Gå til innhold

Hva får deg til å miste tenninga?

monja

Anbefalte innlegg

Vel Arnie: Det er vel ikke så mye stas med menn som må ha rullator på junior også vet jeg... :ler:

Og Siden Maiken er så høy er det bare en fordel at hun er litt krokrygget... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Blirrr så høøøøy av alle disse pilledippedariene som disse kjekke unge mennene i hvite frakker formelig dytter inn i munnen min.

NAM! Sherry erså schøøønt!

Lassepassekjekkeungemannen! Vettu hva gamleMaikenmor er istand til å gjøre med slike ungsprettebasser når jeg tar ut gebisset mitt???

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Maiken

Hah!!! Greier meg uten gaastol jeg, vel. Se her...Uuuups. Faller visst...Iiiiiik!

Maik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piller, ja...

Om jeg bare kunne begripe hvorfor den nye pleiersken, frk. Isaksen, har begynt å gi meg både en ekstra sovepille og en slik rar, blå pille hver gang hun har nattevakt...?

Det underlige er jo at jeg føler meg så sliten og uopplagt dagen etter. Velvel...

Men duverden som hun rødmet da hun skulle hjelpe meg på badet den gangen... tihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødmet frk Isaksen? Slapp du luft, kanskje?? Trodde de blå pillene var maveregulerende, jeg...så jeg tok en håndfull i morges...De lå jo bare der. Ved siden av brettet mitt. Var det kanskje enkemann Olsen sine?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet De hva, frk. Maiken... jeg slipper da ikke luft i en sådan stund.

Jeg hadde mer enn nok med å ikke få pustebesvær mens frk. Isaksen vasket meg... De vet...

Og hun så virkelig underlig svett ut, ja... og mumlet noe om junior som ikke var junior eller noe slikt. Jeg hadde lagt bort høreapparatet for ikke å få fukt i det, så jeg fikk det ikke med meg helt.

Men er det noen som kan begripe hvorfor hun ser så rart på meg når hun gir meg de pillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Så herlig smartenfaen du er ivanka. Skjønner ennå ikke hvorfor du trenger en mattemann. Med en sånn fandenivoldsk hjerne så fikser du matte'n selv. U bet!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare sex jeg er ute etter. begynner å bli litt monotont å skulle ta seg av den biten på egen hånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjør som jeg sa, da vel. Kil ham, benytt sjansen når han gaper og lur pillen i ham. Er det så vanskelig da??

Eller du...øv inn enellerannen sprø matteformel og hvisk den i øret på ham. Og...når han måper av beundring...så kan du jo bare *kaste* inn pillen liksom. Lurt? Ikke lurt?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm. var litt uheldig her. hadde akkurat skrevet det siste innlegget, og før jeg rakk å poste det kom den sexy matematikeren vandrende forbi. ja ja. nå vet han at der sitter ei dame som bare er ute etter sex.

må bare le av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivanka:

Du sniker deg opp på siden hans og sier:

"Hei, jeg har nettopp oppdagen en generell løsning på tredjegradsligninger! har du lyst til å bli med opp på hybelen og gå gjennom utledningen sammen med meg?"

Først kommen han enten til å

1a) Gape storøyd av vantro beundring (som kjent klarte vår norske matematiker Niels Henrik Aabel å løse enkelte klasser (kun) av slike ligninger. )

...eller...

1b) Le med åpen munn, fordi han vet at verdens matematikere er enige om at en slik løsning ikke finnes.

I begge tilfeller kan du "ta en Maiken" på ham.

Og dersom 1a) slår til får du ham sikkert med deg, og da burde du vel klare det...?

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste problemet med den planen er at jeg har ca 1/10 så mange vekttall som ham i matte. kan få litt problemer med å overbevise tror jeg. skikkelig dårlig til å juge, skjønner du...

nei her må det nok neddoping til om det skal bli noe på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Vet du ikke waco-metoden??? :o :o :o

Vær en lurendreierske-fristerinne-sleipsomfy-mannehisser, vel. Slik som alle kvinner er podet inn til å være eksperter på. Best effekt mellom sånn ca 12 år og opp til noen-og-tredve (er i grenseland selv).

Visste du ikke om denne metoden???

Waco *roper litt* Hvor er du??? Kom og se!!!

Maiken *hehe...hva er det som rir meg??? Oi...feil ord, kanskje. Var ikke meningen å trigge deg endamer, ivanka, ved å nevne ord som ri og sånt'no*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Go for min 1b), ivanka.

Dersom han har humor vil han se det morsomme i det. Tidenes sjekkereplikk for en vekttall-tung matematiker:

Go girl, go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei faen jeg er for feig.

hei, arnie, du er ikke tilfeldigvis litt kjekk vel? jeg mener, du er jo veldig støttende og snill, og tilfredsstillende matematisk anlagt...

eller virker jeg litt desperat nå kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig ånde og kroppslukt er definitivt turn-off!!!!! Er jo bare til å bli kvalm av, skal vedde på at hvis jeg var gutt og skulle ha sex med ei og hun stinka, så hadde jeg fått innovertiss!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...