Maritadotten Skrevet 22. november 2007 #1 Del Skrevet 22. november 2007 Saken er at jeg har verdens beste kjæreste, men aner ikke hva jeg skal gi han til jul. Han er den typen som er vanskelig å gi gave til. Han er 21 år, og veldig prippen på ting. Skal helst ha de beste merkene av tingene han liker. Han er en rocka/punka gutt, så han liker ikke vanelige klær,smykker,romantiske ting osv. Det han vil ha må jeg bestille over nettet, noe jeg ikke kan. Jeg har tenkt og tenkt, men aner ikke hva jeg skal gi han. Tenker kanskje dere har noen ideer som ikke er alt for dyre, er student med ikke alt for mye penger i lommeboka. Har dere noen forslag? Trenger skikkelig hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 22. november 2007 #2 Del Skrevet 22. november 2007 Finnes det ikke antikvariat der du bor? Kjøpe en bok eller en LP, et leksikon, kanskje noe helt "rart" f.eks om fugletitting. Kommer du ikke på noenting, kan du sende en pm til meg, så skal jeg sende deg filmen (dvd) "siste tango i paris"...(er usikker, har ikke sett den selv, fikk den av noen på byen, noen som sikkert bare vil plage livet av meg...) Men: Om han liker musikk, og black metal, så liker han sikkert filmen "Populærmusikk fra Vitulla" Svensk/finsk film. Supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Del Skrevet 23. november 2007 Hva med en opplevelse? Restaurantbesøk? Kinobilletter? Billetter til en konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 28. november 2007 #4 Del Skrevet 28. november 2007 Det kan du jo spørre han selv om,det er det enkleste. Menn er ærligst etter sexakten og rett før de har sovnet.Så du kan bare spørr om det rett før han sovner,i det øyblikket når han er på halv veien til drømme land. Det er da de er "svake".heheheheh Har gjort det med min type mange ganger og fått mye ut av han på den måtten. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå