Gå til innhold

Ville du tilgitt et sidesprang, engangstilfelle?

Gjest anonym

Ville du tilgitt et sidesprang, et engangstilfelle?  

1 stemme

1. 1. Ville du tilgitt et sidesprang, et engangstilfelle?

• Ja
      13
    • Nei
      17
    • Vet ikke
      10
    • Kun om han/hun fortalte det selv og jeg ikke fikk vite det av andre.
      13
    • Kanskje, men jeg ville gått fra han/hun for ei tid
      6

Anbefalte innlegg

Okey,en liten spøk var tydeligvis ikke på sin plass her...

Jeg mener at utroskap er noe av det mest respektløse man kan gjøre mot hverandre,og hvis mannen min hadde vært det mot meg så skulle jeg reist kjerringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg hadde klart å tilgi.. Jeg hadde hatt store problemer med å legge det bak meg, å jeg hadde gått å ruga på det lenge.. Det er mer destruktivt enn noe, og det bryter ned det man har av humør, selvtillit osv. Så nei, jeg tror IKKE vårt forhold hadde overlevd ett utroskap.

Om han hadde hatt ett behov for å ligge med noen andre, så er det ikke mye å hente i vårt forhold etter min mening.

Ingen omstendigheter gjør at man kan tilgi ett utroskap i mine øyne. Det blir like dumt som å si at fylla har skylda etter min mening.

Hadde flytta ut tvert om det skjedde og vært meget rasende og såra...

Jeg håper jeg ALDRI trenger å oppleve noe så vondt som at en jeg elsker er utro mot meg...... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede tilgitt et engengstilfelle jeg. Og jeg angrer ikke et sekund.

Det tok tid å bygge opp tillitt, men nå tenker jeg sjelden på det som skjedde. Det er faktisk han som tenker på det til stadighet.

Han fortalte meg hva som hadde skjedd med EN gang og det gjorde hele forskjellen tror jeg. Vi hadde et kort brudd og etter dette har det ikke vært noe problem hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I prinsippet: aldri.

I praksis: kanskje, under visse omstendigheter.

Uansett: det hadde blitt et helvete for ham - noe han jo også hadde fortjent - og jeg tror ikke forholdet videre hadde tålt min sårede sjel.

Så best å oppføre seg. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tale om.

Vi har begge to blitt bedratt grundig på hver vår kant i fortiden og er skjønt enige om at det ville bety slutten hvis en av oss var utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Engangstilfelle hadde jeg tilgitt ganske lett. Forhold over tid, bak min rygg, hadde blitt noe helt annet.

Engangstilfelle; det er jo "kun" sex, rent fysisk. Setter da ikke familie og hjem overstyr av den grunn. Vi er trygge på hverandre, kjenner hverandre på godt og vondt, hever meg over det hvis han skulle gitt etter for kåthet en gang.

Vi eier ikke hverandre. Vet at noen sikkert reagerer på mine utsagn, jeg mener ikke at det er fritt fram, men jeg tror faktisk ikke det trenger å ha noe med meg eller vårt forhold å gjøre, hvis det skulle skjedd.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne kanskje tilgitt, etter hvert. Ikke et pågående forhold bak min rygg, men muligens et engangstilfelle. Eller kanskje jeg hadde gjort det slutt. Jeg vet ikke før jeg evt. står oppe i det.

Kanskje jeg hadde funnet fram hagla, jeg også ... grrr!!!!

Sannsynligheten taler for at jeg hadde pakket kofferten, og gått videre i livet alene. Men jeg vet altså ikke. (Hører han sitter og skriver på dataen sin, han får pent holde seg i skinnet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske at jeg hadde vært så storsinnet at jeg kunne si at jeg ville tilgitt et sidesprang, men jeg er nok for hevngjerrig... Jeg hadde aldri klart å bygge opp et tillitsforhold etter at det hadde blitt så grundig ødelagt. Jeg skjønner med fornuften at det er menneskelig å feile og alt det der, men det hjelper ikke. Har opplevd utroskap, og det er noe av det verste jeg har opplevd noen gang. Ikke bare har han ødelagt tilliten til seg selv, jeg synes det er vanskeligere å stole på menn etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ALLE SOM EN TILGIR ET SIDESPRANG HER INNE, FOR VI SVEVER I LYKKELIG UVITENHET OM HVOR MANGE GANGER VÅR PARTNER EGENTLIG ER UTRO!!!!!!!

TROR DERE VI FÅR VITE ANTALLET? Å NEI DU!

SÅ VI TILGIR ALLE SAMMEN, UTEN Å VITE DET.

URETTFERDIG, JAVISST.......MEN DET ER VISST SLIK HOLDNINGEN HAR BLITT!

OG VI ER JO UTRO SELV OGSÅ, IKKE SANT DERE KVINNER.......

HUSK AT MENN IKKE ER NOE BEDRE ENN OSS. DE ER FAKTISK LANGT VERRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg.

Alle kan gjøre feil, og et engangstilfelle er ikke noe jeg ville ødelagt en hel familie for.

Et langvarig forhold bak min rygg er noe helt annet, for der snakker vi om et bevisst svik over lang tid.

Et ONS i fylla er i mine øyne en FEIL, ikke et svik i samme betydning som en affære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ALLE SOM EN TILGIR ET SIDESPRANG HER INNE, FOR VI SVEVER I LYKKELIG UVITENHET OM HVOR MANGE GANGER VÅR PARTNER EGENTLIG ER UTRO!!!!!!!

Og du går på....??

Håper det var billig.....

Man kan vel ikke tilgi ting man ikke vet om!!! Å tilgi betyr jo faktisk at man sier ok du gjorde en feil men jeg kan leve med det.

Og hvordan i huleste skal man klare det hvis man ikke vet om det???

Og du....

Stakkars deg. Du må ha hatt mange vanskelige partnere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tilgitt utroskap, ja - omstendighetene spiller selvsagt inn og hvordan jeg hadde fått vite det++

Men jeg håper inderlig jeg slipper å havne i den situasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...