Gjest Chrizzy Skrevet 18. november 2007 #1 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Ja, menn har mye mindre bruk for pupper en vi har. Våre skal jo se flotte ut og tenne mannen. Så derfor hadde det vært praktisk om de kunne overta denne opggaven, sånn at vi slipper. Menn kan faktisk produsere brystmelk, de trenger bare litt østrogentilsetning for å få det til. De har jo også så små og fine pupper fra før av, det merkes jo såklart ikke så godt på de at de blir brukt etterpå heller. Ja til at menn skal puppe! Artikkel Menn kan også produsere brystmelk Ja, du leste riktig. Den gode nyheten er at spontan brystmelkproduksjon hos menn er veldig sjeldent. I de fleste tilfeller skyldes mannebrystmelken at personer med kreft går på medisiner som inneholder det kvinnelige hormonet østrogen. Hormonet kan føre til at mannen produserer melk. Endret 18. november 2007 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Del Skrevet 18. november 2007 Syns jeg ser Jens Stoltenberg dra frem puppen på bakerste benk i Stortinget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. november 2007 #3 Del Skrevet 18. november 2007 Syns jeg ser Jens Stoltenberg dra frem puppen på bakerste benk i Stortinget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. november 2007 #4 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, altså som mann så ville det jo være i min interesse også at puppen til damen ble vel bevart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 18. november 2007 #5 Del Skrevet 18. november 2007 Chrizzy...til tider er du helt genial. Støtter ideen din fullt ut =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. november 2007 #6 Del Skrevet 18. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 19. november 2007 #7 Del Skrevet 19. november 2007 Vil gjerne ha pupper og amme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #8 Del Skrevet 19. november 2007 Dette demonstrerer at forslaget ditt virker mot sin hensikt. Hva er poenget med å ta østrogentilsetning og amme for at puppene til dama skal fortsette å være flotte, når du med dine nyervervede feminine trekk fremstår som en tufs i øynene til dama, og mest sannlig kommer til å miste både henne og de flotte puppene hennes til en mer maskulin fyr som ga faen i østrogentilsetningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Novanov Skrevet 19. november 2007 #9 Del Skrevet 19. november 2007 Hehe, egentlig ville jeg har foretrukket at jeg hadde hengepupper etter amming, enn at mannen hadde hatt hengepupper med hår på.. Usj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. november 2007 #10 Del Skrevet 19. november 2007 Hehe, egentlig ville jeg har foretrukket at jeg hadde hengepupper etter amming, enn at mannen hadde hatt hengepupper med hår på.. Usj Usj, så må begynne å gå med sports-topp eller noe for å holde det på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. november 2007 #11 Del Skrevet 19. november 2007 Dette demonstrerer at forslaget ditt virker mot sin hensikt. Hva er poenget med å ta østrogentilsetning og amme for at puppene til dama skal fortsette å være flotte, når du med dine nyervervede feminine trekk fremstår som en tufs i øynene til dama, og mest sannlig kommer til å miste både henne og de flotte puppene hennes til en mer maskulin fyr som ga faen i østrogentilsetningen? Ja uff, du har sannelig et godt poeng der, som om det ikke er vanskelig nok for mannen å være mann. Kunne jo muligens være bra for homofile da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. november 2007 #12 Del Skrevet 19. november 2007 Hehe, egentlig ville jeg har foretrukket at jeg hadde hengepupper etter amming, enn at mannen hadde hatt hengepupper med hår på.. Usj Neida, de opererer bare vekk det overflødige, er ikke like lett for oss å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. november 2007 #13 Del Skrevet 20. november 2007 Da hadde ihvertfall Jan Thomas blitt fornøyd, tenker jeg. Med mindre han måtte amme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 7. februar 2008 #14 Del Skrevet 7. februar 2008 Med hormoner kan menn utvikle bryster. Hormoner kan sette igang melkeproduksjonen også. Så der faktisk mulig. Så ikke true meg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå