Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #1 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg lurer på hva det hvite belegget babyen min har i munnen er. Er det rett og slett bare melkerester eller kan det være sopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 14. april 2003 #2 Del Skrevet 14. april 2003 Det kalles trøske.Det er sopp i munnhulen og er veldig vanlig hos spedbarn. Her finner du et "kjærringråd" mot det!http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=1747 Vi gjorde ikke noe med det på vår sønn da helsesøster sa det var så lite og ville gå bort av seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 14. april 2003 #3 Del Skrevet 14. april 2003 Dattera mi hadde trøska da hun var bittelita. Vi var hos lege og fikk medisin. Men legen sa selv at medisin strengt tatt ikke var nødvendig. Det ville gå vekk av seg selv uansett. Medisinen tok det muligens fortere, det var det eneste. Blir nesten en vurderingssak om man vil ha medisin eller ei. Jeg hørte i etterkant at man kunne pensle farris på trøsken. Ikke vet jeg om det virker, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 15. april 2003 #4 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg brukte noe som heter corsidol på trøsken som min sønn hadde da han var liten. Det var helsesøster som sa jeg skulle pensle dette på. Du får kjøpt det på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 15. april 2003 #5 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg kommer akkurat hjem fra barnelegen nå og fikk medisin mot trøske. Hun sa at hun vanligvis anbefaler Farris først, men trøsken har gjort puppene mine ekstremt såre , så vi skal ta medisin med en gang. Jeg håper det går over fort, for jeg liker ikke å amme med ammeskjold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå