Lemoni* Skrevet 12. april 2003 #1 Del Skrevet 12. april 2003 jippi!! vi er sammen igjen etter et halvt års "slutt", med masse mas og krangling, sex og virvar! kjærligheten seiret igjen og jeg er LYKKELIG!!! for meg var gresset absolutt ikke grønnere på den andre siden.. min vakre, kjærlige gutt som jeg elsker er den eneste jeg vil ha, det vet jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2003 #2 Del Skrevet 12. april 2003 Skjønner at du har det bra nå ja!!! :D Det må være en deilig følelse, og jeg er glad på dine vegne at du har fått tilbake den du egentlig ville ha! Regner med at du kommer til å ha en fortreffelig helg og påske, men sier det likevel: HA EN GOD HELG OG PÅSKE! Stor klem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 12. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. april 2003 tusen takk kverula :D god påske til deg også. får bare vi får litt bedre påskevær her i østfold enn det vi har nå.. det er så sant det at man vet ikke hva man har før man mister det! jeg var lei etter mer enn tre år sammen med typen, men singellivet ble ikke som forventet i det hele tatt. så nå er jeg innmari glad etter å ha kjempet han tilbake. en periode var han så kostbar at jeg nesten gav opp.. liker ikke å måtte krype. men heldigvis virket det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2003 #4 Del Skrevet 12. april 2003 Så flott at du svelga stoltheten og "krøp"...det hender vi jenter må gjøre det for gutta, selvom det kan virke tungt... Flott at det fikk resultater i ditt tilfelle og at ting har ordnet seg igjen! Mange lykkeønskninger til dere begge! PS. I Østfold du og Lemoni*? Står Oppland under navnet ditt, derfor jeg stussa...Østfold er ille bra, det altså! :D Selvom det ikke akkurat er påskesol her idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #5 Del Skrevet 12. april 2003 Ja, gratulerer!!!!!!!! Nyt det så lenge det varer.....denne gangen........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. april 2003 #6 Del Skrevet 12. april 2003 Ja, gratulerer!!!!!!!! Nyt det så lenge det varer.....denne gangen........... :o Enda et mennesker uten kjærlighet og varme....begynner å bli mange av dem nå her på kg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. april 2003 #7 Del Skrevet 12. april 2003 Ja, gratulerer!!!!!!!! Nyt det så lenge det varer.....denne gangen........... Totalt unødvensig komentar :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 12. april 2003 #8 Del Skrevet 12. april 2003 Gratulerer Er godt å se at man får det til, selv med krangel og dill. En liten positiv ting, om det går bra, med krangel, er at man når man endelig innser at det er hverandre man vil ha, får større forståelse for hverandre og setter mer pris på tiden sammen!! Kjærlighet gjør underverker ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 13. april 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 13. april 2003 takk for alle lykkeønskningene :D syns ofte det blir så mye fokus på de negative tingene på denne samlivs siden så da hadde jeg lyst til å dele litt glede jeg bare synd at enkelte ikke er mottagelig for det.. som vår gjest! ha en flott påske dessuten syns jeg en sånn kommentar er meget unødvendig når man ikke har noe grunnlag for å si det! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 13. april 2003 #10 Del Skrevet 13. april 2003 Så koselig, ønsker dere lykke til!! :D Tror nok du får en fin påske uansett vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 13. april 2003 #11 Del Skrevet 13. april 2003 GRATULERER og lykke til! :D Håper dere får en strålende påske! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå