Gå til innhold

Hva får deg til å miste tenninga?

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Menn med små neser og korte, tykke pølsefingre! :Hehe:

hahaha - han kjenner jeg.... og du har gått glipp av noe stort :ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av d som er nevnt over, men jeg har v to anl vært borti et par som etter mine begreper heller litt over grensen til å være småpervo.... Jeg vet ærlig talt ikke hvor vanlig d er: Han ene ville ha meg m på et rollespill hvor han spurte om lov til kunne kalle meg for 'hora si'.... Den andre ba meg om å pisse på seg.....V begge anl så jeg nok sånn ut:  :o  :o  :o  

Dette var totalt turn-off for meg, sa takk og farvel og har ikke sett dem siden (heldigvis) ....

Det får da være måte på å være snerpete, chimp :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig ånde

Lukt av svette

Skitten tissemann

Dårlige, altfor våte kyss

Å bli mast på å gjøre ditten og datten

Tånegler som er lange, og "skraper" meg opp

Plutselig slapp tiss....*ler*

Skit under neglene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har dere bare hygiene som turn-off?

Synes disse punktene er så opplagte at det nesten ikke trenger å nevnes..

Så alle hygienefriker, sjekk om dere hører vasken etter at mannen har vært på dass, if not gi ham "en ukes kryssede ben"

hygiene-zloty

-------------

Hvis dama som ved øyekast var "FIN" viser seg å ha:

-gel bh

-falske vipper og brune kontaktlinser

-bleket hår

-tjukt lag med "skjule-sminke" (aner ikke navnet på det)

-og en sånn "sprettrompebukse" HA HA

(egne erfaringer på byen kan man si)

Eller disse (alle eller enkeltvis)

-er slapp i fisken (gidder ingenting)

-begynner å prate om ungene sine uoppfordret

-ufin i kjeften uansett samtaleemne

-"overkåt"

-flørter med absolutt alle karene rundt seg

DA ER DET TURNOFF DA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er kjipe å tipse, som gransker regning med finkirurgens blikk (om det så er jeg som betaler altså :o ).

Husker en episode med en fyr som ble med meg hjem. En gang i tiden. Jeg hadde ikke engang rukket og låst ytterdøra omtrent, før han stod naken i rommet med et sultesiklende blikk og en hard-on. Turn-off. Hadde jo ikke engang rukket og spurt ham om han ville se på en ellerannen av samlingene mine, jo. Han kunne jo ha latet som om han var interressert i å prate litt dah. Eller tatt en drink eller hjulpet meg med å stille inn video'en eller gitt meg en massasje, eller bygd en mur eller skiftet dekk på bilen min eller renset sluken på badet eller fortalt meg en gøyal historie eller vasket gulvet eller laget en natte-omelett eller løpt på bensinstasjonen for å kjøpe røyk til meg, evt lagt ferdig det nye laminatgulvet i kjellerboden, eller for den saks skyld strøket ferdig en av blusene mine til neste dag eller noe sånt.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...også synes jeg rett og slett det er jævlig dårlig gjort av en mann...når han ikke engang spør om jeg har noen musefeller som skal sjekkes eller tømmes før vi evt skal ha sex. Fysøren...det er turn-off det!!! Sett at jeg hadde det, lissom! Kjeller'n full av musefeller. Eller garasjen, eventuelt. Nei! Slike mannfolk skal andre få ha i fred. Skikkelig ekkelt! Æsj!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke akkurat blir offer for rovbytte fra menn. Men noen setter jo høye signaler, eller er kravstore for at dere skal forstå noe av hva som blir snakket om.

Setter man lista høyt og krever masse slik som Maiken, gjør ditten og gjør datten før vi skal ha sex, mon tro om damer tror sex er et slags byttehandel, en vare eller no som ligner.

Hvorfor er det slik?

Hvorfor må damer hele tiden benytte seg av andre mennesker?

Høste menn for verdier og gjøremål er nok kvinnenes fødselsintinkt, det handler visst bare om å få og få, nå sist hørte jeg at de gikk i demonstrasjonstog for sekstimers dag (?).

Femti eller hundre spenn spurte gutten, hundre sa Maiken, du får femti sa gutten.

W

Resten får dere tenke dere selv =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nei...ingen pengeutveksling den kvelden, waco. Han hadde for kort tunge :tunge1: Turn-off, det også. For korte tunger, mener jeg.

Jeg lirket likesågodt en hundrings (inflasjon siden den gang) i bukselinningen på ham, klapset ham trøstefullt på rumpen og sa nattinatti. Hva jeg gjorde etterpå er uvesentlig. Og hemmelig!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maiken skrev:

evt lagt ferdig det nye laminatgulvet i kjellerboden,

D er da d MINSTE!!! en kan forlange....syns jeg.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, oppriktig talt, chimp! Mener det, altså.

Det hjelper forsåvidt på stemningen om han evt tilbyr seg å klippe plenen min. Som et slags plaster på såret hvis han ikke er god på snekring.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe deg litt da, Maiken:

I den der settingen er det fort gjort å misforstå ting.

Så dersom du hinter om at "gresset er litt langt nå", og han tilbyr seg å "klippe plenen din" først, bør du kanskje ikke bli forskrekket dersom har durer inn på badet etter saks og høvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest dorian

Guri så mye vi gutta må passe på, ass! :ler:

Godt jeg er singel ..*plukke lo ut av navlen* ..eller hva?

Jeg synes det er slitsomt med jenter som henger på musearmen mens jeg jobber, men ellers er jeg ganske åpen :sjarmor:

Jaja.

Promp-promp - jeg får stikke og sortere tennissokk-samlingen, jeg.

dorian :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en episode med en fyr som ble med meg hjem. En gang i tiden. Jeg hadde ikke engang rukket og låst ytterdøra omtrent, før han stod naken i rommet med et sultesiklende blikk og en hard-on. Turn-off. Hadde jo ikke engang rukket og spurt ham om han ville se på en ellerannen av samlingene mine, jo.

Maiken

Men du lå med ham likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...