Cathie Skrevet 24. november 2007 #1 Del Skrevet 24. november 2007 Her blir det riksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakken Skrevet 24. november 2007 #2 Del Skrevet 24. november 2007 Ullevål:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. november 2007 #3 Del Skrevet 25. november 2007 Bærum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 25. november 2007 #4 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg fødte på Bærum sist, men jeg tror kanskje jeg skal søke på Ullevål denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 26. november 2007 #5 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg fødte på Bærum sist, men jeg tror kanskje jeg skal søke på Ullevål denne gangen. Noen spesiell grunn? Missfornøyd? Sist fødte jeg på Aker Sykehus. Endret 26. november 2007 av *Lene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 26. november 2007 #6 Del Skrevet 26. november 2007 Neida, det var helt fint på Bærum. Fikk bo på familierom, og var veldig fornøyd med det Men vi bor egentlig mye nærmere Ullevål, og jeg tror jeg som andregangsfødende vil foretrekke pasienthotellet der framfor familierommene på Bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. november 2007 #7 Del Skrevet 26. november 2007 Er det fastlegen som hjelper til med å søke om slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 26. november 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 26. november 2007 Er det fastlegen som hjelper til med å søke om slikt? Ja, du må bare fortelle h*n hvilket sykehus du vil til. Men hvis man vil til oslosykehusene må man søke TIDLIG(!!) for de blir fulle med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. november 2007 #9 Del Skrevet 26. november 2007 Oi ... men jeg har ikke time hos legen før om et par uker. What to do? Har heller ingen formening om hvilket sykehus jeg bør ønske meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 27. november 2007 #10 Del Skrevet 27. november 2007 Det problemet slipper heldigvis jeg=) bor i en liten by med ett sykehus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindusa Skrevet 27. november 2007 #11 Del Skrevet 27. november 2007 Her blir det Kongsberg tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puls Skrevet 27. november 2007 #12 Del Skrevet 27. november 2007 Her blir det Kvinneklinikken i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 28. november 2007 #13 Del Skrevet 28. november 2007 Blir visst Ullevål på meg - er dit jeg "sogner" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 30. november 2007 #14 Del Skrevet 30. november 2007 St. Olavs i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. desember 2007 #15 Del Skrevet 1. desember 2007 For oss blir det Sørlandet Sykehus Arendal. Spent, har ikke hørt noe om det før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 2. desember 2007 #16 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er like langt til Oslo som til Fredrikstad, men tror det blir Fredrikstad for da blir en i det minste ikke sendt videre hvis det er fullt. Og Fredrikstad har et godt tilbud (alle typer bedøvelse etc) og har blitt det sykehuset med minst fødselsskader faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkrans Skrevet 4. desember 2007 #17 Del Skrevet 4. desember 2007 Riksen tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilippa Skrevet 5. desember 2007 #18 Del Skrevet 5. desember 2007 Fredrikstad her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. januar 2008 #19 Del Skrevet 5. januar 2008 Haukeland, tenker jeg. Det er jo absolutt nærmest, og jeg ser ingen grunn til å dra noen annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tecka Skrevet 5. januar 2008 #20 Del Skrevet 5. januar 2008 har valgt A-hus siden jeg skal dit på jevnlige kontroller og legen min anbefalte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå