Gå til innhold

Menn burde begynne å amme!

Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

:idesmil: Ja, menn har mye mindre bruk for pupper en vi har. Våre skal jo se flotte ut og tenne mannen. Så derfor hadde det vært praktisk om de kunne overta denne opggaven, sånn at vi slipper. Menn kan faktisk produsere brystmelk, de trenger bare litt østrogentilsetning for å få det til. De har jo også så små og fine pupper fra før av, det merkes jo såklart ikke så godt på de at de blir brukt etterpå heller.

Ja til at menn skal puppe!

:ler:

Artikkel

Menn kan også produsere brystmelk

Ja, du leste riktig. Den gode nyheten er at spontan brystmelkproduksjon hos menn er veldig sjeldent. I de fleste tilfeller skyldes mannebrystmelken at personer med kreft går på medisiner som inneholder det kvinnelige hormonet østrogen. Hormonet kan føre til at mannen produserer melk.

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:hoho:

:fnise:

Dette demonstrerer at forslaget ditt virker mot sin hensikt. Hva er poenget med å ta østrogentilsetning og amme for at puppene til dama skal fortsette å være flotte, når du med dine nyervervede feminine trekk fremstår som en tufs i øynene til dama, og mest sannlig kommer til å miste både henne og de flotte puppene hennes til en mer maskulin fyr som ga faen i østrogentilsetningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, egentlig ville jeg har foretrukket at jeg hadde hengepupper etter amming, enn at mannen hadde hatt hengepupper med hår på.. Usj :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, egentlig ville jeg har foretrukket at jeg hadde hengepupper etter amming, enn at mannen hadde hatt hengepupper med hår på.. Usj :fnise:

:skratte:

Usj, så må begynne å gå med sports-topp eller noe for å holde det på plass :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

:fnise:

Dette demonstrerer at forslaget ditt virker mot sin hensikt. Hva er poenget med å ta østrogentilsetning og amme for at puppene til dama skal fortsette å være flotte, når du med dine nyervervede feminine trekk fremstår som en tufs i øynene til dama, og mest sannlig kommer til å miste både henne og de flotte puppene hennes til en mer maskulin fyr som ga faen i østrogentilsetningen?

Ja uff, du har sannelig et godt poeng der, som om det ikke er vanskelig nok for mannen å være mann.

Kunne jo muligens være bra for homofile da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Neida, de opererer bare vekk det overflødige, er ikke like lett for oss å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Med hormoner kan menn utvikle bryster. Hormoner kan sette igang melkeproduksjonen også. Så der faktisk mulig. Så ikke true meg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...