Gå til innhold

Dagboka mi-om alt og ingenting;)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Hei dere :goodbye:

Har vært snikleser her inne på KG en god stund nå, så tenkte det var på tide å opprette egen profil og dagbok..(hvis jeg får dette tekniske til da..hehe)

Litt om meg selv kanskje:

Jeg er ei jente på 24 år fra en plass oppe i nord. Er samboer med verdens beste kjæreste :rødme: , og for tiden studerer jeg.

Får skrive mer etterhvert, og så er det bare å spørre om det er noe dere lurer på.

Denne dagboken blir, som emnet forteller, ei dagbok med mye snikk snakk om alt og ingenting, så her er det bare å fyre løs :skravle:

Skal tidlig opp i morgen, så må vel legge meg nå selv om jeg egentlig ikke er noe særlig trøtt..

Så derfor sier jeg bare :velkommen: til alle som snubler innom denne boken

:søvn:

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker Bustetroll :)

Blir spennende dette, virker som det er mange koselige folk her inne :)

Akkurat nå er jeg kommet hjem fra lang dag på skolen..Så nå sitter jeg her å drikker :kaffe: , mens jeg venter på sambo som skal komme hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer til allmennlærer..er igang med 3 år nå...Vi har bare samlingsbaserte fag i år, så derfor må vi være der når vi først har samling...så føler meg fryktelig flink de ukene vi har samling..og ikke fullt så flink i ukene vi har "fri" :fnise:

Hva studerer du da Bustetroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer til allmennlærer..er igang med 3 år nå...Vi har bare samlingsbaserte fag i år, så derfor må vi være der når vi først har samling...så føler meg fryktelig flink de ukene vi har samling..og ikke fullt så flink i ukene vi har "fri" :fnise:

Hva studerer du da Bustetroll?

Hehe, jeg skal ha samlingsbasert studie etter jul, og er fryktelig redd jeg vil få samme følelse som deg. :fnise:

Sender deg en PM jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært innom her på noen dager pga stress med jobb, skole, begravelse og bursdager..men nå fikk jeg litt tid for meg selv gitt:)..

Etter denne uken med skole er det "juleferie":)

Dvs at det ikke er noe mer på høgskolen, men skal jobbe en masse, og være litt i praksis..Og så gleder jeg meg sånn til ordentlig juleferie :nisse: .Da skal jeg bare kose meg glugg i hjel(og kanskje lese littegranne pensum siden det er eksamen i februar)..

Til helga er det julebord, og jeg har ikke funnet noe å ha på meg..bare helt typisk :klaske: , men skal vel alltids komme opp med noe:)..

Nå blir det å lese litt mer her inne på KG før senga kaller :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten..ser at jeg har lagt meg inn på feil "kategori"..har jo nic som starter på j, og jeg har lagt meg inn på A-D..noen som vet hvordan jeg flytter hele dagboka over i rett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter denne uken med skole er det "juleferie":)

Dvs at det ikke er noe mer på høgskolen, men skal jobbe en masse, og være litt i praksis..Og så gleder jeg meg sånn til ordentlig juleferie :nisse: .Da skal jeg bare kose meg glugg i hjel(og kanskje lese littegranne pensum siden det er eksamen i februar)..

Til helga er det julebord, og jeg har ikke funnet noe å ha på meg..bare helt typisk :klaske: , men skal vel alltids komme opp med noe:)..

:ler: Ser vi er i litt lik situasjon nå..

Jeg skal også på julebord til helga, og aner ikke hva jeg skal ha på meg.. Aldri lett det der! Jeg har egentlig ikke råd til noe nytt antrekk heller, men skal titte litt idag.

Du skal ikke ha eksamen før februar? Jeg skal ha i januar jeg, og sliter med motivasjon til å lese nå.. føles så lenge til eksamen, men samtidig vet jeg jo at jeg ikke kommer til å ha lyst til å lese i juleferien - så jeg burde jo virkelig lese nå.. håpløs! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ser vi er i litt lik situasjon nå..

Jeg skal også på julebord til helga, og aner ikke hva jeg skal ha på meg.. Aldri lett det der! Jeg har egentlig ikke råd til noe nytt antrekk heller, men skal titte litt idag.

Du skal ikke ha eksamen før februar? Jeg skal ha i januar jeg, og sliter med motivasjon til å lese nå.. føles så lenge til eksamen, men samtidig vet jeg jo at jeg ikke kommer til å ha lyst til å lese i juleferien - så jeg burde jo virkelig lese nå.. håpløs! :klaske:

Ja har heldigvis ikke før i februar..men burde vel egentlig lese nå også siden det ikke frister så mye å lese i jula..huff, kunne trengt et spark bak mange ganger for å komme i gang. :pisk:

Håper du har hatt det fint på julebord i helga da...for det har jeg :jepp::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den helgen snart over. Går så altfor fort. Har vært på julebord i helga, og det var gøy :skaal: . Omtrent alle på jobben var der, så koslig å prate med de man ikke ser så ofte. Ble ganske så sent, faktisk tror jeg ikke maxien var der før halv 4, og jeg var vel hjemme rundt 4 på natta. Da var det godt å legge seg :jepp: . Dermed sov jeg litt lengre enn jeg egentlig burde med tanke på at jeg skal på jobb i morgen tidlig, men overlever nok mandagen med litt ekstra kaffe innabords får jeg tro :fnise:

Sambo har lagt seg nå, så jeg sitter her alene og håper på å bli trøtt. Men mens jeg venter får jeg snoke litt rundt her inne. Alltid noe spennende å lese :)

Endret av jente23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Da var det nye året godt i gang gitt..tiden går så fort synes jeg.

Hmm, mål for 2008: Ta opp treningen igjenn(vært alt for slapp den siste tiden)

Jobbe jevnt og trutt med skolearbeid

Spise jevnere

Kose meg med venner og kjæreste :)

Tja, det var det jeg kom på i farta...

Har egentlig ikke kommet helt godt i gang med året jeg..har bare vært litt i praksis, og så begynner skolen på igjenn i morgen..så da normaliserer vel ting seg litt..

Nå sitter jeg bare her å surfer litt etter bil, og leser litt her inne på GK..skal begynne med middag etterhvert slik at den er sånn passe færdi til sambo kommer hjem fra jobb...Stekt laksefileter med båndspagetti og grønnsaker :spise:

Kommer med flere oppdateringer senere

Og Godt nytt år til alle som er innom :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god nyttår til deg å..

ser du har noen av de målene jeg har for 2008 også..jeg sitter her å skulle egntlig følge opp målet med skolearbeid, men tar meg selv i å forskyve det enda en time..hehe..

ha en fortsatt fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god nyttår til deg å..

ser du har noen av de målene jeg har for 2008 også..jeg sitter her å skulle egntlig følge opp målet med skolearbeid, men tar meg selv i å forskyve det enda en time..hehe..

ha en fortsatt fin søndag :)

koselig med besøk :)

Burde vel strengt tatt også ha gjort noe skolearbeid..mangler ikke på ting som skal skrives..kanskje jeg skal åpne et worddokument og starte på praksisrapporten mens jeg nå sitter her..kjenner jeg meg selv rett så går det mye kjappere når man først har begynt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...