Gjest imli Skrevet 22. november 2007 #41 Skrevet 22. november 2007 Jeg vil ha fem, mannen min synes fire holder, men når han er i godlune sier han "du skal få så mange barn du vil" Jeg har i alle fall alltid hatt lyst på mange barn. Men, vi får vel få en først og ta det derfra
Gjest Helen Parr Skrevet 22. november 2007 #42 Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk tre gutter på fire år. Det holder.
Helen Skrevet 22. november 2007 #43 Skrevet 22. november 2007 Vi har 4 unger tilsammen. Jeg ønsker meg egentlig flere, men siden jeg ikke kan få flere unger så får vi klare oss med de vi har.
estrella Skrevet 22. november 2007 #44 Skrevet 22. november 2007 I en drømmeverden ville jeg hatt mange - kanskje fire! I det virkelige liv der jeg skal gå gravid, føde, oppdra og følge opp tenker jeg at to er greit. 4 er ikke så mange egentlig. Jeg er eldst av 8 , to av de er "kun" stebrødre, men det gjelder som søsken, siden de bor jo med oss (holy crap heter det, men det morsomme er, at ei i klassen er 1 av 8 hun og, bare hun har havnet i midten). Jeg vil ha 4 stk, minst! Kan godt ha flere, men starter med fire.. hehe Synst det er kjekt med mange søsken, så dermed vil jeg ha mange barn Før var jeg fast bestemt på å kun ha 2 eller 3, men nå ser jeg det positive ved å ha flere søsken!
Hedda-78 Skrevet 22. november 2007 #45 Skrevet 22. november 2007 Vi starter med to, så får vi vurdere om det blir en til. Vi er så gamle at vi rekker nok ikke fire.
momo Skrevet 22. november 2007 #46 Skrevet 22. november 2007 Vi har to nå og jeg skal steriliseres nå så da blir det ikke flere barn. Jeg er kronisk syk så flere barn er ikke forsvarlig her. Spesielt da jeg blir veldig syk i svangerskapet og tiden etterpå.
TheHairyToothfairy Skrevet 22. november 2007 #47 Skrevet 22. november 2007 kunne egentlig godt tenkt meg mange barn. har bare en foreløpig.
Amalie_85 Skrevet 22. november 2007 #48 Skrevet 22. november 2007 Hmmmm før kunne jeg tenkt meg to! Men nå er jeg ikke sikker lengre! Jeg lurer på om det holder med en, men noe mer enn to tror jeg ikke er aktuelt. Så har jo sambo en fra før av og!
Samba Skrevet 22. november 2007 #50 Skrevet 22. november 2007 Jeg har aldri tenkt at jeg skal ha fler enn to barn. Nå har jeg to skjønne barn, og vi har blitt enige om at vi ønsker oss enda en. Så her blir det forhåpentligvis tre.
SnillMito Skrevet 22. november 2007 #51 Skrevet 22. november 2007 Tre stykker - helst med tre ulike kvinner.
Gjest tullfrid Skrevet 22. november 2007 #52 Skrevet 22. november 2007 (endret) Før snakket vi alltid om at vi skulle ha 2, at det var "nok". Men etter å ha fått 1, får jeg lyst på en hel haug :rødme: Men vi får se hvis vi får en til. De skal følges opp, og alt skal betales for. Jeg vil gjerne ha tid og overskudd til å være tilstede for barna mine, og jo flere man får, jo mindre blir det på hvert barn. Edit: Kanskje du wonderwoman Asterix med 8 barn er uenig , jeg sier bare igjen: ÆREMULI???!!! Endret 22. november 2007 av tullfrid
Gjest antigartner Skrevet 22. november 2007 #53 Skrevet 22. november 2007 Jeg skiller meg visst ut fra de fleste her, jeg som vil ha 0 barn.
Gjest imli Skrevet 22. november 2007 #54 Skrevet 22. november 2007 Før snakket vi alltid om at vi skulle ha 2, at det var "nok". Men etter å ha fått 1, får jeg lyst på en hel haug :rødme: Men vi får se hvis vi får en til. De skal følges opp, og alt skal betales for. Jeg vil gjerne ha tid og overskudd til å være tilstede for barna mine, og jo flere man får, jo mindre blir det på hvert barn. Edit: Kanskje du wonderwoman Asterix med 8 barn er uenig , jeg sier bare igjen: ÆREMULI???!!! Tror mange ser det slik som deg i disse tider hvor folk har begrenset "tilgang" på barna sine. Det er så viktig med "kvalitetstid" osv fordi barna er i barnehage og skole store deler av tiden. Allikevel tror jeg det er fullt mulig å ha mange barn og samtidig se hvert enkelt barns behov og få tid med dem.
Gjest tullfrid Skrevet 22. november 2007 #55 Skrevet 22. november 2007 ... og jo flere man får, jo mindre blir det på hvert barn. Allikevel tror jeg det er fullt mulig å ha mange barn og samtidig se hvert enkelt barns behov og få tid med dem. Det tror jeg også, men regnestykket ovenfor blir likevel det samme
Nigo-san Skrevet 22. november 2007 #56 Skrevet 22. november 2007 Men vi får se hvis vi får en til. De skal følges opp, og alt skal betales for. Jeg vil gjerne ha tid og overskudd til å være tilstede for barna mine, og jo flere man får, jo mindre blir det på hvert barn. ... det kan jo være en fordel også, det. Da har man flere å fordele foreldrenes nevrotiske uvaner på, og det blir mindre press på hvert barn...
aquata Skrevet 22. november 2007 #57 Skrevet 22. november 2007 Når jeg var 14 ville jeg ha 4 barn (og det før jeg ble 24), når jeg ble 24 ville jeg ikke ha barn (?) . Når jeg endelig fikk en ble jeg syk og gikk på krykker i to år, men ville gjerne ha fire igjen, men kunne ikke Nå vil jeg ha mann med tre barn, og gjerne en femtemann til atpåkladd
Kayli Skrevet 22. november 2007 #58 Skrevet 22. november 2007 Før jeg fikk barn ville jeg ha minst tre, helst fire. Nå har jeg to og er fornøyd med det!
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2007 #59 Skrevet 22. november 2007 Venter nummer to, kunne godt tenke meg tre - har alltid sett for meg det, men kan godt hende mannen sier stopp nå!
Gjest vimselot Skrevet 22. november 2007 #60 Skrevet 22. november 2007 De fleste har vel en viss anelse om hvor mange barn de kunne tenke seg. Vi vil ha minst tre Dere da? Har bare en, men om omstendighetenene hadde vært litt annet, ville jeg hatt to, med cirka to-tre års aldersforskjell. Men egentlig ville jeg ikke ha barn, ble bare gravid, og abort er litt vanskelig for meg personlig å ta som et valg...uten at jeg fordømmer andre som velger det. Trur det optimale er å få en sønn først, så en datter, og så en tvekjønnet... Dvs jeg kødder, men alvorlig talt så er det ikke optimalt å få to døtre hvis det ikke er fem års aldersforskjell...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå