Pugsley Skrevet 30. desember 2007 #41 Del Skrevet 30. desember 2007 GRATTIS med 9+0!!!! Da er du kommet langt på vei!!!! Så bra at du har funnet en løsning som hjelper litt på kvalmen da!! men utrolig frustrerende å være dårlig!!!! Får satse på at det bedre seg når du kommer inn i 2 trimester da hvertfall!! Er jo ikke såå lenge til det!! Det har heller ikke vært et fabelaktig julevær her... Julestemningen uteblir mer og mer hvert år synes jeg... Men men! Julen har vært super den!!! Har jobbet mye, men har også fått kost meg masse!!! Nissen hadde vært raus med meg også!! Fikk du masse fint?? :banantroll: Hva passer vel bedre enn et banantroll når man sier over og ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 31. desember 2007 #42 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, bare tre små uker til andre trimester nå - *gleeede seg* Fikk masse fint til jul ja=) Og imorgen, er det nyttårsaften og har ingenting å ha på meg..var inne i klesskapet for å prøve på meg en kjole jeg ville ha på...men noooooo..korsettkjole er ikke tingen når man er gravid og oppblåst og kvalm..hehe..så får se hva jeg finner på...Er normalt ingen kjole-dame, så det er ikke det jeg har mest av...Men ordner seg vel=) Men nå er det lalle-tid! Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 31. desember 2007 #43 Del Skrevet 31. desember 2007 Heii! Takk for hilsen i dagboken min!!!! Kose deg kjempemasse i kveld!!! Det blir sikkert bra uansett hva du tar på deg!!! fin blir du uansett!!!! Vi snakkes, godt nyttår til deg og den lille!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. januar 2008 #44 Del Skrevet 1. januar 2008 Kvaaalm... Var kjekt igår...Var på fest med vennern til etter vi skøt opp raketter, så dro vi videre på fest opp til foreldrene mine. Henta svigers og søsteren min med jevne mellomrom=) Men fikk tapas hos mamma og pappa, og valgte da å spise reker marinert i bla chili. DET var egentlig en dum ide..Etter et par timer merka jeg at kroppen syntes de ble alt for sterk kost, og følte at hele kroppen led av halsbrann...IKKE behagelig på noen måte kan man si! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 1. januar 2008 #45 Del Skrevet 1. januar 2008 GODT NYTTÅR!!! Plutselig var vi i 2008... Høres ikke så bra ut med de rekene. Men får håpe du er i bedre form i dag da!!! Ha en fin dag Indo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. januar 2008 #46 Del Skrevet 1. januar 2008 Merker ikke noe til rekene nå nei=) Litt kvalm i jevne mellomrom bare...Ferie i 6 dager til nå! Åsså skal jeg til legen 8 januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. januar 2008 #47 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, Indo! Kjedelig at du sliter sånn med kvalmen - får håpe det gir seg når du er over i 2. trimester. Deilig med 6 dager ferie til! Også blir det spennende hos legen den 8. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 2. januar 2008 #48 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei og godt nytt år!! Så spennende med magen din, håper formen blir bedre etterhvert. En venninne av meg gikk til akupunktkur, og det hadde visstnok hjulpet masse. Kvalmen hennes hadde gitt seg etter et par behandlinger. Kanskje verdt å sjekke ut, dersom du ikke blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 2. januar 2008 #49 Del Skrevet 2. januar 2008 ja kvalme er ikke noen fest, men merker at den blir stadig bedre etterhvert som dagene går...Så da kan man jo tenke seg til hvor kjipt det var for en mnd tid siden! hehe Har merket meg endel forandringe i matveien også..F.eks smaker ikke grillpølse i brød noe godt og konsistensen er fæææl..sambo syntes pølsa var helt normal han, så da er det tydeligvis "noe i veien" med meg..hehe..og igår drakk jeg vann, og følte plutselig at det var litt melk utblandet med vannet..det var jo ikke det, men kjentes slik ut...æsja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. januar 2008 #50 Del Skrevet 4. januar 2008 I går, og hittil idag er kvalmen betraktelig bedre..Spyr jo fremdeles, men er mer slik småkvalm -->spy-->fin form..Holder seg noenlunde bra dersom jeg spiser lite og ofte..Fantastisk..Men har fått mer vondt i puppene da, og sliter med å få sove på kveldstid..de siste to nettene har jeg lagt i maaaange timer å forsøkt å få sove (ca 4-5 timer). Slukner mellom 5-7 på morningen...why?? Magen er øm og hard på kveldstid...9+5 idag..hurra hvor fort det går=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 6. januar 2008 #51 Del Skrevet 6. januar 2008 Hurra!!! 10+0 idag!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. januar 2008 #52 Del Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer med 10 uker! Da er det offisielt et foster og ikke bare et embryo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 6. januar 2008 #53 Del Skrevet 6. januar 2008 Grattis mee 10 uker!!! Det er ikke gale bare det!! har kommet langt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. januar 2008 #54 Del Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer med 10 uker! Det går fort, altså! Bra kvalmen gir seg litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 7. januar 2008 #55 Del Skrevet 7. januar 2008 Takk, takk=) Begynt å få "graviditetshodepine" nå..Tar heller kvalmen fremfor den ja! Lå nesten å grein meg i søvn inatt, og sambo lå å klappa på å masserte hodebunnen og nakken min. Så kom det forsiktig : " duuu?? Jeg syns det er skummelt når du er gravid" Stakkars mannen min=) hehe.. Legen imorgen! ENDELIG!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 7. januar 2008 #56 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hei Indo! Lykke til hos legen i morgen (seinere i dag) Får håpe hodepinen fort gir seg, og at alt ellers står bra til med deg!!!! Endret 7. januar 2008 av Pugsley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. januar 2008 #57 Del Skrevet 8. januar 2008 Lykke til hos legen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. januar 2008 #58 Del Skrevet 8. januar 2008 Da har jeg vært hos legen og tatt prøver, veid meg osv..Han satt meg faktisk frem en ukes tid=)=) Så da er jeg 11+2 idag og ikke 10+2. Strålende fornøyd med den ja=) Så da blir foreløpig termin 29.07 fremfor 05.08. Vært å sett på bil også! For en fiin dag=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 12. januar 2008 #59 Del Skrevet 12. januar 2008 Siden det er over midnatt og egentlig søndag: 12 uker!! hurra!! endelig=)=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. januar 2008 #60 Del Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer så mye med 12 uker! Endelig ja, det skjønner jeg du tenker Føler at det er en eeeevighet til jeg er der.. Hvordan er formen i dcen 12 uke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå