Klips Skrevet 23. november 2007 #1 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg brukte ordet i en jobb-tekst, men tenkte å dobbeltsjekke hva som egentlig ligger i det. Om det egentlig betyr jeg jeg mente å uttrykke, så jeg ikke skriver noe helt annet enn jeg tror så altså. sazzy betyr...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. november 2007 #2 Del Skrevet 23. november 2007 Trodde det var å være nesevis eller noe? :klø: Men trodde det man skrev det sassy??? Kanskje det er to forskjellige ting. Jeg har aldri vært god i engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 23. november 2007 #3 Del Skrevet 23. november 2007 "Sazzy" betyr ingen verdens ting. "Sassy", derimot, betyr det Amalie_85 antyder; nesevis, bråkjekk, full av pågangsmot, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 23. november 2007 Der kan vi se, ikke så dumt at jeg sjekket her først nei. Og jeg som trodde jeg var god i engelsk. Ikke var det rett skrevet og ikke vet jeg om nesevis passet helt med det jeg hadde tenkt. Takk skal dere ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 23. november 2007 #5 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Sassy kan også bety kvikk / livlig eller stilig /chic Det siste var vel det første jeg tenker på når jeg hører ordet. Endret 23. november 2007 av Latee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 23. november 2007 Det likner mer på det jeg hadde tenkt meg, ja. Men hvis noen forstår det som nesevis er det kanskje like greit om jeg holder meg til norsk. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest wondergirl Skrevet 23. november 2007 #7 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, det kan bety frekk - både på en positiv og negativ måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå