Gå til innhold

Dagboka mi-om alt og ingenting;)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg ramla innom her og tenkte å legge igjen en hilsen :) morsom å lese om andre som studerer!

Såå koselig med besøk her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tirsdag..Har vært på skolen i dag, og skal nå skrive på en oppgave. Kjenner ingen plasser at jeg har lyst, men oppgaven skal snart leveres, og jeg har ikke bynt. Gleder meg så til denne uka er over. Fulle skoledager og oppgave er ingen spøk, men kan vel bare skylde meg selv. Skal sette meg ned nå og lage en oversikt over hva jeg skal ha med i oppgaven , samt finn stoff til oppgaven. Og kanskje rekker jeg å skrive en side eller to idag også. Får se.

Tjolahopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, legger igjen en liten hilsen siden jeg var innom!

Lykke til med oppgaven, få den gjort så er du ferdig med det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, legger igjen en liten hilsen siden jeg var innom!

Lykke til med oppgaven, få den gjort så er du ferdig med det! ;)

hyggelig med besøk :)

Jepp, oppgaver går som regel greit å få gjort bare man starter, og jeg ble ferdig i tide, heldigvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten oppdatering kanskje..

Hele forrige uke gikk med til samling på høgskolen og oppgaveskriving. Slitsom uke, men fikk levert oppgaven i tide, og fornøyd med det :-D ..I helga har det vært full avslapping..deilig...en liten tur på treingssenteret på lørdag er det eneste fornuftige jeg har gjort..Synes helga har gått alt for fort...Sitter her nå med hjemmelaget smoothie og koser meg inne på KG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var visst den helgen over gitt...Hvorfor skal det gå så fort da?

Har hatt hjemmeeksamen hele uka, men som den trege personen jeg er, har det blitt lite skriving i uka..Mesteparten ble faktisk skrevet lørdag og søndag..Huff...Har også hatt besøk av familie idag, koselig.

Har akkurat skrevet færdig siste rest på oppgaven, så nå sitter jeg her og er fornøyd. Eneste som mangler nå er å skrive den ut og levere den, men det gjør jeg i morgen. Burde vel i grunn legge meg, skal jo opp tidlig i morgen..Meeen er i grunn ikke sånn supertrøtt. Hmm..Jeg er definitivt et B menneske..Liker godt å sitte oppe på natta, og hater å stå opp tidlig. Det mest snodige er at jeg kan være trøtt som en strømpe på ettermiddagene, men så snart klokka bikker over 21, jah da er jeg våken. Dette gjelder særlig om jeg har planlagt å legge meg tidlig..Typisk...Flere enn meg spm er våkne nå tro?

Trallalalalala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjenn jo..

Har levert eksamen i dag, og hatt 3 timer med forelesning..Er akkurat kommet meg hjem nå, men må snart ut på farten igjenn.. Har nemlig meldt meg på spinning :overrasket: idag..Har vært på spinning for noen år siden, så vet jo hva jeg går til ..men guri..kommer til å være helt mørbanka i ræva i kveld..vonde seter de første gangene, men det går seg til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom her og titta litt. Tenkte jeg skulle ønske deg en fin uke! :):klem:

:vinke: , alltid koselig med besøk:)

Da var snart denne uka også forbi. Fælt så fort ukene skal gå da. I uka som har vært har det stort sett gådd i eksamenslesing og trening, Har vært 3 ganger på spinning, nesten litt stolt av meg selv.

I dag har det vært så fint vær, med strålende :sol: , så har vært å gådd en tur. Nå hever 49 deilige hveteboller, og sambo har tatt seg en blund på sofan. Så blir det litt KG tid for meg :Hehe: . Resten av kvelden blir nok rolig. Skal lage oss middag til Farmen.

Ha en fin kveld alle som titter innom :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag, og deilig å sove helt til 11:)

Har drukket te og kost meg med frokost, men nå må jeg vel gjøre noe fornuftig her også. Har faktisk en god del som jeg skal få gjennomført idag.

Planene for dagen er som følger:

-rydde stue og kjøkken

-sette brøddeig(grove), og rundstykkedeig

-begynne å skrive på en rapport

-rulle ut og steke brød og rundstykker

-lage middag(laks i folie er planen)

-skrive mer på rapporten, forhåpentligvis få den færdi i løpet av kvelden

-se tv :)

Skikkelig bakehelg dette her. Men sånn er det greit å gjøre i blandt, så man har litt i frysern.

Vel, da var det bare å hive seg rundt.

God søndag til de som er innom:)

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å kikker litt :vinke: Arti at du fant KG da :)

Koselig med besøk LilleBallerina :-D . Ja syns det er så mye spennende å lese her inne, og kom innom denne siden bare ved en tilfeldighet. Ha en fin søndag du :)

____________________________________________________

Har fått gjort alt av husarbeidet idag med unntak av middagen. Men blir litt sen middag siden vi nettopp har spist nystekte rundstykker. Tenker jeg tar å begynner på den rapporten nå jeg.

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

oi oi ...lenge siden jeg har vært innom her ser jeg. Har lest rundt omkring her på KG, men helt glemt av dagboken min. Får prøve å få litt liv i den nå da :ler:

Akkurat nå sitter jeg her med en stor kopp kaffe :kaffe: , og koser meg. Skal ta oppvasken og sveipe over gulvene om en stund, men først litt henging her.

Tja, hva har jeg så gjort siden sist da. Har gjennomført to eksamener i det ene faget mitt, så nå er det faget helt avsluttet. Deilig. Fikk B på avsluttende eksamen, så fornøyd med det :) . Etter det var jeg i praksis i 3 uker. Kjempespennende og litt annerledes praksis. Og så har jeg selvsagt jobbet litt og hatt noen samlinger på høgskolen.

I går hadde jeg migrene, igjenn. Og da er hele dagen ødelagt. Kjedelige greier. Heldigvis god idag:)..

Påska har ikke vært så veldig innholdsrik. Pga en samboer som har jobbuke så har vi bare vært hjemme. Jeg har iallefall vært på hytten til mamma en tur. Helt nydelig vær her, så satt ute hele dagen i solveggen. :briller: . Det var deilig det. Idag er vi invitert på middag hos "svigers" etter at sambo er færdi på jobb. Blir kos det :) .

Vel vel, skal snoke litt mer her før jeg begynner på oppvasken.

Fortsatt God påske til alle som er innom :kaklehone: (nærmeste jeg kom en påskekylling hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var leiligheten shinet litt :-D ..Så nå skal jeg ta meg en dusj og sminke meg litt. Skal ikke på den midagen før rundt 17-18, så har god tid til å kose meg her inne og bare slappe av. Deilig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og siste dagen i ferien. Synes det har gådd alt for fort, men det er vel ganske vanlig. jaja.

Middagen i går på hytta til svigers var koselig. Fikk servert deilig lammelår, nam nam. Stod sent opp idag også, godt å sove lenge. Nydelig vær ute, så tror jeg skal sette en rundstykkedeig og så ta meg en tur ut for å gå litt. :sol:

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn, da var alle de 34 rundstykkene stekt. Noen av dem fløt på en måte utover, så ble en smule flate, men har smakt og de er gode forde. Har også vært en tur ute i finværet, så nå sitter jeg her med tekoppen min og venter på at sambo skal komme hjem slik at vi kan lage middag.

Tror kvelden blir rolig jeg. Skulle vel egentlig ha ryddet i klesskapet mitt, og kastet det som ikke brukes. Får se om det blir gjort idag. Ellers så er det jo Farmen ikveld :)

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...