Sans Skrevet 23. november 2007 #61 Skrevet 23. november 2007 Jeg vil ha masser av barn! I alle fall 4, men helst flere. Tenk så herlig med mange unger og stor familie! men alvorlig talt så er det ikke optimalt å få to døtre hvis det ikke er fem års aldersforskjell... Det er 2 år mellom søsteren min og meg, vi er verdens beste venner, har alltid vært det - vi har faktisk aldri hatt en skikkelig krangel, noe utover "joho"/"næhei"-diskusjoner når vi var små. Bare vært bestevenner vi.
Maxine Grey Skrevet 23. november 2007 #62 Skrevet 23. november 2007 jeg fikk tre, mistet ett, og skulle ønske jeg hadde dobbelt så mange, men nå er det for sent.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #63 Skrevet 24. november 2007 Om helsa holder, og alt annet klaffer: 2 eller 4. Ville gjerne hatt rundt 5-6, men alder og helse sier sannsynligvis stopp lenge før det...
asterix Skrevet 24. november 2007 #64 Skrevet 24. november 2007 (endret) Tror mange ser det slik som deg i disse tider hvor folk har begrenset "tilgang" på barna sine. Det er så viktig med "kvalitetstid" osv fordi barna er i barnehage og skole store deler av tiden. Allikevel tror jeg det er fullt mulig å ha mange barn og samtidig se hvert enkelt barns behov og få tid med dem. Det er definitivt fullt mulig. Endret 24. november 2007 av asterix
Donpedro Skrevet 24. november 2007 #65 Skrevet 24. november 2007 Jeg skal iallefall ikke ha bare ett. Jeg vil ikke ha noe bortskjemt enebarn. Ja, heldig er jo den som kan velge slikt.... Vi ville helst ha to, men pga vanskeligheter med å få barn og store komplikasjoner med det vi fikk, så vet vi ikke om vi kan/tør få fler.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #66 Skrevet 24. november 2007 Hvilken middels oppegående mann vil ha barn med et kvinnfolk som kommer til å bli surere og jævligere enn noensinne under sin graviditetstid? Barn - aldri. Vrange kvinnfolk er det verste jeg vet.
flickan Skrevet 24. november 2007 #68 Skrevet 24. november 2007 Hvilken middels oppegående mann vil ha barn med et kvinnfolk som kommer til å bli surere og jævligere enn noensinne under sin graviditetstid? Barn - aldri. Vrange kvinnfolk er det verste jeg vet. så flaks, du finner sannsynligvis aldri noen som vil ha barn med deg heller, ditt troll
Småsmurf Skrevet 24. november 2007 Forfatter #69 Skrevet 24. november 2007 så flaks, du finner sannsynligvis aldri noen som vil ha barn med deg heller, ditt troll
Kodax Skrevet 24. november 2007 #70 Skrevet 24. november 2007 Har ikke tenkt så mye over det, siden jeg er 11 år. Men ville vel foretrekket 2... Har jo selv to søsken, og lurer på hvorfor mamma og pappa ikke har kollapset
Cata Skrevet 24. november 2007 #71 Skrevet 24. november 2007 Jeg skiller meg visst ut fra de fleste her, jeg som vil ha 0 barn. Jepp, du gjør det - men det er et par til av oss . Null, null og atter null her også.
jannamor Skrevet 24. november 2007 #72 Skrevet 24. november 2007 Vi må jo ta det som det kommer selvfølgelig. Vi vil ikke ha enebarn, det er i hvertfall sikkert. Bjørn-Tore vil vel helst ha 2 Mens jeg selv heller mere mot 3. Det er jo ikke så stor forskjell, så vi får se
Tuttamedtulla Skrevet 24. november 2007 #73 Skrevet 24. november 2007 Vi har ei jente på 17 måneder. Kanskje vi begynner å prøve på nestemann om ett år Åsså må vi vel ha en atpåklatt tilslutt
Gjest Roxie Hart Skrevet 24. november 2007 #74 Skrevet 24. november 2007 Jeg vil ha tre eller fire. Helst fire, med to 2x2 tette Men nå har jeg ikke akkurat startet produksjonen enda, så vi får nå se!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #75 Skrevet 24. november 2007 Bjørn-Tore vil vel helst ha 2 Er det en alle leserne kjenner?
Grønt blad Skrevet 25. november 2007 #76 Skrevet 25. november 2007 Er det en alle leserne kjenner? Bjørn Tore er såvidt jeg vet en annen bruker her inne, og han er forlovet med jannamor.
ToveM Skrevet 25. november 2007 #77 Skrevet 25. november 2007 Har ikke tenkt så mye over det, siden jeg er 11 år. Men ville vel foretrekket 2... Har jo selv to søsken, og lurer på hvorfor mamma og pappa ikke har kollapset Ikke at det har noe med denne tråden å gjøre, men hva har en 11 åring inne på et forum som dette å gjøre??
Småsmurf Skrevet 25. november 2007 Forfatter #78 Skrevet 25. november 2007 Ikke at det har noe med denne tråden å gjøre, men hva har en 11 åring inne på et forum som dette å gjøre?? Det lurte jeg også på. Men tenkte at det kanskje ikke var helt seriøst jeg da...?
ToveM Skrevet 25. november 2007 #79 Skrevet 25. november 2007 Det lurte jeg også på. Men tenkte at det kanskje ikke var helt seriøst jeg da...? kan være men ser hun har svart på flere tråder er alderen kommer opp..
Småsmurf Skrevet 25. november 2007 Forfatter #80 Skrevet 25. november 2007 kan være men ser hun har svart på flere tråder er alderen kommer opp.. Såpass... Ja det var vel litt i yngste laget spør du meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå