Gå til innhold

Ville du fortalt om du var utro?

Gjest anonym

Ville du fortalt om du var utro, til din kjære?  

1 stemme

1. 1. Ville du fortalt om du var utro, til din kjære?

• Ja, ærlighet er viktig
      23
    • Nei, da blir det slutt
      5
    • Vet ikke
      8
    • Nei, men jeg ville at han/hun skulle fortalt, dersomd et var ham
      3
    • Nei, han er så sjalu
      0
    • Nei, og jeg ville ikke vite dersom det var motsatt.
      11

Anbefalte innlegg

Gjest eminel

Nei, ærlig talt... Det man ikke vet har man ikke vondt av!!

Det kunne aldri fallt meg inn å være utro, men hadde det skjedd, så hadde det ødelagt hele forholdet om han hadde fått vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot
jeg skulle drite meg så loddrett ut og være utro,så ville jeg nok ikke sagt noe til mann min......

Det hadde i så fall vært en engangsgreie,og jeg hadde angret livet av meg etterpå!

Jeg hadde holdt dette for meg selv for å skåne han jeg er gift med.

Han hadde tatt utroskap MEGET tungt,og han fortjener bedre!

Enig. Man straffer seg selv mer ved å måtte holde det for seg selv. Men jeg synes det er forskjell på ONS og et forhold ove lengre tid, ville nok fortalt det siste. Men jeg vet ikke om jeg hadde klart å ikke si fra om ONS. Har heldigvis ikke det problemet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg krever av min samboer er at han er ærlig mot meg - og det krever jeg, ja nettopp, fordi han en gang var utro.

Når jeg krever ærlighet på den måten er det min "plikt" å være like ærlig tilbake. Og det er den eneste måten jeg klarer å se meg selv i speilet på, ved å være ærlig mot dem som betyr mest for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet for at vi skal være ærlige mot hverandre. Men hvis noe skulle skje, vet jeg ærlig talt ikke hva jeg ville gjort. Men jeg har ingen planer om å være utro- aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt det.

Jeg hadde ikke klart å bære på den samvittigheten og hatt det særlig godt med meg selv, dersom jeg hadde skjult noe slikt.

Selv om det mest sansynlig hadde vært døden for forholdet, så mener jeg at min partner ikke fortjener å bli bedradd og at man da må ta konsekvensene av hva man gjør.

Håper også min kjære hadde sagt det hvis han hadde vært utro,- det tror jeg.

Ærlighet varer lengst!

Intet godt kommer ut av å skjule ting for hverandre, og sannheten kommer fram før eller siden.

Diva

(Vil også bare tilføye at utroskap ikke er aktuelt og håper ingen av oss kommer borti dette. Mer vond og skadende oppførsel, vet jeg ikke om....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg syns at hvis man har vært utro, har partneren rett på å få vite det for å ta valget om han vil leve sammen med deg etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis først tabben er gjort.....

Skal man da si det til sin kjære for å lette sin egen samvittighet?

Er det ikke litt martyraktig å være så "flink" å stå for det man har gjort etterpå?

Når det eneste du oppnår er å såre den andre parten, for så å føle seg bedre selv?

Nei, har en først vært så dum at man går hen og er utro, så får en heller straffes ved å kveles av sin egen samvittighet. :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...