OppNed Skrevet 24. april 2003 #81 Del Skrevet 24. april 2003 Bare skyld på meg du. helt i orrrrrden det! Hva skal du kidnappe ham med? Kjettingen i beltet ditt *fnis*...er det snart helg, eller? Faen...jeg greier ikke å jobbe i dag!!! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. april 2003 #82 Del Skrevet 24. april 2003 jobbe? hva er det? denne årstiden tar knekken på alt jeg måtte ha av fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. april 2003 #83 Del Skrevet 24. april 2003 :o :o Hvordan i alle kan en tråd om turn-offs ende i denne vårflommen da???.... :o Er det tanken på å ha lyst på sex, men miste den nok? Er det altså flere der ute som er like despo som meg?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. april 2003 #84 Del Skrevet 24. april 2003 tja. det tok litt av etter at jeg tilsto matematikerfetisjen min... men ja, åpenbart er det flere desperados enn deg... godt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. april 2003 #85 Del Skrevet 24. april 2003 Tar ikke knekken på, engang. Den legger munnen sin mot øret...puster dypt inn...og ut igjen. Rett i øret SLIK: FFFFOOOOOOOOOOOPPPFFFFFFFFF *brukbart onematepoetikon (??)* Og blåser fornuften luke veien ut det andre øret. *vimsedimsedoo* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. april 2003 #86 Del Skrevet 24. april 2003 hold meg fast nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 24. april 2003 #87 Del Skrevet 24. april 2003 :o Himmeloghav, jenter... her var det mye rart. x+y er ikke lik xy... Men Ivanka dah... Kjenner du ikke igjen en ligning med to ukjente bare fordi det er falsk-matematiker-Maiken som kiler deg under nesa med den...? Hva om f.eks. x=2 og y=2 ...? Ahaaa...? Og så var det denne 1 + 1 = 1 (Maiken: ) Den er litt mer vrien å forklare. Tradisjonell logikk holder ikke mål her, det må benyttes ikke bare de "ordinære" (for oss kvasi-matematikere) imaginære tallene, men sågar irrasjonelle tall, og utføre en såkalt symbiotisk addisjon. Hilsen Arn(erd)ie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. april 2003 #88 Del Skrevet 24. april 2003 Våren altså...Herregud! Back to work. Lasse også :o ...er dette smittsomt? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. april 2003 #89 Del Skrevet 24. april 2003 :o Slutt dah, Arnie. Blir nesten kåt av dette jeg *fnisekollaps---hva er det som skjer...må vurdere å krype inn i en eller annen hule når våren kommer* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. april 2003 #90 Del Skrevet 24. april 2003 eh, arnie, har du dame eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 24. april 2003 #91 Del Skrevet 24. april 2003 ivanka: *Tar-på-seg nerdebrillene, ser seg rundt og begyner å telle...* (kommer tilbake med svaret etterhvert.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 24. april 2003 #92 Del Skrevet 24. april 2003 :o Såh... etter nå å ha gjennomført et totalintegral over hele populasjonen, viser det seg at svaret er et underlig sammentreff, relatert til utledninger allerede utført lengre oppe, nemlig: 1 + 1 = 1 :o Antallet er altså èn. Det overraskende ligger således ikke i svaret, men i utregningen, hvor det har sneket seg inn et irrasjonellt element som gjør ligningen alt annet enn elementær... Tygg på den dere, jenter... det er VÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. april 2003 #93 Del Skrevet 24. april 2003 Han Hawkins er vel ledig Ivanka.... Maiken: smittsomt? Veit ikke dêt, men dere sitter der og sklir rundt på stolen er jo ikke lett å være vitne til da.... Pokkern heller, kontordama på 45 begynner jo å bli fristende her jo..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. april 2003 #94 Del Skrevet 24. april 2003 Trenger ikke tygge jegså-sådetså :blunke: Lasse....UÆÆÆÆÆHHHHHHH! 45!!! Hehe...skal lagre denne, og sjekke om du sitter på KG om...20 år kanskje og bare sniiiike den innpå enellerannen tråd. Initiert av Lasse som kriselammet 50-åring. Skal se du tenker annerledes da om den snertne lille lekkerbiskenluskenlammekjøttet på 45 som jobber på kontoret. Maiken (19 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 24. april 2003 #95 Del Skrevet 24. april 2003 *dytter på nerde-brillene* Lasse: Hawkins er vel fysiker, og ikke matematiker? Ivankas fetish er (blush...) matematikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. april 2003 #96 Del Skrevet 24. april 2003 Ventet på et slikt svar ja.... Lasse - Som sikler etter slike som Maiken (er altså en gammel gris....) Eller 19.... det var vel litt ungt det.... eller... æsj samma det -19 eller 45 eller 50, bring 'em in!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. april 2003 #97 Del Skrevet 24. april 2003 *dytter på nerde-brillene* Lasse: Hawkins er vel fysiker, og ikke matematiker? Ivankas fetish er (blush...) matematikere. Tallkunstenere er vel begge vel.... Kan ikke være så firkantet når vårflommen sveiper avgårde..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. april 2003 #98 Del Skrevet 24. april 2003 Avlaaaaang høres mye bedre ut enn firkantet. Maiken (ok da...innrømmer at jeg er 21 da ) Hehe *skjønner de ikke at jeg er 77 år og har gått PC-kurs på gamlehjemmet!!! Typisk menn!* Nå..Lasse..mener du ennå Bring'em inn? Får en stakkars gammel Maikendame på 77 stavre seg inn...hun også???? Har du en sherry, kanskje...å tilby? Og en sånn søt kjeks som du kan dyppe oppi? Sherryen altså *skjelver i leddene av egen vits som var kjempebra på 40-tallet engang* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. april 2003 #99 Del Skrevet 24. april 2003 sherry, tannglass og gåstol er på plass Maiken!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 24. april 2003 #100 Del Skrevet 24. april 2003 Pøh, Lasse... du lurer ikke meg. Her på hjemmet kalles det rullator, ikke gaa-stol. Det høres så mye mere dynamisk ut med 'rullator', skjønner du. Hvisker: Vet dere: pleierskene her er såå flinke til å hjelpe å støtte meg, bare jeg latersom jeg hoplder på falle, de skjønner visst ikke at det er når de passerer meg at knærne svikter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå