er auau=( Melk hjelper IKKE! Noe som hjelper litt er å bøye hodet en tanke bakover og åpne munnen..ser sikkert fantastisk smart ut der jeg står/sitter/går=) hohoho Nei, nå skal jeg slutte å syte her! Lørdagskos på programmet=) Endret 12. april 2008 av Indo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. april 2008 #328 Del Skrevet 13. april 2008 Den venstre puppen min har lekt(lekket?) inatt Skulle på do, og titta nedover t-shirten jeg sov i..Der var det to stive flekker rundt brystvorte-området. Herlighet så merkelig. Jeg har jo venninner som fikk råmelk(er det det det heter?) i uke 20 allerede, så det er vel mulig. Men så rart! Er vel ikke lenge til sambo må holde "hands-off" nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 13. april 2008 #329 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg blir litt redd av å lese her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. april 2008 #330 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg blir litt redd av å lese her... Nei hvorfor det?=) Er jo bare kroppen som tilpasser seg sin nye tilstand, og gjør seg klar til å ta vare på et lite menneske..ok..der ble jeg litt småredd sjøl gitt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. april 2008 #331 Del Skrevet 13. april 2008 Den venstre puppen min har lekt(lekket?) inatt Skulle på do, og titta nedover t-shirten jeg sov i..Der var det to stive flekker rundt brystvorte-området. Herlighet så merkelig. Jeg har jo venninner som fikk råmelk(er det det det heter?) i uke 20 allerede, så det er vel mulig. Men så rart! Er vel ikke lenge til sambo må holde "hands-off" nå Han kan jo begynne å melke deg!! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. april 2008 #332 Del Skrevet 13. april 2008 Han kan jo begynne å melke deg!! :skratte: Heheheh Nå så jeg det for meg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda22 Skrevet 13. april 2008 #333 Del Skrevet 13. april 2008 åå så veldig fin mage du har!! gleder meg veldig til jeg får en sånn:) hihi håper virkelig halsbrannen din snart går over, for det er skikkelig ubehagelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. april 2008 #334 Del Skrevet 13. april 2008 :juhu: 25 uker :juhu: (tickeren henger etter med en time ca) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. april 2008 #335 Del Skrevet 13. april 2008 åå så veldig fin mage du har!! gleder meg veldig til jeg får en sånn:) hihi håper virkelig halsbrannen din snart går over, for det er skikkelig ubehagelig!! Takk=) Halsbrannen har ikke vist seg idag heldigvis=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. april 2008 #336 Del Skrevet 14. april 2008 Hurra for 25 uker! Mange rare ting som skjer med kroppen for tida, ja. Morsomt og spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #337 Del Skrevet 14. april 2008 25 uker!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #338 Del Skrevet 15. april 2008 Første eksamensoppgave(innlevering), kommer klokka 3! Nå begynner det! Men da kommer tiden til å gå enda fortere frem til 27 mai, så det er egentlig helt flotters=)..Da er jeg nemlig ferdig på skolen!!!!!(til høsten 2009 kommer da vel å merke). Jeg er så dritalei at jeg kan ikke få uttrykt det sterkt nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 15. april 2008 #339 Del Skrevet 15. april 2008 Første eksamensoppgave(innlevering), kommer klokka 3! Nå begynner det! Men da kommer tiden til å gå enda fortere frem til 27 mai, så det er egentlig helt flotters=)..Da er jeg nemlig ferdig på skolen!!!!!(til høsten 2009 kommer da vel å merke). Jeg er så dritalei at jeg kan ikke få uttrykt det sterkt nok! God Morgen Indo Tror ikke jeg kan bli mer enig!!! Dritt lei assa.. og jeg har 2 ar igjen... gurimalla - hvordan skal detta ga?? Men er jo deilig a fa disse eksamene overstatt da!! Fortere ferdig , fortere sommerferie Min forste eksamen er en hjemme eksamen som gar fra 25 til 28 april.. Sa er det full fart frem til siste som er 11 juni... Og etter det er det sommer og sol og bare rein herlighet!!!! Og grattis sa masse med 25 uker!! Begynner jaggu a komme seg dissa ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #340 Del Skrevet 15. april 2008 Morn`morn`! Jeg har 3 år igjen, men gidder ikke engang å tenke på de før etter permisjon=) Skyver de elegant unna! 27 mai er jeg ferdig for året, og DA! DA skal jeg bare nyte sommeren for alt den er verd! Ukene går unna ja..Du er jo 21 uker og greier!=) Og ikke så lenge til ul? Blir spennende. Begynt å fått mage enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå