Gå til innhold

Dressbukser

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Går damer/jenter i alderen 20-40 år i dressbukser eller er det ikke "inn" nå for tiden?

Hva synes dere?

Jeg lurer fordi at slike bukser lar seg lett kombinere med det meste, både når man skal ut på byen og til vanlig bruk.

Hvor finner man fine dressbukser i sort?

Håper noen har meninger?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet
Går damer/jenter i alderen 20-40 år i dressbukser eller er det ikke "inn" nå for tiden?

Hva synes dere?

Jeg lurer fordi at slike bukser lar seg lett kombinere med det meste, både når man skal ut på byen og til vanlig bruk.

Hvor finner man fine dressbukser i sort?

Håper noen har meninger?????

Dressbukser er veldig "in" i år, og de mest trendy er de med rette, vide ben og høyt liv, eller helt supersmale. Se f.eks. ASOS.com eller kjøp Costume, Elle eller Cosmopolitan. Skulle tro at du kunne finne fine bukser nesten hvor som helst, både i kjedebutikkene og ellers. Selv synes jeg H&M har dressbukser med fin passform. Match-kjeden har også mye klassiske klær med god kvalitet. Ellers vil jeg tro at litt dyrere merker som f.eks. Tiger of Sweden og Filippa K kan ha fine bukser, de har en litt klassisk men trendy stil.

Skrevet

Jeg bruker det ihvertfall masse. Mest på jobb da - siden det er jobbantrekk liker jeg andre ting til fest - og om jeg bruker dressbuksesnitt da, vil jeg helst ha litt spesielle stoffer.

Er veldig glad i Mexx sine, og også i TBO (lange bein).

Skrevet

Liker Vero Moda sine.

Ikke så dyre, så noen ønsker heller å investere i en dyrere en.

Men jeg synes det er ok å variere etter hvordan moten er, og da passer Vero Moda meg utmerket ;)

De med litt stretch sitter pent på meg ihvertfall...

Skrevet

Jeg elsker dressbukser, men de enste som passer meg er noen fra Vero Moda. Alt annet blir feil.

Skrevet

Dressbukser er def. helt safe i år :) Vero moda og HM har hatt noen fine inne.

Skrevet

Jeg kjøpte en kremhvit dress på Vero Moda i fjor, og den bruker jeg mye.

Skrevet

Har lyst på en med høyt liv og vide ben, men er en pygmé... Vero Moda blir feil i fasongen, uansett hva slags bukser det er. :tristbla: H&M også.

Noen andre som er korte, men som likevel har funnet noe "brukanes"?

Det er ikke akkurat så stort utvalg i barneavd. på dette området... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...