Gjest Indo Skrevet 17. februar 2008 #141 Del Skrevet 17. februar 2008 ja, det hadde vært flott om Kåre-Olga ikke e sjernert=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 17. februar 2008 #142 Del Skrevet 17. februar 2008 Ååååå DA var man blitt 22 år=) *hurra for meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. februar 2008 #143 Del Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 18. februar 2008 #144 Del Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer med dagen, Indo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. februar 2008 #145 Del Skrevet 18. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 18. februar 2008 #146 Del Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer med dagen Indo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #147 Del Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer med dagen!! :-D Fått noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 18. februar 2008 #148 Del Skrevet 18. februar 2008 takk, takk=) Jeg har fått penger å klær fra familie=) Jeg å sambo har bursdag såpass close at vi har kjøpt oss en felles gave. Tur til Oslo med konsert! Så det blir kos! Ellers så har jeg fått kjøpt meg ei deilig mammabukse idag! men nå så er jeg megatrøtt allerede + hodepine. Så det blir vel tidlig natta i dag tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. februar 2008 #149 Del Skrevet 19. februar 2008 Så gøy! Hvilken konsert skal dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 19. februar 2008 #150 Del Skrevet 19. februar 2008 Smashing Pumpkins fredag 29 februar. 1 mars har vi vært sammen i 3 år, så det blir en koslig helg=) Vi er to par som drar nedover sammen. Så på lørdags formiddag drar sambo og søskenbarnet hans å gjør det de vil, mens vi jentene handler litt på egenhånd. Jeg skal samtidig møte min aller beste venninne som fortiden bor i Oslo. Få en gratis hårklipp (hun er frisør), og dra en tur på kafe å slarve litt=) På lørdagskvelden blir det ut å spise og bare kose oss før vi kjører hjem igjen på søndags formiddag! Så det blir en kjekk helg håper jeg! Nå sitter jeg å er nesten helt ferdig med en kjedlig oppgaveinnlevering. Mangler kun siste problemstilling og 2000 tegn uten mellomrom, så er det ingen flere oppgaver som skal leveres før om ca 6 uker. Skal kun lese pensum=) Kun ca 1-2 timer hver dag, så får masse fritid fremover! Det er såååå deilig å bare gå hjemme å slaske seg=) Å helt fri i påsken! Det tror jeg faktisk ikke jeg har hatt på 4-5 år nå. Alltid jobbet i påska, men nå har jeg jo ikke jobb, kun student=) OoOoOo...Å så er det 2 dager til UL! Herreguud så spennende det blir! Så får vi se da, om magefølelsen min har rett og vi får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 19. februar 2008 #151 Del Skrevet 19. februar 2008 Good Morgen Indo! Hores ut som du har en knall helg foran deg Og gratis frisortime, heldige deg assa!! 2 dager til UL, spennende! Jeg var pa UL i gar, 13 uker, sa en sprell levende liten tass - veldig stas da :rødme: ... Men du far jo se kjonn og alt na! Suuuuuper spennende!! Gleder meg til oppdatering da. Og deiliga vare ferdig med oppgavelevering for en stund Jeg skulle levere et case i dag, sendte oppgaven til jobben her sa jeg kunne printe det ut, men sendte works fil istedet for wordpad - fikk ikke apne Heldigvis er siste frist i morra, da ma det sendes rekomandert for 12.00.. oi oi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. februar 2008 #152 Del Skrevet 19. februar 2008 Å det hørtes koselig ut! Blir sikkert en kul konsert også, litt retro nesten Det blir godt med litt fri framover også. Skal dere noe spesielt i påsken eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 19. februar 2008 #153 Del Skrevet 19. februar 2008 Ja, UL blir så stas=) Skal selvfølgelig oppdatere!! hehe Gleder meg til den helga ja=) Smashing blir ganske retro ja=) hehe..Nå har jeg aldri hørt så forferdelig mye på de før, bare litt, men sambo har.. Har egentlig ingen spesielle planer for påska, men kanskje det blir rom for en liten hyttetur sammens med familien? Kommer helt an på arbeidstidene til sambo igrunn..Har lyst å finne på noe annet enn å kun være i byen hvertfall! Duda? påskeplaner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 20. februar 2008 #154 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, vi pleier å reise til vestlandet hver påske, til kjærestens familie. Det er alltid så koselig. For det første er våren alltid tidlig ute der, det spirer og en grønt gress der mye tidligere enn i byen (vel, kanskje ikke i år..). Dessuten er det digg å være gjest en ukes tid. Komme seg bort hjemmefra og bli vartet opp med middager og kaker Husker jeg var skikkelig fan av "1979"-låta til Smashing. Det blir sikkert en kul konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 20. februar 2008 #155 Del Skrevet 20. februar 2008 Høres jo skikkelig koslig ut å komme seg vekk en hel uke=) Er fra vestlandet selv jeg! 1 dag til UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. februar 2008 #156 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva studerer du? Hvis du vil si det. UL i morgen blir superspennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 20. februar 2008 #157 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg studerer Global oversynshistorie akkurat nå..Meen jeg lurer litt på om jeg bare skal søke på førskoleutdanning til høsten (å ta permisjon et år pga babyen) istedenfor. Da begynner jeg isåfall høsten 2009. Har egentlig mest lyst å jobbe med barn føler jeg=) Men time will show! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. februar 2008 #158 Del Skrevet 20. februar 2008 Okeei, aldri hørt om. Ja, førskolelærer kan jo anbefales. Er snart ferdig med det studiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 20. februar 2008 #159 Del Skrevet 20. februar 2008 hehe..Den hører jeg ofte=)Det er hvertfall et årsstudium i verdenshistorie som jeg kan bygge på videre etter egne ønsker. Så da vet du det=) Så du holder på med førskolelærer altså! Tror nok det blir det jeg vil søke på til høsten, og har hørt av flere at det er et kjekt studie. Da er siste oppgaven på noen uker innlevert, og jeg har fått igjen ei annen oppgave. Godkjent heldigvis, så slipper jeg å gjøre den oppigjen=)=)=) Nå skal jeg snart ut å møte noen venninner på restaurant. Ei av mine beste venninner har kommet hjem på vinterferie..Hun gleder seg til å se kulen hvertfall=) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. februar 2008 #160 Del Skrevet 20. februar 2008 Jepp, er ferdig i juni. Tar fordypning nå. Kos deg ute med venninner. Og lykke til i morgen!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå